Tuning cdn

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześć mam pytanie od niedawna jestem włascicielem eskorta MkIII 1,1 55km i mam zamiar go troszkę przerobić na poczatek mechanicznie
szukam porady co lepiej zrobić ?
podrasować ten swój mały silniczek czy może wsadzić coś wiekszego
Zastanawiam się tylko co tam można wsadzić bez wiekszych przeróbek nadwozia i podwozia
Może ktoś z was wymieniał silnik w MKIII i wie co mnie czeka?
  
 
ja wymienialme i to jest kein problem. W jeden dzien z palce w d.... Najlepiej wsadz 1.6 i po krzyku. Bez papierow kupisz za jakies 500pln. Ja bede tez swojego sprzedawal ale to xr3i wiec musialbys kompa podlaczyc chyba ze bys sobie zaatwil gaznik do tego. To tak w skrocie bo tego 1.1 to raczej nie ruszaj bo taniej kupisz 2 silnik. A takiego zwyklego 1.4 kupilem za 700pln ze krzynia 5tka ale to bylo przed otwarciem granic. Co lepsze ten 1 4 byl z 93 roku a wsadzilem do mk3 tylko kupiony byl na gazniku. Jak widzisz nie powinno byc problemow. 1.3 > 1.6 > 1.4 - taka historia
  
 
rex pisze:
Ja bede tez swojego sprzedawal ale to xr3i


a co byś chciał za niego? i ze skrzynia czy goły?
  
 
jeszcze jedno pytanie .
a jak zmocowaniami? wszystko pasuje ?
łapy i poduszki też?
  
 
ja nie wiem jak to dokladnie jest w 1.1. Ale miedzy 1.3 a 1.6 nie ma zadnej roznicy. Wyjmujesz-wkladasz jak klocki lego. A moj silnik bedzie ze wszystkim i ze skrzynia. Nie wiem czy to byles ty ale ten tema 1.1 byl juz chyba poruszny wiec mosze poszukaj.
Chociaz w instrukcji nie widac zadnje roznicy wiec powinno byc gites.

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2005-02-26 11:35:37 ]
  
 
chyba nie ja
ja jestem tu od wczoraj
to daj znać na priv ile chcesz za komplet i kiedy by był do wzięcia
a może jakieś zdiątko na meil

masz instrukcję?

a nie masz jej skanu?

[ wiadomość edytowana przez: essi1 dnia 2005-02-26 11:38:52 ]
  
 
moim zdaniem też najepiej wstawić 1.6....pomyśl może o 16v
chyba, że chcesz RST do małego remontu
  
 
małego ? jak bardzo małego i za ile?
  
 
Ja bede mial na sprzedaz 1.6 16v kompletny z wiazka i kompem za 1800. Ale to nie teraz zaraz ... tylko w ciagu miesiaca, dwoch, trzech. Silniczek 91 KM 3ma moc jak skorczysyn
  
 
16v hm mogło by być ciekawie ale sporo masz tam elektroniki musiał bys dorwać jakiegoś po wypadku żeby wszystko mieć najtańszym sposobem będzie kupno 1.6 gaźnik xr3 zawsze 96 KM wszystko zależy ile masz kasy i do czego auto ma byc przeznaczone


[ wiadomość edytowana przez: noxx dnia 2005-02-26 13:28:13 ]
  
 
Cytat:
2005-02-26 13:18:14, essi1 pisze:
małego ? jak bardzo małego i za ile?


zgłoś się do baksa...on ma tego RST to wszystko Ci dokładnie powie
  
 
mysle ze 1,6 od xr3i wystarczt
i taki postanowilem wstawić a do czego ma służyć do przyjemnej jazdy
  
 
Witam.

Ja robilem taka operacje. W miejsce 1.1 wkladalem xr3, cala operacja zajela nam we 2 osoby okolo 13 godzin, bez zbednego pospiechu. Lapy na silnik sa na oko takie same, ale ja mialem problem ze zmieszczeniem xr3-ki na lapach od 1.1 i musialem wsadzic lapy od xr3. Jest jeszcze 1 problem z 1.1, mianowicie przednie zawieszenie (przynajmniej w mojej wersji 1.1 z '81r.) jest slabsze, nie ma stabilizatora, tylko 2 drazki stabilizacyjne oraz podobno wachacze sa ze slabszej stali. Przy mojej nodze po paru miesiacach ostrej jazdy autko skonczylo z urwanym przednim prawym kolem (drazek stabilizacyjny zostal oderwany od belki przedniej).
  
 
dzieki wielkie za porade
to widze że czeka mnie troche pracy ,ale co zrobić przyjemności kosztują
a mogł byś jakeiś zdiątka zapodać tego zawieszenia jak powinno wyglądać?
  
 
wetnę się z pytaniem:
W mk7 zamiast 1,3 monowtrysk wsadziś 1,6 16V lub 1,8 też no problem?
i co trzeba kupić? silnik, skrzynia, komp....i co jeszcze???
  
 
A ja mam dwa rst i sie nie chwale A w garazu stoi power 1.4 i tak jest najszybsze A co do swapow... to tak 1.6 16v szybko Ci sie znudzi... to jest dobry silnik do pokonywania duzych przebiegow( czytaj zywotny) ale nie jesst to jednostka do tuningu czy tez nie robi wielkiego Yoooo.... a jesli chodzi o przelozenie to najlepiej kupic all silnik skrzynia zawieszenie nei wiem jak w 1.3 wiazka komp pompa paliwa i osprzet
  
 
Jutro bede w pracy, tam wlasnie stoi moj mk3, porobie fotki i rzuce tutaj.


[ wiadomość edytowana przez: m0h0 dnia 2005-02-27 11:03:29 ]