Elektronika w gaźniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest możliwe założenie komputera sterującego do silnika gaźnikowego z sonda lambda?
  
 
Tak. Sygnal SL, to podstawowy parametr dla wysterowania skladu miesznki LPG we wszelkiej masci sterownikach gazowych. Dobrze byloby miec takze sygnal TPS.
  
 
Cytat:
2005-03-08 21:45:12, xelalpg pisze:
Tak. Sygnal SL, to podstawowy parametr dla wysterowania skladu miesznki LPG we wszelkiej masci sterownikach gazowych. Dobrze byloby miec takze sygnal TPS.


No własnie ale czy sygnał z TPS można pominać?
  
 
Mozna. Wtedy nie ma potrzeby montowania jakiegos wyrafinowanego sterownika
  
 
Cytat:
2005-03-08 23:22:37, xelalpg pisze:
Mozna. Wtedy nie ma potrzeby montowania jakiegos wyrafinowanego sterownika



Jaki sterownik byście polecali do Golfa 2 1,6 z gaźnikiem elektronicznym (Pierburg 2ee)???? Większość lepszych sterowników odpada bo są razem z centralką przełączającą automatycznie z benzyny na gaz a wiadomo że w gaźniku tak być nie może (musi sie wypalic cala benzyna z gaźnika i dopiero gaz można włączyc). Znalazłem tylko Stag 2L i Lecho mini Lambda, jednak ich regulacja ogranicza się tylko do regulacji śruby na silniku krokowym i reduktorze. Czy jest sens montować takie coś wogóle. Wiadomo że jest to napewno troche doskonalsze niż tylko zwykłą instalacja bez sterowania elektronicznego ale czy te proste układy z silniczkiem krokowym z zamontowaną śrubą faktycznie się sprawdzają w praktyce????
  
 
Cytat:
2005-03-09 10:55:50, paulox pisze:
Znalazłem tylko Stag 2L i Lecho mini Lambda, jednak ich regulacja ogranicza się tylko do regulacji śruby na silniku krokowym i reduktorze. Czy jest sens montować takie coś wogóle. Wiadomo że jest to napewno troche doskonalsze niż tylko zwykłą instalacja bez sterowania elektronicznego ale czy te proste układy z silniczkiem krokowym z zamontowaną śrubą faktycznie się sprawdzają w praktyce????


Stag 2L to bardzo prosty sterownik, nie mam za dobrych z nim doświadczeń, nie polecam.