Co pęka szybciej blok czy głowica w e43 525i

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z e 34 525i po 1000 km pojawia się dużo oleju w ukł chłodzącym jaki element pęka szybciej głowica czy blok? może ktoś miał podobny problem . uszczelka głowicy jest nowa! napewno dobrze dokręcona!
  
 
To zależy od rodzaju ładunku wybuchowego

A tak poważnie to ja stawiam na głowice, ale nie wiem czemu!
  
 
auto przyjechało z niemiec jakiś miesiąc temu głowica jest wymieniana (chyba )albo regenerowana a po rozgrzaniu idzie olej do wody ja osobiście stawiam bardziej na blok ale chciałem zapytać może ktoś miał podobny przypadek
  
 
W większości przypadków taki objaw to uszczelka pod głowicą i nie szkodzi że jest nowa jedź do warsztatu nie koniecznie BMW wsadzą do zbiorniczka przyrząd zmierzą i powiedzą skąd ten płyn
  
 
to jest własnie auto klienta i w zasadzie nie ma cisnienia tylko duże ilosci oleju w płynie wygląda mi to na pęknięcie bloku w poniedziałek dam głowice do sprawdzenia zobaczymy co sie okaże auto zostało przegrzane w czasie transportu do kraju i poleciała uszczelka ......icoś jeszcze?
  
 
to jest własnie auto klienta i w zasadzie nie ma cisnienia tylko duże ilosci oleju w płynie wygląda mi to na pęknięcie bloku w poniedziałek dam głowice do sprawdzenia zobaczymy co sie okaże auto zostało przegrzane w czasie transportu do kraju i poleciała uszczelka ......icoś jeszcze?
  
 
a jednak głowica niemcy zrobil;i remont a jednak im nie wyszło!!!!!
  
 
a jednak głowica niemcy zrobil;i remont a jednak im nie wyszło!!!!!