| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2005-03-09 09:20:16 w MPI powinien sygnał iść ze środkowego pinu kostki przy cewce. sprawdź też bezpiecznik nr 17 wewnątrz auta.
koreańce się schytrzyli, w starym LS zakladalem zegary z obrotkiem i działało od razu. przy zegarach to jest 8 pin w lewej kostce (tej nad obrotkiem). patrząc na liczniki z przodu jest to ósmy z lewej (najbliżej krawędzi licznika jest pierwszy). zaraz prześlę Ci zdjęcie na maila. jeśli nie zadziała na środkowym pinie spróbuj na jednym z zewnętrznych (musi to być minus). łatwo sprawdzić , bo po przekręceniu kluczyka w jednym z zewnętrznych będzie stały plus- to nie ten. [ wiadomość edytowana przez: zabel dnia 2005-03-09 09:29:15 ] [ wiadomość edytowana przez: zabel dnia 2005-03-09 09:43:38 ] |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2005-03-09 10:16:49 tego niestety moje mądre książki nie podają. aczkolwiek wg rysunku w książce dotyczącego sprawdzenia sprawności obrotka jest wymieniony opór ale nie na kablu sygnalowym, tylko na plusie. więc jeśli jest coś wymagane, będzie to raczej wbudowane w zegary.
[ wiadomość edytowana przez: zabel dnia 2005-03-09 10:20:51 ] |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2005-03-09 14:06:38 w takim razie podłączasz pod ten, na którym nie ma plusa po włączeniu zaplonu. |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2005-03-09 18:39:39 Wielkie dzięki Zabel za pomoc, obrotomierz już działa. Okazało się ze bez filtra też chodzi . Masz u mnie duże piwo ![]() |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2005-03-09 18:59:46 podam Ci numer konta to mi przelejesz trochę z kufla |