Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-02-20 20:15:15 albo masz zmieniona skrzynię albo most, albo o wiele za duże koła.
pozdrawiam |
![]() jankees bmw kiedyś rychu 1.1 ... zgierz | 2005-02-21 19:47:41 to cieniutko ci idzie mi na 2 do 80 bez problemu się buja mam e-30 1.8 z 90. |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-02-22 00:30:26 stawiam na dyfer.poprzedni właściciel najprawdopodobniej włorzył od 1.6.skrzynia jest małoprawdopodobna. |
![]() KUKI BMW5 warszawa | 2005-02-22 09:08:46 Najlepiej połóz sie pod samochód i sprawdz jake przelozenie ma dyfer |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-02-22 09:23:25
jeśli to sprzęło to wyczułby że obroty silnika wzrastaja nieadekwatnie do przyspieszenia.
masz rację jednak prędkościomierz bedzie pokazywał taka prędkość z jaką auto jechałoby na normalnych kołach, a rzeczywista byłaby wieksza o tyle, o ile większy byłby obwód nowego koła w porównaniu do oryginalnego. prędkościomierz pokazuje taka prędkość z jaką auto jechałoby na kołach oryginalnych. np w moim przypadku porównując koła zimowe i moje letnie kiedy w zime mam 100 na liczniku to jadę 100, ale w lato kiedy mam na liczniku 100 to jadę 113 w rzeczywistości. więc u kolegi taka różnica może być rzeczywiscie. ale jeśli wykluczyć to, to albo most (główka) albo skrzynia były wymienione. pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-02-22 17:22:10 Dzięki Wam za wskazówki,
sądze, że koła to na bank nie są bo jeżdzę na standardowych 14' BMW. Kuki - w jaki sposób można sprawdzić pod samochodem jakie przełożenie ma dyfer? Jak tego szukać i gdzie? Za dyfer pewnie trzeba wyłożyć z 300 zł, co? Słyszałem, że są takie specjalne - wydłużające biegi ale się na tym nie znam. Sprzegło sie na pewno nie ślizga, potrafiłbym to wyczuć. Auto rusza jak brzytwa od razu ale wkręca się na 5 tys. obrotów i koniec - nie pójdzie dalej bo wyraźnie czuć, że przełożenie za krótkie... Właśnie słyszałem Jankees, że takie 1.8 powinno na "dwójce" lecieć gdzies do 80-90 km/h a mi idzie max do 60 km/h ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-02-22 17:26:11 Acha, Marcin jeśli chodzi o to, że poprzedni właściciel dłubał przy niej to jestem pewny na bank. Ale czy byłaby taka róznica np. gdyby wrzucił mi skrzynkę z 1.6? Z tego co widziałem to są takie same (ale jak jest z przełożeniem to już nie wiem).
Skrzynię i tak będę wymieniał wkrótce bo mam synchronizator wywalony ale boje sie, że to jednak może być jakiś szemrany dyfer Bóg wie z czego... ![]() |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-02-22 17:27:12 a jaki masz V-max? |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-02-22 17:35:10 Sorry Jeztom ale o co pytasz? Wciąż jestem laikiem jeśli chodzi o niektóre sprawy... |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-02-22 19:15:39 V-max to prędkośc maksymalna, o to pytał jeztom.
|
![]() pawełO BMW Member bmw 730 jelenia gora | 2005-02-22 19:57:09 jeżeli ci sie wkreca do 5000 i koniec to na bank nie jest wina dyfru ani skrzyni po prostu cos z silnikiem jak masz nawet zajebiscie krotkie biegi to i tak auto powinno sie wkrecic do max obrotow (nie wiem do ilu sie wkreca ale na pewno nie do 5000) i po prostu miec mala predkosc OBROTY NIE MAJA NIC WSPOLNEGO Z SKRZYNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-02-22 20:05:28 a może on ma diesla bo w benzynie cięcie jest przy 6500 ![]() |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-02-23 00:10:17
hz nie zawsze. zasadą jest, że cięcie jest chwilę po przekroczeniu obrotów mocy maksymalnej. w tym przypadku może jest tak, ze poprzedni własciciel obciął go wcześniej. pozdrawiam |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-02-23 18:32:57 Właśnie się załamałem kompletnie...jestem zdruzgotany.
Byłem na przejażdżce poza miastem...mało się nie rozpłakałem. Moje BMW osiąga prędkość maksymalną 150 km/h ![]() Uprzedzę wszystkie zgryźliwe komentarze i sam napiszę - tak tak, dobrze rozchulany maluszek z górki rozwinie taką prędkość. Straciłem chęć jazdy moim BMW! Jak to możliwe?! Co się mogło sitać?! To jest benzyna 1.8 lita - ona musi się kręcić do 180 km/h przynajmniej! Co jest grane?! Chyba jutro jadę na pomiary silnika bo tak być nie może - kończą mi sie obroty przy 150 km/h i auto nie ma jak już dalej jechać!!! ![]() Ludzie, pomocy... |
![]() pawełO BMW Member bmw 730 jelenia gora | 2005-02-23 20:53:44 jak ci sie obroty koncza (zamykasz obrotomierz czy dalej do 5000 tylko) |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-02-23 23:10:15 to naprawde dziwne bo nawet jeśli dyfer byłby od 1.6 to i tak powinna być szybsza.napisz konkretnie przy jakich obrotach odcina ci zapłon???? bo możliwe że z przełożeniami jest wszystko w porządku a coś się przestawiło z elektroniką jeżeli twierdzisz że kręci się tylko do 5000obrmin.między 5000 a 6500 jest jeszcze bardzo duży zapas mocy więc napisz konkretnie. |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-02-23 23:29:20 OK, jutro założę inne zegary (bo teraz mam od 6 garówki i inaczej mi pokazuje obroty) i konkretnie napisze jakie wartości osiąga na każdym biegu ale czuje, że nawet do 5 tys. nie dochodzi.
Jesli chodzi o prędkości to na jedynce idzie do 30km/h, na dwójce do 60 km/h, na trójce chyba do 90 km/h, na czwórce do 120 km/h na piatce do 150 km/h. Nie wiem co się sypnęło ale zapowiada się na niezłe koszty... Może od razu powoli rozglądać się za używanym silniczkiem? |