126 - dysza paliwa 140

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześć...

jedno pytanko...czy ktoś z was próbował czegoś takiego?? )...ew. jaką do takiej dyszy paliwa założyć dyszę powietrza???
  
 
Witam 140 nie próbowałem...
Ale 150 owszem!!!! założyliśmy do sportowego (przerobionego) gaźnika . Spalanie 10l/100km ( przy spokojnej jeździe , to znaczy nie był żyłowany...)z czego 2 litry szły w powietrze... jak chcesz to zakładaj , jeśli masz silnik 800 większe zawory wałek pożądny, głowice 4 mm w dół , wtrysk paliwa, turbo , intercooler , zmienne fazy rozżądu , silnik typu HEMI , eeeeee chwila zagalopowałem się...
miałem na myśli że jak ci nie szkoda paliwa to załurz ale jak nie masz mocno dłubniętego silnika to nie ma sęsu myśle że 125 to w zupełności ci wystarczy
Pozdro!
  
 
heh...głowice mam 4mm, wałek dołowy od heinricha,gaźnik z RC...i do tego gaźnika chce włożyć 140 )).....tylko zastanawiam się jakie dać powietrze....
  
 
a co to jest gażnik z RC???? z Rally Car-a???
nie wiem jakie powietrze ale zazwyczaj dają mniejsze dysze pow. ja dałem do tej 150 paliwa , 200 powietrza i fajnie śmigało,
hmmm teraz to mnie zaciekawiło..... co to jestvten gaźnik od RC???
  
 
Z rallycrosu
  
 
Mam 137 jak chcesz i do tego rurka emulsyjna nawiercona maksymalnie - spalanie dochodziło do 16 / 100 pochodzi z jakiegos gaźnika dziwnego = u kolegi załozylismy serie i jak nowy zaczał ejzdzic.....
  
 
Ja własnie dziś załozyłem dysze paliwa 120, powietrza 180, rurke F74 i jestem pod wielkim wrazeniam - podoba mi się

Wcześniej jeżdżiłem na dyszy paliwa 115, powietrza 220, rurce emulsyjnej F101
  
 
Cytat:
2005-03-07 22:22:54, Crispi pisze:
podoba mi się Wcześniej jeżdżiłem na dyszy paliwa 115, powietrza 220, rurce emulsyjnej F101



to wszystko wyjasnia....
  
 
Cytat:
2005-03-07 22:44:52, WOYTAZ pisze:
to wszystko wyjasnia....



Tak wiem niby przez to miał być oszczędny - ale i tak szedł ale bez porównania do teraz
  
 
ja jezdzilem jakis czasn a 140190 zawory wieksze i pare pierdolek w silniku i powiem jedno porazka za mal dysza powietrza chyba zalewalo nie jechal mam teraz 122190 i jest zajebiscie.
  
 
to sie zdziwicie ja na 140 i 190 jezdze od jakiegos czasu moze to cos dalo ale nieodczuwalnie

A spalanie mysle ze w normie na trasie pow 6 nie spali a warunkach wysilonych woooooooooo
Pozrawiam
  
 
Ja jak miałem maluchowski gaznik to jezdziłem na 140 do tego f101 z dodatkowymi dziurkami u góry 2x2mm i 2x 1mm zaokraglony dól rurki i dysza pow 200 dąło wiecej obrotów. Breda tez wyciaga wiec lepiej jak wiecej dotego zrobiony dolot. Najlepiej sie to sprawdza na rozwiercie 25mm ale wy w RC nie mozecie Dobrze to robi na duze stopnie spreżania ale czesciej sie gniazda zaworowe i zawory wypalaja
  
 
silnik malucha chłodzi się paliwem, a dobieranie konkretnych dysz to żmudna i pracochłonna praca, zresztą jak całe strojenie silnika
  
 
Cytat:
2005-03-08 00:21:29, gregor125 pisze:
silnik malucha chłodzi się paliwem, a dobieranie konkretnych dysz to żmudna i pracochłonna praca, zresztą jak całe strojenie silnika



  
 
Taka jest prawda
To nie takie proste
  
 
Wiadomo;] Strojenie to dopiero sztuka;]

Ja teraz śmigam na 125/190/F8 i jest gitarra;] Do niedawna na 135/190/F8 ale taki układ to szkoda wachy.....
  
 
Cytat:
heh...głowice mam 4mm, wałek dołowy od heinricha,gaźnik z RC...i do tego gaźnika chce włożyć 140 )).....tylko zastanawiam się jakie dać powietrze....




jak powymieniasz wszystkie dysze to to już nie bedzie gaźnika tak jak ty to mówisz z RC.
a jeżeli ci przy takich przeróbkach niespisuje się gaźnik z Rc to znaczy że chyba nie jest to dobry gaźnik z RC.