MotoNews.pl
  

Bydgoszcz - gdzie gaźnik do regeneracji??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam fachowca który zregeneruje gaźnik do 1.5 GLE (bez LPG) może być Bydgoszcz lub Toruń.
  
 
a co się stało z gaźnikiem, że chcesz go poddać regeneracji ? może wystarczy go wyczyścić.
  
 
Po zapaleniu na ssaniu wchodzi na obroty około 1000 a po chwili dusi się i gaśnie. Wyczyscić mogę sam a co z regulacją???
  
 
Cytat:
2005-03-01 14:36:38, turkuslaguna pisze:
Po zapaleniu na ssaniu wchodzi na obroty około 1000 a po chwili dusi się i gaśnie. Wyczyscić mogę sam a co z regulacją???



W gaźniki to chyba mało jaki fachman się już bawi, bo majątku na tym to dzisiaj nie zbije - więc specjalisty od tego to już chyba nie znajdziesz, a potem trać czas, bujaj się z reklamacją, a facet będzie Ci wciskał kit że "Polonezy takie już są".
Kup książkę, pobaw się, popróbój, tylko poszukaj właściwych dysz na wymianę. Zachęcam, mnie się udało. (rozwiercanie otworu na nadwymiarową ośkę przepustnicy, wymiana dysz, pływaka, cała regulacja). Fajna robótka

[ wiadomość edytowana przez: Hubiszon dnia 2005-03-01 16:50:03 ]
  
 
Cytat:
2005-03-01 16:30:31, Hubiszon pisze:
W gaźniki to chyba mało jaki fachman się już bawi, bo majątku na tym to dzisiaj nie zbije - więc specjalisty od tego to już chyba nie znajdziesz, a potem trać czas, bujaj się z reklamacją, a facet będzie Ci wciskał kit że "Polonezy takie już są". Kup książkę, pobaw się, popróbój, tylko poszukaj właściwych dysz na wymianę. Zachęcam, mnie się udało. (rozwiercanie otworu na nadwymiarową ośkę przepustnicy, wymiana dysz, pływaka, cała regulacja). Fajna robótka [ wiadomość edytowana przez: Hubiszon dnia 2005-03-01 16:50:03 ]



No bez przesady, to nawet jeszcze w Warszawie są fachowcy od tego, kompetentni, uczciwi, tańsi i drożsi. A jak ktoś widzi w gaźniku tylko mnóstwo dziwnych srubek, rurek i dziury to lepiej niech sam tego nie rusza... W Bydgoszczy na pewno jest ktoś kto to robi. A może Kaovietz by się podjął?
  
 
Jasne,że by się podjął
Zapraszam do ASO Przylesie Gaźniczki w Poldku to wdzięczny temat do dłubania.
Jakby co zapraszam na priv lub GG.
  
 
Cytat:
2005-03-01 14:36:38, turkuslaguna pisze:
Po zapaleniu na ssaniu wchodzi na obroty około 1000 a po chwili dusi się i gaśnie. Wyczyscić mogę sam a co z regulacją???



wymieniasz uszczelki, ewentualnie dysze jak która wygląda niezdrowo, membrane zaworu ZHS, ... , czyścisz na błysk, sprawdzasz dysze, kanały, pierdoły, śrubę składu mieszanki biegu jałowego wkręcasz na maxa i odkręcasz około 2,5 obrotu i ot cała regulacja (no chyba że skoczysz do jakiego warsztatu na analizator składu spalin to wtedy kręcisz śrubą składu mieszanki biegu jałowego na lambda 0,9 - 0,95 - oczywiście na biegu jałowym )
no można jeszcze wymienić oś przepustnicy I przelotu na nadwymiarową jakby się okazało, że są za duże luzy.

P.S. a tak wogule to jakbyś nie chciał się z tym bawić to mam gaźnik świeżo po regeneracji wiec mogę ci sprzedać.
  
 
Analyzer a ile byś chciał za ten gaźnik, no i jaki to typ (ssanie ręczne czy automat)?
  
 
ssanie ręczne, do silnika 1600 ale do 1500 też się nada (szczerze mówiąc to niewidziałem gaźnika 1600 lub 1500 z automatycznym ssaniem a chętnie bym zobaczył). dajesz 100 i jest Twój.
  
 
ASO Przylesie poradzi na ten problem