Tani koszt poprawki lakieru..POMOCY!!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na ten temat czytalem juz posty , ale nie ma dokladnych odpowiedzi na mioje pytanie...

Samodzielnie malowalem auto(lakier czrny z utwrdzaczem, rozcieńczany nitro)

jakoż że malowalem sam a nigdy wczesniej sie tym nie zajmowalem jestem amatorem amatorow, wiec porobily mi sie zasieki, malo tego w jednych miejscach mam mat, w innych cos w rodzaju plamy polysku,

czy jest jakis sposob zeby to ujednolicic(zacieki pozakrywalem, został sam lakier), jezeli jest jakis sposob(odpada powtórne lakierowanie - brak kasy), to prosze o pomoc.

Pozdrawiam!

Zostalo ci spolerować te matowe plamy, albo w ogole całe auto spoleruj paste Tempo albo jakimś odpowiedniekiem.

Zaopatrz sie w taką przystawkę polerską, którą mozesz sobie zamontować na wiertarce i jazda.

Innego wyjścia nie widzę...

albo zrob mat - kup puszke matowego bezbarwniaka i pojedz waleczkiem po calym aucie. Waleczke robi piekny mat, a puszzka takiej farby to 15 zl.

i ladnie sie maluje, ja robilem se np. ramki drzwi albo pas przedni

szkoda matowac cale auto(maska sie swieci bardzo fajnie), a co zrobic z miejscami gdzie mam delikatna wde zwana papier scierny????

albo zebrę-czarna w białe paski,jak łaciata Mariusza

polerka polerka i jeszcze raz polerka

byle nie do podkładu,a jak jest bardzo nierówno może się tak zdażyć.

sama polerka to wyrownam??

to chyba zejdzie jakies 3 tybki pasty zeby to zniklo....

Tylko polerowanie cię ratuje! Tyko nie zbyt grubą pastą. Miejsca bardzo matowe możesz pojechać na mokro papierem 2000-czką

tylko ostrożnie,żeby nie przetrzeć do podkładu.powodzenia

a jakby calosc spryskac bezbarwnym lakierem z polyskiem??

moze cos pomoze(tak rozumuje, bo co juz jest polyskiem nic sie nie zmieni, a mat zrobi sie na polysk)

miejsca bardzo matowe papierem 2000 na mokro, potem calosc polerka i pasta, jak sie przylozysz to bedzie extra

moze ktos by mi to zrobil za przyslowiowe piwko...