| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ryba-1 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2005-03-01 12:16:39 Mam senatorka 3,0 12V 1989 rok
Autko odpala na 2 do 3 sekund i gasnie. silniczek krokowy, pompa paliwa, przekazniki wymienione i nic. czasami odpali na 30 sek. ale wystarczy dotknac gaz i odrazu gasnie. popmocy!!! co to moze byc???? Dodam ze na gazie chodzi idealnie. pozdrawaim [ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2005-03-04 10:14:34 ] [ powód edycji: BO TYTUŁ HELP ME O KANT DUPY :[ ] |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2005-03-01 13:54:28 Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
Może regulator ciśnienia paliwa poleciał? Nie za często ten problem występuje... ale może Zapowietrza się układ paliwowy (nie trzyma ciśnienia). |
Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2005-03-01 14:11:10 a może filtr paliwa jest czymś zapchany - a może syfilis w zbiorniku paliwa siedzi (woda i inne śmieci)??
|
ryba-1 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2005-03-01 17:13:08 nie lata na benzynce w ogole. o czujniku ni pomyslalem. przewody sa na 100%ok. zobacze co pokaze komp po podpieciu. |
arti-77 LOB WETERAN OmegaA/S6+/SenatorB Łódź | 2005-03-02 15:42:58 U nas było to samo.Wymieniliśmy czujnik(całe 20zł),nie pomogło.Dopiero syfy ze zbiornika wyrzucone pomogły. |
Maciey BMW 730i Słupsk | 2005-03-04 00:37:50
ciekawa teoria... zmien mechanika. nie wiem po co ludzie takie bzdury pisza. powinien przyrzadzac kebab w ustce. |
Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2005-03-04 08:24:51 ale przecież nowsze silniki (ich oprogramowanie) dostosowują się do odmiennych warunków pracy (czyli np jazda zamiast na benzynie na samym gazie) regulują kąt wyprzedzeniaa zapłonu itp (jeśli się nie myle).
pomaga reset komputera lub przeprogramowanie na stare wartości |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-03-04 21:04:05 Owszem dostosowują się do odmiennych warunków pracy.
Szybciej, wolniej, itp oraz do odmiennych parametrów paliwa (zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu). Tylko, że nie na stałe lecz wtedy gdy jest taka potrzeba. Co do kompów gasowych ....to może te gdzie jest instalacja z wtryskiem (nie sekwencyjnym).Choć tak naprawdę to taka instalacja musiałby współpracować z kompem fabrycznym auta i na bieżąco korzystać z danych tam napływających. Nie znam takiej a to tylko dlatego że musi być przygotowana pod konkretny model silnika. Tak spcjalizacja zawęża krąg odbiorców, więc albo na etapie fabrycznym albo cena jest zaporowa. |