Senator 3.0 12V gaśnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam senatorka 3,0 12V 1989 rok
Autko odpala na 2 do 3 sekund i gasnie.
silniczek krokowy, pompa paliwa, przekazniki wymienione i nic. czasami odpali na 30 sek. ale wystarczy dotknac gaz i odrazu gasnie.
popmocy!!! co to moze byc????
Dodam ze na gazie chodzi idealnie.
pozdrawaim


[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2005-03-04 10:14:34 ]
[ powód edycji: BO TYTUŁ HELP ME O KANT DUPY :[ ]
  
 
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
Może regulator ciśnienia paliwa poleciał?
Nie za często ten problem występuje... ale może

Zapowietrza się układ paliwowy (nie trzyma ciśnienia).
  
 
a może filtr paliwa jest czymś zapchany - a może syfilis w zbiorniku paliwa siedzi (woda i inne śmieci)??


  
 
a jezdzi w ogole na benzynie? czy problem jest tylko przy odpaleniu czy w ogole na benzynie nie lata?
moze czujnik temperatury? wtedy po nagrzaniu silnika powinien palic na benzynce bez zajakniecia...
  
 
nie lata na benzynce w ogole. o czujniku ni pomyslalem. przewody sa na 100%ok. zobacze co pokaze komp po podpieciu.
  
 
Mialem podobny problem w Bmw. Mechanik mowil ze dzieje sie tak jak sie za duzo jezdzi na samym gazie, wtedy silnik sie przestawia tylko na prace na gazie. Zrobil cala diagnostyke ( przeczyscil wtryski, wymienil uszczelke pod klawiatura) skasowal 100 ale autko chodzilo jak nalezy.
pozdr
  
 
U nas było to samo.Wymieniliśmy czujnik(całe 20zł),nie pomogło.Dopiero syfy ze zbiornika wyrzucone pomogły.
  
 
Cytat:
2005-03-01 21:53:29, chudy01 pisze:
Mialem podobny problem w Bmw. Mechanik mowil ze dzieje sie tak jak sie za duzo jezdzi na samym gazie, wtedy silnik sie przestawia tylko na prace na gazie.



ciekawa teoria... zmien mechanika.
nie wiem po co ludzie takie bzdury pisza. powinien przyrzadzac kebab w ustce.
  
 
ale przecież nowsze silniki (ich oprogramowanie) dostosowują się do odmiennych warunków pracy (czyli np jazda zamiast na benzynie na samym gazie) regulują kąt wyprzedzeniaa zapłonu itp (jeśli się nie myle).

pomaga reset komputera lub przeprogramowanie na stare wartości
  
 
Owszem dostosowują się do odmiennych warunków pracy.
Szybciej, wolniej, itp oraz do odmiennych parametrów paliwa (zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu).
Tylko, że nie na stałe lecz wtedy gdy jest taka potrzeba.
Co do kompów gasowych ....to może te gdzie jest instalacja z wtryskiem (nie sekwencyjnym).Choć tak naprawdę to taka instalacja musiałby współpracować z kompem fabrycznym auta i na bieżąco korzystać z danych tam napływających. Nie znam takiej a to tylko dlatego że musi być przygotowana pod konkretny model silnika. Tak spcjalizacja zawęża krąg odbiorców, więc albo na etapie fabrycznym albo cena jest zaporowa.
  
 
Cytat:
2005-03-01 12:16:39, ryba-1 pisze:
Mam senatorka 3,0 12V 1989 rok Autko odpala na 2 do 3 sekund i gasnie. silniczek krokowy, pompa paliwa, przekazniki wymienione i nic. czasami odpali na 30 sek. ale wystarczy dotknac gaz i odrazu gasnie. popmocy!!! co to moze byc???? Dodam ze na gazie chodzi idealnie. pozdrawaim [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2005-03-04 10:14:34 ] [ powód edycji: BO TYTUŁ HELP ME O KANT DUPY :[ ]


Cześć!
Ryba czy poradziłeś sobie z tym problemem???
U mnie jest podobnie... Oma A 3.0 C30NE
Czy mógłbyś sprawdzić jakiego koloru masz czujnik temperatury cieczy chłodzącej???
pozdro!