Toyota Corolla 2003 VVTi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
He dziś przyjechał do nas klient taką toyką i coś wam powiem w życiu bym jej nie chciał bo :
-Wnętrze (plastiki,tapicerki) lipa jak we fiacie punto trzeszczą piszczą i jakoś tak do kitu poskładane (auto nie bite i nie demolowane)
-Moc jak na 1.6 nie zadowalająca a poza tym głośny motor
-Fotel znaczy taboret albo nie stołek barowy wysoki twardy jak w fiacie uno
-Technicznie pęknięty kolektor ssący (1700zetów) ASO mówi że to standard 60,000km. przebiegu!
Wygląd do kitu ale to rzecz gustu
Jedyne co mi się spodobało to zegary
Nie wiem jak nowy Awe bo wygląd super ale jak to samo co w corolli to mam odczucie że nasza ulubiona marka coś się psuje!
Co Wy na to????

Pozdro!
  
 
Dlatego wlasnie nie nawidze nowych samochodow, jezdzace komputery , a nowa Corolla jest poprostu ochydna, lubie klasyczne linie. A co do psucia, to kwestia oszczednosci fabryk, tansze materialy, wiekszy zysk . Pozdrawiam
  
 
Widzę to troszkę inaczej:

Cytat:
2005-02-22 18:17:48, Kafi pisze:
-Wnętrze (plastiki,tapicerki) lipa jak we fiacie punto trzeszczą piszczą i jakoś tak do kitu poskładane (auto nie bite i nie demolowane)



Wnętrze wzorowane na niemieckich, zgodnie z europejskimi oczekiwaniami. Trzeszczy to prawda.

Cytat:
-Moc jak na 1.6 nie zadowalająca a poza tym głośny motor



Znasz inne - lepsze 1.6 ??? Moze silniczek nie jest super wysilony, ale spokojnie daje radę niejednemu 1.8. Głośny, no cóż, co kto lubi. Ja wolę ciszę, ale być może projektanci tak skonstruowali wyciszenie, żeby było dobrze dla Europejczyków.

To nie banał, specjalnie na Europę zmieniali wykłądziny wygłuszające, bo japońskie wersje wygłuszają inne częstotliwości, tak zęby Japońce mogli w srodku rozamwaić, a ich języch korzysta z dźwięków o innych częstotliwościach niż języki europejskie.


Cytat:
-Fotel znaczy taboret albo nie stołek barowy wysoki twardy jak w fiacie uno



Takie fotel są najwyżej cenione w Europie (niestety znów Niemcy). Zauważ ze w każdym niemal teście w prasie (należącej do Nimców) komfortowe auta francuskie, tracą punkty, a twarde niemieskie fotele (i zawieszenia) zdobywają uznanie.

Reszta to kwestia gustu i jakości wykonaina, która w Europie może nie jest złą, ale wykorzystywane elementy od różnych dostawcó psuja obraz całości.
  
 
poprostu carina ma wykończenie idealne
  
 
Silnik 1.6 jest calkiem mocny, tylko te balwany w fabrykach projektuja coraz wieksze i ciezsze samochody, do ktorych silnik 1.6 nie wystarcza.
  
 
Cytat:
2005-02-23 17:32:01, rsuhy pisze:
poprostu carina ma wykończenie idealne


Od wielu generacji zresztą
  
 
Co prawda to PRAWDA