Diesel, problem z mocą i obrotami POMOCY!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
chory: Escort 18 Diesel

autko mam jakies 3 lata i od około tygodnia mam problem z Nim, a dokładniej choroba rozwijała się stopniowo (od właśnie około tygodnia) az do teraz gdy musi leżeć w łóżku bo ma gorączkę i nic mu się niechce

a poważnie z początku auto przy jeździe nie wkręcało się na obroty pozyzej 4 tysięcy i stopniowo z upływem dni zaczeła ta granica spadać do 3k i teraz to już totalnie ma problem wejsc na obroty i je stabilnie utrzymać nie dławiąc się ?? (nie wiem czy tak mozna napisać bo On zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa tyle ile musi i chodzi nierówno). Aktualnie problem jest na biegu jałowym, samochód gasnie po takim "wymuszaniu" na nim obrotów, pozniej chwilkę kręcę załapie i chodzi chwilkę normalnie poczym znów ma niestabilność

Nie mam pojęcia w czym może być problem, wczoraj sprawdzałem i podłączyłem wężyk do butelki 2L z czystą ropką omijając filtr ale nie pomaga (zaraz idę kupić na giełdę nowy bo w filtrze jakieś smieci wypłukałem (wielkosci 1.5x1.5mm rdza) +powietrza ) czy jest możliwość ze coś poszło dalej i zatyka wtryski czy coś podobnego w pompie ??

auto zachowuje się tak jakby nie dostawało dostateczniej ilosci paliwa (ja mu na gaz a On muli ja odpuszczam On troszkę idzie)

proszę o pomoc jeśli ktoś ma jakiś pomysł

dziękuję

[ wiadomość edytowana przez: yorqs dnia 2005-02-20 09:14:02 ]
  
 
ok dziękuję wszystkim za odpowiedzi a cały problem był spowodowany przez filtr paliwa który był jeszcze ogólnie zdrowy poza zardzewiałym dnem

pa
  
 
No tak to właśnie wyglądalo typowo na filtr, ale napisałeś że podłączyłeś na krótko do butelki z ropą i bez zmian...a wtedu to już jest duuużo innych możliwości.
Grunt że wymiana filtru pomogła
Pzdr
  
 
miałem niedawno taki sam numer tylko mi odpalił normalnie i po przejechaniu 40 kilometrów stanoł w lesie Nie chciał się wkręcić na 2 tyś
ściągłem go do domku i okazało się że filterek się zapchał totalnie
  
 
Cytat:
2005-02-20 15:06:24, yorqs pisze:
ok dziękuję wszystkim za odpowiedzi a cały problem był spowodowany przez filtr paliwa który był jeszcze ogólnie zdrowy poza zardzewiałym dnem pa



To samo kiedyś miałem, ale już na to wpadleś, że to filtr.

Pozdrawiam