Trzesie mi autem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu samochodu strasznie mi nim trzesie. Do tej pory tego nie mialem.
Co to moze byc?
  
 
12 garów i trzęsie?
może z poduszki spadł(sruba się zerwała)
  
 
a nie kupiłeś jej czasem z komisu w ostrowi maz.??
  
 
Hmm:
- świece
- przewody
- aparaty zapłanowe
- przepływomierze
- filtry
- silniki krokowe

itd itp
  
 
W Ostrowi czy nie w Ostrowi. Jeśli z komisu wszystkiego można się spodziewać. Może zużyte poduszki już są.
Sprawdź.
  
 
moment, moment. czy auto płynnie wkręca sie na obroty?
jeśli tak to mocowanie silnika do nadwozia. jeśli nie to jak pisał aldik, lub drętwe paliwko.
pozdrawiam
  
 
Nie jest z komisu w Ostrowie ani innego.
Byl sprowadzony z Niemiec ok roku temu.
Zanim sie rozgrzeje to ciezko wchodzi na obroty.
Jesli mocniej przycisne to ok. Trzesie mi nim jesli jest odpalony i stoi
  
 
No to tak jak pisalem, zaczoł bym od sprawdzenia przepływomierzy. Ja mialem taki sam objaw w E32 i to właśnie wina tej częsci była.
  
 
Dzieki skorzystam
  
 
stawiam na przewody wysokiego napiecia i/lub świece
pozdrawiam
  
 
JA TAŻ MYSLE ZE SA TO PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIECIA LUB SWIECE TE ELEMENTY NAJCZESCIEJ SIE ZUŻYWAJA A W V12 MOGLO SIE KOMUS NIE CHCIEC(DUZY WYDATEK) WKONCU JEST TROCHE TYCH KABLI I SWIEC.
PS. MI TEZ TROCHE TRZĘSIE JAK JEST ZIMNY ALE TYLKO WTEDY GDY ZJEZDZAM Z GÓRY I JADE BEZ GAZU I TYLKO NA BENZYNIE W PRZEDZIALE OBROTÓW DO OK.1700 OBR/MIN
  
 
Juz jestem umowiony na diagnoze w ktorym to rzedzie i ewentualna wymiane
  
 
Ja miałem w 2 autach taki objaw, zę gasł na wolnych obrotach (po za automatem) i nierówno pracował, ale pomogło przeczyszczenie silniczka krokowego!
  
 
czy w e34 520 m 50 ten silniczek znajduje się po prawej stronie silnika tak schowany pod plastiki. I w jaki sposób go przeczyścić.
  
 
w M50 silnik jest pod kolektorem dolotowym. czyszczenie czasem pomaga. należy wykonać je najpierw przedmuchując go a potem psikając do wewnątrz coś w stylu WD40. warto też styki elektryczne przeczyscić lub popsikać czymś ułatwiającym kontakt.
odaje że silnik krokowy ma wpływ na pracę silnika tylko na biegu jałowym.
pozdrawiam
  
 
Skorzystam z waszych porad
  
 
Cytat:
2005-02-23 00:06:49, MARCIN_RADOM pisze:
w M50 silnik jest pod kolektorem dolotowym. czyszczenie czasem pomaga. należy wykonać je najpierw przedmuchując go a potem psikając do wewnątrz coś w stylu WD40. warto też styki elektryczne przeczyscić lub popsikać czymś ułatwiającym kontakt. odaje że silnik krokowy ma wpływ na pracę silnika tylko na biegu jałowym. pozdrawiam



Mi w Peugeocie 406 to auto gasło nawet na biegu, np 2ce!
  
 
Cytat:
Mi w Peugeocie 406 to auto gasło nawet na biegu, np 2ce!


ale na 100% nie był za to odpowiedzialny silnik krokowy
  
 
Cytat:
2005-02-24 10:08:45, MARCIN_RADOM pisze:
ale na 100% nie był za to odpowiedzialny silnik krokowy



To w takim razie czemu jak go przeczyściłem to auto zaczynalo poprawnie pracować? Stało mi się to dwa razy!
  
 
aldik wytłumaczę ci krótko na czym polega praca silnika krokowego tzw bajpasa. powtarzam ci że silnik krokowy nie ma wpływu na pracę silnika powyżej obrotów biegu jałowego. silnik krokowy nazywany zaworem powietrza dodatkowego odpowiedzialny jest za wpuszczenie odpowiedniej ilosci powietrza do cylindrów, w czasie kiedy przepustnica jest zamknieta (na wolnych obrotach). to taki zaworek na kanale obejściowym przepustnicy. ma on za zadanie zwiększać lub zmniejszać prześwit kanału by powietrza wpadało więcej lub mniej. kiedy naciśniesz lekko gaz otwiera sie przepustnica i powietrze do cylindrów przepływa przez powstała szczelinę, a w tym momencie silnik krokowy zamyka obejscie przepustnicy całkowicie. oczywiscie czasem bywa źle wyregulowana przepustnica, a własciwie czujnik jej położenia i wtedy może sie delikatnie chrzanić jazda. w bmw mozna to sprawdzić. należy nachylic sie nad przepustnicą (przy zgaszonym silniku) i delikatnie pociągnąć za linke gazu. kiedy ją puscisz powinieneś usłyszeć delikatne pykniecie. to cos takiego jak kiedyś w starych radiach byłó włączanie poprzez potencjometr od głośności.
ale sie rozpisałem!
pozdrawiam