MiniMax Toruń - 6 marzec 2005 - I el. RSMT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. Cel i charakter imprezy.
Rajd jest imprezą otwartą, a celem imprezy jest podnoszenie bezpieczeństwa na drodze przez doskonalenie
umiejętności prowadzenia samochodu w różnych warunkach atmosferycznych i drogowych. Impreza jest
pierwszą rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Torunia i odbywa się wg regulaminu
ramowego RSMT.
2. Organizator.
Organizatorem RAJDU SAMOCHODOWEGO „MINI-MAX” jest Automobilklub Toruński przy współpracy z Sekcją Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Toruniu, Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu.
3. Data i miejsce.
Impreza odbędzie się na torze rajdowym „POLIGON” na terenie Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia w Toruniu. Wjazd od ul. Okólnej.
Termin imprezy: 06 MARZEC 2005 r
4. Zgłoszenia.
Zgłoszenia przyjmowane będą w siedzibie Automobilklubu Toruńskiego w Toruniu, ul. Ducha Św.5, tel./fax 6228691, na 14 dni przed imprezą oraz w dniu imprezy w biurze zawodów (TOR RAJDOWY „POLIGON” od godz. 07.00 do 08.30.
Telefon Dyrektora Imprezy 0691504999. Oficjalny portal Rajdu: www.brodarally.pl
Wysokość wpisowego wynosi 80 zł od uczestnika - członka klubu zrzeszonego w PZM (legitymującego się opłaconą składką za 2004 rok) oraz 130 zł od uczestnika nie zrzeszonego w PZM i 50 zł od kierowcy - kobiety.
Uczestnicy odpowiadają za zgodność z zadeklarowanymi danymi technicznymi samochodu podanymi w zgłoszeniu. Startować mogą kierowcy legitymujący się prawem jazdy minimum kategorii B. Dopuszczone do udziału będą również załogi na samochodach nie zarejestrowanych. Załogę stanowią kierowca i pilot. Pilot musi mieć ukończone 17 lat. Dopuszcza się udział bez pilota. Jazda obowiązkowo w kaskach. Na jednym samochodzie może brać udział nie więcej niż dwóch zgłoszonych kierowców.
5. Władze imprezy:
ZSS:
Przewodniczący ZSS - Czesław Nosewicz
Członek ZSS - Zbigniew Ligocki
Członek ZSS - Jerzy Kowalczyk

Dyrektor Imprezy - Jan Balcerak
Kierownik biura zawodów - Ewa Kozłowska
Kierownik BK - Karol Chełkowski
Kierownik komisji obliczeń- - Marcin Woźniak
6 . Przebieg imprezy:
Impreza Samochodowa „Mini –Max” składa się ze startu, mety i 12 prób sportowych.
Długość trasy wynosi 24 km. Kierowcy wykonują jazdę samochodami dopuszczonymi do
ruchu oraz samochodami sportowymi przygotowanymi wg regulaminu: MPRC, RSMP, GSMP, WSMP,
FOLKRACE, GSMO, PPZM, na próbach i nie zatrzymują się na linii mety (meta lotna), lecz na linii mety
stop (30 do 50 m za meta lotną). Pomiar czasu na próbach dokonywany będzie z dokładnością do 0,01 sekundy.

7. Podział na klasy:
Klasa 1 - fiat 126P – o poj. 652 ccm
Klasa 2 - samochody o poj. skokowej do 1150 ccm
Klasa 3 - samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1150 cm³ - 1600 cm³
Klasa 4 - samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1600 cm³
Klasa 5 - samochody z napędem na dwie osie bez względu na pojemność
Klasyfikacja generalna
Samochody posiadające silniki benzynowe z turbodoładowaniem zaliczone zostaną do
klasy według pojemności wynikającej z pomnożenia pojemności silnika przez
współczynnik 1,7, natomiast samochody z silnikami wysokoprężnymi z
turbodoładowaniem przez współczynnik 1,5.
8. Harmonogram imprezy: 05.12.2004r,.
7:00 - 08:30 przyjmowanie zgłoszeń
7:00 - 08:45 BR
09:00 wywieszenie listy startowej i odprawa zawodników
7:00 - 09:45 zapoznanie z trasą
10:00 start pierwszej załogi
ok. 15.30 ogłoszenie wyników
W ciągu jednej godziny po przyjeździe ostatniego uczestnika na metę imprezy nastąpi ogłoszenie
wyników nieoficjalnych. Po ogłoszeniu wyników nieoficjalnych po 30 minutach nastąpi wręczenie
pucharów i zakończenie imprezy.
Uhonorowani zostaną wszyscy uczestnicy RAJDU SAMOCHODOWEGO „MINI-MAX”
9. Punktacja.
W czasie przejazdu uczestnik otrzymuje następujące punkty karne.
a/ 1 sekunda czasu przejazdu 1 pkt. karny
b/ przewrócenie słupka 5 pkt. karnych
c/ falstart 5 pkt. karnych
d/ pomylenie trasy próby limit (taryfa)
e/ nieukończenie próby limit (taryfa)
f) przekroczenie linii Mety-Stop 20 pkt.karnych
Limit to 150 % czasu najlepszego uczestnika na próbie w danej klasie.
10. Protesty.
Protesty będzie można składać na zakwalifikowanie do klas i wyniki
prowizoryczne w biurze imprezy, w ciągu 15 minut od ich wywieszenia.
Interpretacja niniejszego Regulaminu i rozstrzyganie spraw spornych przysługuje
Sędziemu Zawodów
11. Klasyfikacja.
Uczestnicy będą klasyfikowani według uzyskanych punktów karnych, tzn. sumy punktów karnych ze wszystkich prób sportowych.
Mniejsza liczba punktów karnych daje lepsze miejsce w klasyfikacji.
Uczestnicy klasyfikowani będą w poszczególnych klasach i klasyfikacji generalnej.
Mogą być prowadzone również dodatkowe, inne klasyfikacje oprócz regulaminowych, np.
klasyfikacja pań, klasyfikacja pracowników danej firmy lub stowarzyszenia itp.
12. Ubezpieczenie.
Organizator ubezpiecza imprezę od OC. Kierowcy startujący na samochodach nie
posiadających dowodu rejestracyjnego lub licencji sportu samochodowego, winni
posiadać ubezpieczenie NW
13. Odpowiedzialność.
Uczestnik podpisując czytelnie wypełnione zgłoszenie do udziału w imprezie
zobowiązuje się do podporządkowania przepisom niniejszego regulaminu oraz
poleceniom i komunikatom wydanym przez kierownictwo imprezy.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i zdarzenia spowodowane
przez uczestników imprezy w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz w stosunku do
uczestników.


Dyrektor Imprezy

Jan Balcerak

----------
EDIT:

kto sie wybiera?
prosilbym o podwieszenie tego tematu do 6go marca.

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2005-02-25 13:45:35 ]
  
 
ja bede
mam tylko nadzieje że nie będzie tak pizgać jak ostatnio
  
 
sd rally team sie stawi w pełnym składzie.
jedziemy w klasie1. oby śnieg był
  
 
właśnie że nie ma być śniegu!! wiem że jazda będzie wtedy mniej efektowna ale nie ma być śniegu!!
  
 
Cytat:
2005-02-25 14:50:45, bizer1 pisze:
sd rally team sie stawi w pełnym składzie. jedziemy w klasie1. oby śnieg był




A co chcecie jeździć 10km/h czy kolce macie?
  
 
porażka - na dzień dzisiejszy za tydzien w sobote ma być śnieg
  
 
troche w ch*** przycinaja z tym, ze "organizator nie bedzie ingerowal w opony"

imprezy rozgrywane m.in. wg regulaminu ramowego KJS 2005 (z wylaczeniem podzialu na klasy) a tam jest czarno na bialym "nie wolno stosować żadnych elementów przeciwślizgowych mechanicznych i chemicznych na oponach."

a jeszcze niby snieg ma byc za tydzien...

  
 
no to wpisywac sie tutaj kto bedzie ?
  
 
jak zoltar bedzie to nikt nie przyjedzie
  
 
jak mnie ETG zrobi miejsce w bagazniku to będe P.S. o której wyjazd z tej wsi od Was jak coś??
  
 
wlasnie wrocilem z poligonu, aktualnie jest mokry beton i gdzieniegdzie platy sniegowo-lodowe. warunki jak na monte carlo. jak spadnie snieg bedzie porazka bo pod spodem lod.

przy okazji wjechalem pompa 2rotora w krzaczory gnac mu tablice rejestracyjna

EDIT:
nigdy wiecej nie chce juz 2 cylindrowki. w ogole nie jedzie, trzesie sie, chrumka i zadnych efektow

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2005-02-26 17:17:47 ]
  
 
Cytat:
2005-02-25 14:50:45, bizer1 pisze:
sd rally team sie stawi w pełnym składzie.


Że co, że kto Może jakieś fotki rajdówki Waszego timu


Cytat:
jedziemy w klasie1. (...)


No pacz, w życiu bym się nie domyślił .


Cytat:
2005-02-25 15:00:32, 2Rotor pisze:
A co chcecie jeździć 10km/h czy kolce macie?


Jak Solberg w Szwecji - głośno i bokiem . Jak dość by napadało to można by się podpierać o bandy ze śniegu . A kolce....


Cytat:
2005-02-26 12:09:32, ZoLt4R pisze:
troche w ch*** przycinaja z tym, ze "organizator nie bedzie ingerowal w opony" imprezy rozgrywane m.in. wg regulaminu ramowego KJS 2005 (z wylaczeniem podzialu na klasy) a tam jest czarno na bialym "nie wolno stosować żadnych elementów przeciwślizgowych mechanicznych i chemicznych na oponach." a jeszcze niby snieg ma byc za tydzien...


To co - wpadasz za tydzień z paczką wkrętów i kolcujemy? .


Cytat:
2005-02-26 15:35:11, evilone pisze:
jak zoltar bedzie to nikt nie przyjedzie


Nie przesadzaj - za drugie w generalce też jest fajny puchar na pewno. Poza tym zostają jeszcze pierwsze w pozostałych klasach .
  
 
Cytat:
2005-02-25 13:44:10, ZoLt4R pisze:
(....)
i nie zatrzymują się na linii mety (meta lotna), lecz na linii mety
(....)



ee?
  
 
nie zatrzymuje sie na mecie lotnej , tylko na mecie-stop.
  
 
Noo, noo... to gdzieś koło jednej, albo drugiej lini szukaj mnie i Sobota, postaramy sie być.
  
 
Ja bede na pewno
  
 
fotek nie bedzie na razie. dwa kaszlaki mamy. Race_D sie nie czepiaj szczegółów bo sam piszesz "pacz" a nie patrz
  
 
zapewniam gotowość razem z kamerą i aparatem
  
 
Cytat:
2005-02-26 22:38:49, bizer1 pisze:
(...) Race_D sie nie czepiaj szczegółów bo sam piszesz "pacz" a nie patrz


No patrzaj ty, jakie to ja błendy popeuniam


ps. Jak mnie ktoś pozwoli sie przyczepić to oczywiście nie inaczej jak zawsze kiedy mogę - BEDE!! Rzecz jasna nie dopuszczam takiej myśli, że ekipa bydgoska mogłaby pojechać beze mnie .
  
 
Jak mnie schizy wezmą to bede tzn. ETG Moge sie tulic Z Toki`m w bagazniku