Problem z chłodzeniem C20NE POMOCY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
wczoraj zaliczyłem powódź z układu chłodzenia i odkryłem przyczynę.
Od strony przeciwnej niż jest zamontowany termostat urwał się gumowy wąż pechowo bo pozostał w nim kawałek metalu na który się go wsuwa...
W związku z tym mam pytanie co mam do wymiany???
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź ponieważ do czasu zakupu części i naprawy będę musiał wozić moją żonę do pracy codziennie na 6:30 40 km w jedną stronę
Pozdrawiam
Bartek
  
 
Problem rozwiązany. Obudowa termostatu za osłoną rozrządu... Odpadła końcówka na którą wsunięty jest wąż gumowy.
Część już w drodze do mnie - jutro będę ją miał
No i w piątek omesia znowu zacznie śmigać
  
 
Zuch chłopak
  
 
A przy okazji nie polecam kupowania części w Gliwicach na Toszeckiej. Kolesie za część do OMCI zażądali 100 PLN, a dzisiaj przychodzi do mnie ta sama część z Wa-wy (teoretycznie droższego miasta) za.... i tu UWAGA 50 PLN
  
 
No i autko zrobione P....lony płyn chłodniczy produkcji PKN Orlen załatwił po prostu aluminiową obudowę termostatu ot taka uwaga na marginesie - a niby był do instalacji także z elementami plastikowymi, aluminiowymi i miedzianymi
  
 
Tak Ci powiedział mechanik?
Myślisz ze ci frajerzy z PKN nie wiedza że jest coś takiego jak aluminiowa część układu chłodzenia. W/g mnie to bzdura.
  
 
Cytat:
płyn chłodniczy produkcji PKN Orlen załatwił po prostu aluminiową obudowę termostatu



Tak jak Piotr pisze: BZDURA

Żeby tak grubościenny element aluminiowy zeżreć to byś chyba musiał mieć układ zalany "wodą królewską"
  
 
Kur... nie wiem dlaczego... w każdym razie po wymianie na płyn z PKN-u po 3 tygodniach odpadło dokładnie w miejscu mocowania węża gumowego...
A że Orlen nie ma dobrej opinii u mnie to obarczyłem ich całą winą