| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
huggoo 126p warszawa | 2005-03-07 21:30:25 cześć...
jedno pytanko...czy ktoś z was próbował czegoś takiego?? )...ew. jaką do takiej dyszy paliwa założyć dyszę powietrza??? |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2005-03-07 21:42:11 Witam 140 nie próbowałem...
Ale 150 owszem!!!! założyliśmy do sportowego (przerobionego) gaźnika . Spalanie 10l/100km ( przy spokojnej jeździe , to znaczy nie był żyłowany...)z czego 2 litry szły w powietrze... jak chcesz to zakładaj , jeśli masz silnik 800 większe zawory wałek pożądny, głowice 4 mm w dół , wtrysk paliwa, turbo , intercooler , zmienne fazy rozżądu , silnik typu HEMI , eeeeee chwila zagalopowałem się...
miałem na myśli że jak ci nie szkoda paliwa to załurz ale jak nie masz mocno dłubniętego silnika to nie ma sęsu myśle że 125 to w zupełności ci wystarczy Pozdro! |
huggoo 126p warszawa | 2005-03-07 21:45:35 heh...głowice mam 4mm, wałek dołowy od heinricha,gaźnik z RC...i do tego gaźnika chce włożyć 140 )).....tylko zastanawiam się jakie dać powietrze.... |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2005-03-07 21:50:56 a co to jest gażnik z RC???? z Rally Car-a???
nie wiem jakie powietrze ale zazwyczaj dają mniejsze dysze pow. ja dałem do tej 150 paliwa , 200 powietrza i fajnie śmigało, hmmm teraz to mnie zaciekawiło..... co to jestvten gaźnik od RC??? |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-03-07 22:07:27 Z rallycrosu ![]() |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-03-07 22:12:34 Mam 137 jak chcesz i do tego rurka emulsyjna nawiercona maksymalnie - spalanie dochodziło do 16 / 100 pochodzi z jakiegos gaźnika dziwnego = u kolegi załozylismy serie i jak nowy zaczał ejzdzic..... |
Crispi Fiat 126p Rzeszów | 2005-03-07 22:22:54 Ja własnie dziś załozyłem dysze paliwa 120, powietrza 180, rurke F74 i jestem pod wielkim wrazeniam - podoba mi się
Wcześniej jeżdżiłem na dyszy paliwa 115, powietrza 220, rurce emulsyjnej F101 |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-03-07 22:44:52
to wszystko wyjasnia....
|
Crispi Fiat 126p Rzeszów | 2005-03-07 22:49:47
Tak wiem niby przez to miał być oszczędny - ale i tak szedł ale bez porównania do teraz |
Pulpit Fiat 126p Libiąż | 2005-03-07 23:23:30 to sie zdziwicie ja na 140 i 190 jezdze od jakiegos czasu moze to cos dalo ale nieodczuwalnie
A spalanie mysle ze w normie na trasie pow 6 nie spali a warunkach wysilonych woooooooooo Pozrawiam |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-03-08 00:02:37 Ja jak miałem maluchowski gaznik to jezdziłem na 140 do tego f101 z dodatkowymi dziurkami u góry 2x2mm i 2x 1mm zaokraglony dól rurki i dysza pow 200 dąło wiecej obrotów. Breda tez wyciaga wiec lepiej jak wiecej dotego zrobiony dolot. Najlepiej sie to sprawdza na rozwiercie 25mm ale wy w RC nie mozecie Dobrze to robi na duze stopnie spreżania ale czesciej sie gniazda zaworowe i zawory wypalaja |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-03-08 00:21:29 silnik malucha chłodzi się paliwem, a dobieranie konkretnych dysz to żmudna i pracochłonna praca, zresztą jak całe strojenie silnika
|
Crispi Fiat 126p Rzeszów | 2005-03-08 00:33:59
|
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-03-08 07:05:22 Taka jest prawda ![]() ![]()
To nie takie proste |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-03-08 09:50:40 Wiadomo;] Strojenie to dopiero sztuka;]
Ja teraz śmigam na 125/190/F8 i jest gitarra;] Do niedawna na 135/190/F8 ale taki układ to szkoda wachy..... |
AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2005-03-08 10:10:31
jak powymieniasz wszystkie dysze to to już nie bedzie gaźnika tak jak ty to mówisz z RC.
a jeżeli ci przy takich przeróbkach niespisuje się gaźnik z Rc to znaczy że chyba nie jest to dobry gaźnik z RC.
|