[DOHC] Przerwa na zaworach - Argenta 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludzie pomozcie jaka powinna byc przerwa na zaworach w silniku od Fiata Argenty 2000 bo wsadzilem sobie takie cacko do poldka i nigdzie nie moge znalez zadnych dokladniejszyh danych odnosie tego silnika. Jak by ktos mogl odpowiedziec na to pytanie na meila bym byl bardzo wdzieczny gos24@wp.pl
Z gory dziek!!!!!
POZDRAWIAM


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-03-19 17:59:31 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]
 
 
45/60

zjrzyj również do działu Warto Wiedzieć tam są opisy

SCHILTON
  
 
z tymi luzami zaworowymi to bywa różnie.
Ssące ustaw na 0,45mm a nawet na 0,40mm a wydechowe jak ustawisz na 0.60mm to w moga bardzo klepać. Dlatego polecam 0,55mm a nawet 0,50mm.
Przy ustawieniach ciaśniejszych należy sobie zdać sprawę, że wskaana byłaby częstsza kontrola luzów, zwłaszcza przy zasilaniu LPG.
Najlepiej ustawić ssące na "ciasne" 0,45mm lub luźne 0,40mm, a wydechowe na "ciasne" 0,55mm. Zbyt mały luz zaworów wydechowych może być przyczyną nadpalenia grzybka zaworu.
Płytki regulacyjne występują w grubościach od 3,25 do 4,70mm a ich grubość jest stopniowana co 0,05mm, ale w praktyce w przypadku używanych elementów występują płytki o grubości np. 4,92mm (zużycie płytki 4,95mm). Dlatego polecam zaopatrzyć sie w mikrometr.


  
 
olo wyciagnal najstarszy post o hydrolapce, a tu mamy najstarszy do tej pory watek na forum.
  
 
to się zgadza -argenta 2.0 gaźnik fabrycznie miała nastawy:ss 0,45
wyd.0,50 (1,6 tak samo) 2.0 ie/i 132- 0,6