| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
micab ford, vw, mercedes, ... k/Szczecina | 2005-02-26 23:41:11 ja powiem tak.....mam 1.6 16v i jestem super zadowolony z niego.....też rocznik `93, 215 000km przebiegu bez żadnej poważnej usterki......co moge Ci poradzić......zwróć uwagę na stan skrzyni biegów......ja zajechałem już 2 ale to też zależy na jaką trafisz....
druga sprawa, rdza to chyba przeważnie tylne błotniki.... co do tego, że zawieszenie jest za delikatne to się nie zgodzę.....tzn. jest tak samo delikatne jak w golfach czy astrach
no i wiadomo....szukaj egzemlarza bezwypadkowego, lub tylko lekko uderzonego.......warto |
gooral ford escort MK V 3D ... krakow | 2005-02-27 10:58:00
rzuc okiem do mojego sigu ;P i tutaj!!!
ja dalem 4500 za swojego. drugi raz chyba dozbieralbym troche kasy i pojechal do niemcewa - MKVI za 1000e to podobno nie szokujaca cena.
ja niestety znam sie na samochodach jak wilk (sorry Wilku ;P na gwiazdach i z kazdym autem mam podobnie - w 125p wpakowalem tyle, ze mialbym tego escorta od razu... A co do "wpakowywania drugiego tyle" to na pms ktos kiedys fajnie powiedzial na post "co kupic do 10 000 pln" Kup auto za 5 000 a drugie 5 000 wydaj na doprowadzenie go do ok stanu ;P Tak serio przy moim zakupie za 4500 eksploatacja 5 miesieczna wyglada tak: czujnik cis. oleju (23 pln) MAP sensor (szrot okolo 50-100pln) czujnik temp. dolotu (100pln w zamienniku!) progi do wymiany + konserwacja podwozia (pewnie z 500pln minimum) zgnite kable od rozrusznika (a ja glupi nowy rozrusznik kupilem - 180 pln). zgnita skrzynka bezpiecznikow (sam naprawilem na szrocie 150pln) standardowe wymiany plynow itp to okolo 200 pln. rozrzad byl zmieniany na pewno na kilka miechow przed kupnem wiec to mam z glowy a tez pewnie z 200-300 pln. silnik dolem olej puszcza - jeszcze nie znam kosztow ;( amory przod chyba do wymiany (jeszcze nie znam kosztow) przy tlumiku poszla jakies uszczelnienie i glosno pracuje ale to raczej grosze. Tak wiec podliczajac wszystko (wymiany + rejestracja) pewnie zaraz osiagne 2 tyle co zakup.
[ wiadomość edytowana przez: gooral dnia 2005-02-27 11:33:55 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-02-27 11:24:15 Jak chcesz to kup mojego 6,5 tys z gazem. |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-02-27 11:45:30 to ja moze tez napisze cos w tym watku
mam takie samo autko jak gooral tylko ja swojego kupilem w 96 roku przez caly ten okres wymienilem: sprzeglo, pompa paliwa, przeguby wewnetrzne, tarcze hamulcowe i 2 komplety klockow, 2 x wydech, przelacznik zespolony, zawieszenie (tuleje i gumy) 3 razy, amortyzatory przod po 190kkm, sprezyny z tylu po 190kkm, rozrzad, regulator napiecia i kilka razy robilem rozrusznik po czym kupilem drugi i sam je regeneruje - to samo z alternatorem, czujnik cisnienia oleju teraz na dniach bede wymienial ponownie rozrzad (kompletny - 165pln, walek rozrzadu i popychacze, uszczelnienie walu i miski olejowej no i w koncu hamulce z tylu (203kkm przebiegu maja) przez te 9 lat przejechalem 140kkm (w sumie nie duzo z czego ostatnie 25kkm na gazie) w calej tej liscie nie wpisalem normalnych wymian plynow eksploatacyjnych (olej co 10kkm, plyn hamulcowy co 2 lata, płyn chlodniczy co 2 lata) wiec chyba nie jest najgorzej a raz naprawialem skrzynie biegow w 97 roku |
_kruchy_ Prawdziwe TDI Poznań | 2005-02-27 13:45:34 Co mogę dodać...
Sprawdzaj wszytkie pierdoły elektryczne: dmuchawa, klakson, długie światła, kierunki, sprawdź ja się zamki otwierają z klucza..... czy fotele się dają przesuwać..... popatrz na podsufitkę czy szyber nie cieknie... woda w bagażniku.... Generalnie wszystko.... A najważniejsze - spokój, bez pośpiechu..... bez emocji ![]() |
![]() hans7 Opel Astra 2 kalisz | 2005-02-27 20:32:53 YO!
najbardziej typowe usterki to chyba silnik krokowy(regulator wolnych obrotów), i przełącznik zespolony(to coś co włącza światła i wycieraczki), pozatym zwróć uwage na rdze, stan sprzęgła(czy czasami pedał nie zapiewa do góry), cała elektryka i zużycie tarcz, klocków hamulcowych. Przy ocenie przebiegu auta weź pod uwage że licznik zeruje sie co 99 tys., 1,6 16V to chyba najlepszy silnik w essim, a po zakupie i tak musisz powymieniać filtry, olej i inne "normalnie" zużywające sie rzeczy, radze odrazu wymienić pasek rozrządu i napinacze, nigdy nie wierz sprzedającemu nawet jak zapewnia że niedawno wymieniał! |
aeste Sympatyk FEFK AR156 Katowice | 2005-02-27 21:43:01 No to teraz daj Boże, żeby pomogły mi te rady znaleźć NAPRAWDĘ dobry egzemplarz. Jeżeli nie starczy mi pieniędzy na 1,6 16V MKVI to pewnie będe próbował 1,4 MKV (podobno to samo spalanie przy różnicy kilkunastu koni no ale za to 1-2kpln różnicy w cenie..... a to dla mnie kwota "conajmniej" znacząca ... |
bluestar FORD ORION Wrocław | 2005-02-28 22:27:25 Jak chcesz moj sasiad miał (czy ma to sie go musze zapytac) escorta 94 rok 1.8 16v. Jak mu dasz 5500 zł na stół to bedzie skakał ze szczescia. Tylko ze jest biały i 4 drzwi |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-02-28 22:56:06
to niezłego dwona musiał mieć , skoro był lakierowany |
aeste Sympatyk FEFK AR156 Katowice | 2005-02-28 23:14:35 No i cena 6tys zł za escorta z 91 roku, z którym prawdopodobnie aktualny właściciel już nie wyrabia finansowo z "bieżącymi" naprawami to cena wg mnie bardzo mało atrakcyjna
A podobno Ceny używanych samochodów miały się "wyrównać" ehhhh - jak widać nie wszyscy jeszcze o tym słyszeli.... No ale przy takim wietrze to tylko kupujący mają "lepiej" .... 100tys samochodów w ciągu roku do Polski wjechało i ok - niech żyje konkurencja !!! (powiedziałem ja czyli konsument )
Gorzej będzie jak przyjdzie mi coś sprzedać ![]() |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-03-01 09:16:00
powiem ci ze ja nie moge narzekac - auto ma swoje latka ale procz rzeczy eksploatacyjnych praktycznie nic wiecej w nim nie robie - ale jak to sie mowi jak dbasz tak masz |