Grill w MK7 - pytanko

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam pytanie dot. grilla - wydaje mi się, że fabrycznie grille ghia chromowane nie były montowane w dieslach - czy to prawda? Jeśli tak, to czy były ku temu jakieś przyczyny techniczne?

Sprawa wygląda tak - dawno dawno temu Essi miał dzwona i tak wyszło że w owym czasie nie mogłem dostać żadnego innego grila niż taki z 3 poziomych listw. Jeżdżę tak z nim już od roku, ale on jakoś tak paskudnie wystaje i w ogóle wygląda jak zza krzaka. Waham się teraz na jaki go wymienić - oryginalnie był plaster miodu i nieźle wyglądał, ale z chromikiem byłoby chyba jeszcze lepiej. Tylko właśnie z oferty pewnego salonu pamiętam, że chrom nie był dostępny w 1.8TD, stąd pytanie, czy montując takowy nie zrobię sobie krzywdy

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam

hej. A co ma piernik do wiatraka!!! Stary!!! Spokojnie zakładaj sobie chromowanego. Gril to tylko kawałek plastiku spełniający rolę efektu wizualnego.
Pozdrawiam.

Nie ma żadnego znaczenia dolot jest i tak prowadzony z pod zderzaka. Zakladaj chroma i sie nie w ogole nie zastanawiaj !!!! No chyba ze masz jeszcze jakas fajna alternatywe 'stylingowa'

Nic się nie martw, mozesz zakładać bez obaw!! A w salonach forda zazwyczaj opowiadają bzdury - mi mówili, ze do wersji MKVII nie mozna wogóle włozyć obrotomierza - fabrycznie nie da rady... a u mnie chodzi
to są tacy fachowcy...

No nie uogulniajmy .... ale w 80% przypadkow tak jest Przecietny Klubowicz wie wiecej o Fordach niz pracownicy ASO, nie mowiac juz o tym ze Mikrokotem tez umiemy lepiej sie poslugiwac

Moze jakies szkolenia zaczniemy robic ?

Dołanczam sie do opini że tylko chrom na grila. Sam mam taki u siebie i jest rewelacja.

No to będzie chronik - dzieki

Wlasnie - w zwiazku z moim wypadkiem mam kompletnie zniszczona atrape - ma ktos moze oryginalny chromik, bo slyszalem, ze ten z allegro jest badziewny