MotoNews.pl
  

[zwożenie aut z anglii]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do was... zwoził ktoś z was samochód z angli?? jak sie ma sprawa cła, innych opłat, itd.?? dużo jest kłopotów żeby przełożyć kierownice na drugą strone?? Prosze o jakieś konkrety bo Mam możliwośc zwiezienia tanio auta do Polski.
  
 
Cytat:
dużo jest kłopotów żeby przełożyć kierownice na drugą strone??



  
 
Odpuść sobie. Roboty w cholerę i koszta ogromne

Nowa deska rozdzielcza, przekładnia kierownicza+wspornik, pedały, serwo+pompa hamulcowa i kupa innych pierdół. Niestety nieopłacalne. Często wręcz niewykonalne.
  
 
wiesz gdyby nie koszta to bym wogóle nie myslał o tym ale jak np. golf 3 1.8 benzyna 95r. jest za 4000zł to kasa żadna i chciałem sie zorientować co i jak... ehhh szkoda
Cytat:

Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------

dużo jest kłopotów żeby przełożyć kierownice na drugą strone??

--------------------------------------------------------------------------------





yeyeye Jesion znów znalazłeś wątek w którym możesz napisać coś bez sensu byleby nabić posta



[ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2005-02-20 19:24:19 ]
  
 
ostatnio kolega mojego kumpla przerabial mondeo wlasnie z anglii wszystko na lewa strone przekladal i wiem ze sam tego nie robil a wyszlo go to ok 4000 a samochod musial pewnie dostac albo za groszowe sprawy zeby sie to oplacilo
  
 
Mogę sie wypowiedzieć na temat Laguny (94r). Mam z kolegą akurat takie auto angielskie "na tapecie". Nadwozie tego modelu jest z unifikowane: wszystkie wsporniki, sciana grodziowa i podobne elementy są przykręcane, czyli odkrecasz część "angielską" i zastepujesz własciwą. Serwo i pompa hamulcowa znajduje sie w tym miejscu co w wersji europejskiej.Co do listy częsci to jest długa i zalezy czy chcesz w 100 % zrobic wersje na europe, czy zostawisz niektóre pierdoły. Wiem, że w Anglii są tanie autka i niektórzy wożą takie auta. Ponoć dobrze przerabia sie auta francuskie, gorzej np. Audi (to opinia zasłyszana w necie,ja jak narazie mam tylko stycznośc z laguną).
  
 
W tych autach różnią sie nawet lusterka wsteczne !!
Masa zmian... Tylko czy warto
  
 
warto to z angli teraz pzrywozic telefony komórkowe-NEC'i robia teraz furore!sam sobie teraz kupuje-za 350(po przycince-bo normalnie po przeliczeniu na pln wychodza 200 (na allegro sprzedaja je za 600zl) ) masz telefon 3 generacji z zajebistym wyswietaczem aparatem co cyka zajebiste fotki i ma dwa obiektywy i kamere karte pamieci 2 baterie wszystko nowe
to jest biznes od królowej
  
 
tja tyle że na telefonie za duzo nie pojeździsz a nie wiecie jak kwestia sie ma z fordami lub vw? też są symetrycznie tworzone i przekładnka nie jest znów taka skomplikowana?

[ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2005-02-20 22:29:37 ]
  
 
Cytat:
2005-02-20 22:26:57, kabul pisze:
warto to z angli teraz pzrywozic telefony komórkowe-NEC'i robia teraz furore!sam sobie teraz kupuje-za 350(po przycince-bo normalnie po przeliczeniu na pln wychodza 200 (na allegro sprzedaja je za 600zl) ) masz telefon 3 generacji z zajebistym wyswietaczem aparatem co cyka zajebiste fotki i ma dwa obiektywy i kamere karte pamieci 2 baterie wszystko nowe to jest biznes od królowej



tylko ze te kary to Memory Stick Duo - cholernie drogie. Nie tylko NEC'i przywozi sie teraz z UK, praktycznie 90% nowych motoroli z tamtąd pochodzi. Jedyna wada to brak polskiego menu, generalnie żaden problem ale przy sprzedaży 100 PLN mniej.
  
 
Ale telefon z mozliwosciami Neca kupiony w polsce kosztuje rowno 2 razy drozej. Sam mam neca i sporo drozsze telefony wydaja sie przy nim kiepskawe... Ale wszystkie telefony 3G sa strasznie duze.. dlatego mam skladany

Poza tematem. Czy produkawali polonezy w wersji angielskiej?? bo bedac tam myslaem ze padne jak zobaczylem punka za kierownica (po prawej stronie) poldka
to sie nazywa underground, jezdzic autem z dalekiego wschodu
  
 
Cytat:
2005-02-22 15:04:50, tomx1 pisze:
Ale telefon z mozliwosciami Neca kupiony w polsce kosztuje rowno 2 razy drozej. Sam mam neca i sporo drozsze telefony wydaja sie przy nim kiepskawe... Ale wszystkie telefony 3G sa strasznie duze.. dlatego mam skladany Poza tematem. Czy produkawali polonezy w wersji angielskiej?? bo bedac tam myslaem ze padne jak zobaczylem punka za kierownica (po prawej stronie) poldka to sie nazywa underground, jezdzic autem z dalekiego wschodu



no apropo polajów to ja sie w Atenach spotkałem z Borewiczem na taksówce!!
  
 
Polonezy, Fiaty 125p i 126 p były robione także z kierownicami po prawej stronie
  
 
auta tam sa rzeczywiscie tanie.
w niektorych modelach trzeba przelozyc cala sciane.

nie zapminajcie o wycieraczkach dzialajacych na 2 strone.
reflektorach przednich
sterowanie elektryka z prawych dzwi


ogoklnie sprawa jest do przemyslenia pod warunkiem ze to auto bedzie dla ciebie.bo kto na gieldzie kupi cos takiego???
i trzeba jechac do polski przez niemcy zeby tam zachaczyc o jakis zlom.
jak trafisz okazje to kupisz takie auto bez tylu i juz masz brakujace czesci.

a teraz policz ile na tym zarobisz.
auto-ubezpieczenie/podobno cholernie drogie/-transport-2 pol auta-transport- blacharz i mechanik.

a czy takowe auto nie traci homologacji po przerobce????

oplaca sie????

  
 
Cytat:
2005-02-22 00:08:56, mille pisze:
tylko ze te kary to Memory Stick Duo - cholernie drogie. Nie tylko NEC'i przywozi sie teraz z UK, praktycznie 90% nowych motoroli z tamtąd pochodzi. Jedyna wada to brak polskiego menu, generalnie żaden problem ale przy sprzedaży 100 PLN mniej.


a mille nie wiesz jak mozna obejsc sim locka w e616V bez zdejmowania-tak czy siak bede go zdejmowal juz tak normalnie(50zl )ale ponoc da sie jakos obejsc kodem tylko ze wtedy mozna tylko na 10numwro dzwonic-chcialem sie poprostu pobawic nim narazie
  
 
nawet po Lodzi jezdzi maluch z kiera po prawej ale sie kiedys zdziwilem, jak na swiatlach stalem, spojzalem w prawo, a tam, w miejscu gdzie powinien byc kierowca nikogo niema
  
 
wlasnie zna ktos goscia mieszka chyba na bemowie w wawie brazowy malar z keira po prawej stronie juz drugi raz go widze na polskich blachach tez ostatnio go widzialem iszok przezylem
  
 
Cytat:
2005-02-24 23:33:21, kabul pisze:
a mille nie wiesz jak mozna obejsc sim locka w e616V bez zdejmowania-tak czy siak bede go zdejmowal juz tak normalnie(50zl )ale ponoc da sie jakos obejsc kodem tylko ze wtedy mozna tylko na 10numwro dzwonic-chcialem sie poprostu pobawic nim narazie



pojęcia nie mam, sory.
  
 
Cytat:
2005-02-24 23:33:21, kabul pisze:
a mille nie wiesz jak mozna obejsc sim locka w e616V bez zdejmowania-tak czy siak bede go zdejmowal juz tak normalnie(50zl )ale ponoc da sie jakos obejsc kodem tylko ze wtedy mozna tylko na 10numwro dzwonic-chcialem sie poprostu pobawic nim narazie




panowie

przegladajac np www.ebay.co.uk zwroccie uwage na to ze jest dosc sporo ogloszen z samochodami "left hand" zwlaszcza takimi jakie nas w wiekszosci interesuja np: stare fiaty albo lancie teraz sa np. dwie alfy spidery fiat x1/9 i rozne inne takie
takie auta sa w anglii generalnie TANIE, zgadnijcie dlaczego....

pozdrawiam
  
 
Przenoszenie kierownicy na lewą stronę w aucie z Anglii to faktycznie nie tania zabawa. Kolega niedawno sprowadził Vectrę ale na części, bo faktycznie trafił się ciekawy egzemplarz za grosze.
Jednak - jak przy tej okazji się dowiadywałem - przekładka kierownicy, deski rozdzielczej i... np. sterowania elektrycznymi lusterkami, które po przeróbce znajdowałyby się w drzwiach pasażera, to koszt ok. 3,5 tys.+ od groma roboty.
p.s. Moj kolega, Polak mieszkający w Manchesterze, właśnie sobie kupił 125p mr do jazdy na codzień, z kierą po prawej i z licznikiem wyskalowanym w milach