LISTA USTEREK (THE BEST OF)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Czytam tu i tam dużo postów o problemach, awariach i innych defektach w naszych Essinach. U mnie narazie nie doszło do wiekszej awarii, wszystko funkcjonuje dobrze i niech tak pozostanie. Proponuje jednak stworzyć swoistą liste usterek, co sie najczęściej psuje, z czym jest największy problem itd. Wg mnie nr 1 jeden to:

- przełącznik zespolony

Czy ktoś cos dopisze
  
 
skrzynka bezpiecznikow

Mk5 rdzewiejaca okolica wlewu paliwa
  
 
oczywiscie silniczek krokowy
  
 
nic.....wszystko działa jak należy
  
 
Cytat:
2005-02-18 00:27:06, mazzi19 pisze:
skrzynka bezpiecznikow Mk5 rdzewiejaca okolica wlewu paliwa



ELEKTRYKA! ;(

Jak do tej pory padla mi skrzynka bezpiecznikow, kable od rozrusznika i podswietlanie pokretel.
  
 
Elektryka niedomaga!!!
  
 
w 8V stukajace popychacze
  
 
w sumie to nie narzekam ,zadnej poważnej awarii , narzekać nie bedę bo w kazdym samochodzie się cos znajdzie,a zamiast tworzyc listę usterek lepiej stworzyć listę pozytywów,

p.s. czy my polacy musimy tylko szukac negatywów??????


power by brc
  
 
Dokladnie - essi to idol!!! w swojej klasie

a po za tym to przelacznik zespolony to cud nieudolnosci konstruktora - BRAVA!!! - u mnie sie spieprzyl przelącznik w taki sposob ze nic nie bylo widac w samochodzie - spiecie dym i szaro to widze...
  
 
Oj można wymieniać w nieskończoność.

Końcówki wachaczy , leca co wiosne.
Delikatne czujniki ABS.
Sonda Lambda
No i rdza ale z tym da sie walczyc
  
 
...po 200 000 mnie poleciał czujnik położenia przepustnicy + uszczelka pod głowicą, a wcześniej łożyska tył (oba - przy +/- 180 000km)
  
 
...a i oczywiście standard:
- zacinający się zamek w korku wlewu paliwa
- rdzewiejący wlew paliwa
- przełącznik zespolony
- żaróweczki w desce rozdzielczej podświetlające regulacje dmuchawy (przepalone ścieżki)
  
 
przełącznik zespolony
układ wspomagania kierownicy
  
 
Cytat:
2005-02-18 17:09:38, edis4 pisze:
...a i oczywiście standard: - zacinający się zamek w korku wlewu paliwa



a wystarczy co wiosne WD40...

  
 
Zamiast mowic ze kolo sie popsulo mozna powiedziec ze tylko 3 kola sa dobre. I jak to brzmi?? Lepiej.
  
 
za chwile bedzie ze w Escorcie wszystko sie psuje
  
 
Moje osobiste zdanie: W kazdym aucie sie cos psuje- to jest urok kazdego auta. Zeby nie usterki Escortow to bysmy sie nudzili teraz a nie klepali na forum.
  
 
od nowości tylko akumulator był wymieniony i bendix w rozruszniku a tak to tylko olej filtry i niestety paliwo
  
 
XR3i 1.6 CVX 1981r

Pad alternatora(uzwojenie),
stuka rozrząd,
lożyska kół przód,
układ kierowniczy,
blacha się sypie - podwozie,
jak nawilgotnieje to nie chce palić a kable nowe...
  
 
to ja dopisze czujnik temperatury i wentylatora,no i moze termostat, dosyc czesty watek na forum jesli chodzi o usterki u mnie zreszta tez