Problem z temperaturą silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem jest taki gdy stoję w korku dłuzszą chwilę wskazówka temperatury silnika wedruje prawie do 3/4 skali, po chwili opada(zapewne włącza się wiatrak) i tak znowu. Przy jeżdzie normalnej tzn nie w korku wskazówka trzyma się pośrodku skali.
poziom płynu jest porządku. Pytanie czy to walniety termostat czy coś innego?
Z tego co wiem to wentylator chłodnicy ma dwa biegi, może nie włącza sie ten pierwszy jak to sprawdzić? ogólnie wiatrak chłodnicy chodzi ale chyba na tym drugim biegu bo jak się otworzy maskę to jest dośc głośno.
  
 
no ale w czym widzisz nieprawidlowosc?? temp podkskauje i termostat po chwili ja stabilizuje no chyba ze ta chwila trwa 10minut
  
 
Cytat:
2005-03-10 19:33:07, qbaj pisze:
no ale w czym widzisz nieprawidlowosc?? temp podkskauje i termostat po chwili ja stabilizuje no chyba ze ta chwila trwa 10minut


No nie dzieje się tak od razu podskakuje i się zmniejsza, ale mam wrażenie że kiedys tak nie było.
  
 
jak dla mne wszystko jest ok
  
 
U mnie jest tak samo czyli wszystko ok.
  
 
Cytat:
2005-03-10 20:15:42, Witolo pisze:
U mnie jest tak samo czyli wszystko ok.


to dzieki Panowie uspokoiliście mnie
  
 
wszystko jest oki tak ma być...
  
 
moim zdaniem wszystko jest ok, umnie tak samo
  
 
Ostatnio tez martwilem sie ze mm cos nie tak. Po zmianie termostatu w korku mam troszke wyższa tempetarure strzalka jest ze 3 mm wiecej niz w polowie. Jak ruszam jest idealnie polowa wiec chyba dobrze...
  
 
Cytat:
2005-03-13 11:42:02, Zwierzu pisze:
Ostatnio tez martwilem sie ze mm cos nie tak. Po zmianie termostatu w korku mam troszke wyższa tempetarure strzalka jest ze 3 mm wiecej niz w polowie. Jak ruszam jest idealnie polowa wiec chyba dobrze...


U mnie strzałka jest mniej wiecej pośrodku miedzy środkową a wskazująca 3/4 czasami dochodzi prawie pod 3/4.
Dlatego zadałem to pytanie bo wydawało mi się że kiedyś tak nie miałem, ale auto użytkuje od ponad pół roku wiec moge się mylić.
Zobaczymy jak sie zrobi jeszcze cieplej.