PALIWO NIE WRACA DO ZBIORNIKA...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

W końcu założyłem pompę paliwa z filterkiem własnej roboty. Teraz nawet ją słychać jak pracuje - brzęczy nie wiem czy czasem nie za głośno. Ale co z tego, jak na benzynie dalej nie chodzi Jeśli już odpali na benzynie i trzyma obroty, to po dodaniu gazu zdycha
Już nie mam siły i kasy Co jeszcze ???

Zauważyłem, że paliwo nie wraca do zbiornika, nawet, gdy silnik pracuje na gazie (pompa nie jest odłączana). Czego to może być przyczyna:
1. Pompa daje za małe ciśnienie i regulator ciśnienia nie puszcza powrotu paliwa?
2. Walnięty regulator ciśnienia?
3. Coś innego?

Kto ma jakieś sugestie na ten temat?

Pozdrawiam
  
 
No cóż, niewiele chyba się dowiesz bez sprawdzenia, czy faktycznie pompa daje dostateczne ciśnienie.. Później to sobie można gdybać, co dalej robić.
  
 
No tak, ale zastanawia mnie fakt, że gdyby nawet pompa dawała za niskie ciśnienie do normalnej jazdy, to w czasie, gdy silnik pracuje na gazie, a pompa nie jest odłączona i wciąż tłoczy, to paliwo powinno wracać do zbionika, a nie wraca Czy to jest objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa? Tylko to urządzenie jest na drodze powracającego do zbiornika paliwa. Czy dobrze rozumuję?
  
 
A.. jeszcze jedno pytanko - czy jest jakiś sposób, żeby samemu jakoś zmierzyć/zbadać czy pompa podaje wystarczające ciśnienie?
  
 
Jest,
Odpiąć wąż, wsadzić koncówkę do butelki i podłączyć na krótko.
Musi w ciągu 1 min napompować 2 litry.
  
 
Podmieniłem dziś regulator ciśnienia od Vectry (C20NE) i nic to nie zmieniło. Czyli chyba pompa do wymiany
Tak jeszcze a'propos regulatora, to wydaje mi się, że źle myślałem, że paliwo powinno wracać do zbiornika. Przecierz regulator otworzy się dopiero przy 3 barach i dopiero wtedy nadmiar paliwa wróci do zbiornika. Jeśli pompa nie wytworzy takiego ciśnienia, to regulator nigdy się nie otworzy...
Teraz dobrze myślę?
  
 
Bravo.