Ma ktoś wykresy z hamowmi ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktoś może dostęp do wykresów z hamowni?
Bardzo interesują mnie wykresy po pojedyńczych przeóbkach.
Chodzi mi o analize co naprzykład daje samo ścięcie głowicy,lub samo lekkie koło i jak to zmienia charakterystyke silnika.
Z góry dzięki
  
 
Nie sądzę żeby ci ktoś takie rzeczy udostępnił.
kosztują one kupe czasu i pieniędzy.
  
 
Gdzieś był wykres silnika Puchatego (poprzedniej wersji) z opisem przeróbek, ale generalnie jestem podobnego zdania co AGRUPA
  
 
Seryjna 900tka z przelotowym wydechem.. hehehe...


P.S Oczywiscie moj wykres nic nie zmienia ale jestm tego samego zdania co poprzednicy
  
 
tyle bylo u mnie jak palil jeszcze gnojek na 3 gary...



teraz powinno byc wiecej
  
 
Zoltar widze najwiekszy lansowóz polski pokazałes wykres...
Auto z najw iloscia koniuuf ktore z braku przyczepnosci 200 metrów pali gume od startu .
A wykres pikny tylko nie na polske.
  
 
950KM

CZUCZU co sie dziwisz... Zoltar przecierz ma "Inny wydech"
  
 
Może i przez 200m pali gumę, ale przez kolejne 200 odrabia dwukrotnie zaległości i to z zapasem;]
  
 
Przeciez mu nie starczy gumy na te 200m
  
 
CZUCZU lansowoz ? na tle tych wydumek na rajd malp jeszcez jakos wyglada... czekajmy na porzadna nawierzchnie
  
 
beciarzy na godzinke wpusciliby w miejsce startu, dresy nanioslyby pol metra gumy i bylaby dobra nawierzchnia
  
 
dobre - trzeba boosterowi z SSS podpowiedziec
  
 
hmmm zoltar twoja modyfikacja z odcieciem jednego cylindra wydaje sie byc calkiem przekonujaca - no w koncu wykres

nic, ide zaraz do malca, odlacze jeszcze jeden garek i zobaczymy

ps. pomacham wam jak bede wieczorem kolo ksiezyca przejeżdzal yyy przelatywał
  
 
Cypher x czasu temu wlascicielowi tego auta dalismy bana na tuning.pl... Moze i fajna ta supra ktorej wykres dal zoltar ale wlasciciel juz nie.
To tak jakby kazdy z nas dawal raz w tygodniu temat z nowymi felgami , czy nowym fotelem w aucie ....
Tylko dlatego nie lubie tegoż auta - ps. I tak 350 koni slabszy porshak go loi ... .
  
 
czuczu znawca wyscigow dla nieumiejacych skrecac i forum.tuning.pl. 2 rzeczy ktorych bardzo nie lubie...
  
 
Zoltar sa gusta i gusciki pisalem juz o tym nei raz.
Naszczescie to twoje zdanie a nie pzmotu bo liczbe kjsów wokolicy zmniejszyli o 30 % na rzecz 8 legalnych eliminacji na 1/4.
Tak trobia w calej polsce .
  
 
Cytat:
2005-02-25 13:40:19, CZUCZU pisze:
Zoltar sa gusta i gusciki pisalem juz o tym nei raz. Naszczescie to twoje zdanie a nie pzmotu bo liczbe kjsów wokolicy zmniejszyli o 30 % na rzecz 8 legalnych eliminacji na 1/4. Tak trobia w calej polsce .



i to jest wlasnie jedna z wielu tragedii jakie funduje PZMŁot
  
 
Zoltar dla ciebie tak dla wielu osob nie. Nie kazdego kreci sciganie sie wokol pachołków czy tudziez innego ustrojstwa.
Na ostanim kjsie było moze z 50 - max 100 widzów u nas.
Na 1/4 pojawia 500 - 600 ....Tak to juz jest i tyle.
Pzmot idzie z duchem czasu - kazdy ma swoja opinie na temat 1/4 .

Zeby miec licencje rajdową na kjsach dzieki nowym przepisom wystarczy dojechać do mety -1,5 najlepszego czasu - rozmawialem o tym niedawno z prezesem automobilklubu i stwierdził ze pomimo wielu głosów przeciw ma to plus bo wiele osob ktore kiedys nie mialo by szans na licencje teraz moze zrobic ją... A to jest tylko kasa dla pzmotu .

  
 
ok w koncu mi sie udalo zdlubac silnik do padaki.

film z proby na hamowni
  
 
Czuczu zastanów się nad tym co piszesz. Cały światek rajdowo-wyścigowy narzeka na działaczy PZMotu, że są konserwatywni, że to stara ekipa, która pogrąża ten sport zamiast rozwijać, a ty piszesz że oni ida z duchem czasu???!!!!!!!!!

Jeśli tak ma wyglądać pogońza duchem czasu, że pezetmoy będą coraz droższe, działacze PZM będą rzucać kłody pod nogi zawodnikom i ludziom którzy chcą zorganizować coś fajnego, niekoniecznie dla zwodników z licencją i grubym portwelem, (jak naprzykład wyścig w Kamionkach) to ja dziękuje za taką przyszłość.