Ibiza 2003 - co dalej ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczow serdecznie bo to moj pierwszy post.

Do rzeczy. W dziedzinie car audio jestem nowicjuszem, dlatego chcialbym zasiegnac porady u doswiadczonych osob. Prosze o ocene i uwagi odnosnie do mojego pomyslu na instalacje audio w ibizie 2003.

Dotychczas wymienilem w przednich drzwiach glosniki z fabrycznych na Hertze ESK 165. Graja aktualnie pod radiem firmowym SEAT Alana i z tego powodu nie moga rozwinac skrzydel. Dlatego kupilem niedawno na ebay'u niemieckim wzmacniacz 4 kanalowy Axtona C500 (jest wlasnie w drodze do mnie). Mysle ze ladnie pociagnie te glosniczki z przodu.

Nastepny krok to zainstalowanie czegos co by generowalo ladny basik. Tutaj pojawia sie dobrze znany problem - bagaznik jest maly. Mysle nad jakas mala skrzyneczka z glosnikiem 20 czy 25.

W zakladzie audio gosc radzil ze jezeli nie mam zbyt wysokich wymagan to mozna jakies owale wsadzic w tylna polke i troszke niskich tonow juz bedzie. Ktore rozwiazanie zatem wybrac ? Moze macie jakies praktyczne pomysly?

Mam jeszcze jedna zagwozdke. Instalacje buduje w oparciu o firmowe radio (to jest chyba de facto jakis Grundig), gdyz nie przyciaga ono wzroku ew amatorow czyjejs wlasnosci. Wzmacniacz, glosniki i inne bajery mozna ukryc, natomiast radio od razu rzuca się w oczy. Czy ten moj 'system' bedzie gral w miare poprawnie z tym odtwarzaczem ?

Slucham roznej muzyki z przewaga rocka. Nie chce jakies bardzo profesjonalnej instalacji lecz jedynie takiej ktora zagra czysto, poprawnie i bedzie cieszyc ucho.

Z gory dziekje za komentarze.
  
 
Cytat:
2005-03-01 17:19:08, Simek pisze:
Dotychczas wymienilem w przednich drzwiach glosniki z fabrycznych na Hertze ESK 165. Graja aktualnie pod radiem firmowym SEAT Alana i z tego powodu nie moga rozwinac skrzydel.



Średniej klasy wzmacniacz wydobędzie z nich dużo .... .

Cytat: