| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-03-13 12:32:01 Ale dlaczego nie było hamulców?
Chyba raczej nie było wspomagania, ale hamulce powinny być, tylko pedał wymagał znacznie większej siły. |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-13 14:10:38
polecam co by szanowny kolega rozpedzil sie do 80 km/h i wylaczyl stacyjke.... bez wspomagania praktycznie w espero nie ma hamulcoow...
|
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-03-13 14:59:40 Polecam też próbę zahamowania ręcznym z tej samej prędkości.
Nikt też nie każe holować z taką prędkością, zwłaszcza po mieście. Wg mnie lepiej było pożyczyć od kogoś w pełni naładowany akumulator - na przejechanie kilkudziesięciu km powinien wystarczyć. |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2005-03-13 15:37:52 oj chyba nie trzeba przypominac ile km/h wolno holowac po miescie ? ![]() |
SzybkiKosta HONDA CBR 600F, SEAT ... Warszawa -Ursynów | 2005-03-13 15:59:46 od czego są przyjaciele |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-14 12:33:59
Oczywiście był to by najlepszy patent... ale nie do zastosowania w moim przypadku niestety... Doszło do tak zajebistego zwarcia że naładowany akumulator wytrzymuje 15 sek. po przekręceniu kluczyka, nie mówiąc o smrodzie i skwierczeniu z okolic alternatora. Prawdopodobnie nawet na 100% jebnęło uzwojenie i jest zwarcie na stojanie, więc jutro z duszą na raminiu holuję powolutku do Sławka. |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-15 07:36:35 Przyjacielu, a po co holować, nie byłoby wygodniej wyjąć sam alternator skoro jesteś pewien że to on padł. |
![]() Zwierzu Octavia 2 Warszawa | 2005-03-15 08:04:58 Jesli komus sie zdarzy awaria gdzies w wawie lub okolicach moze liczyc na moja pomoc jak cos to prosze dzwonic 508398424.
Pozdrwiam |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-16 15:12:41
Z wyjmowaniem to bym nie szalał... bo lubię wspomaganie
Ale odpiołem skubańca tak co by sie kręcił ale nie zwierał i na akumulatorku dojechałem do Sławka. Oczywiście przy odpinaniu Alternatora nie obyl się bez śmiesznych scen - speedr wie jakich - a mianowicie zawieszenia się alarmu. Oczywiście po 15 minutach i sprawdzeniu wszystkiego okazało się że to nie alarm tylko włąączone światła awaryjne..... Ale to nic, u słąwka po zamontowaniu nowego alternatora ren też sie spalił... i nie wiadomo do dzisiaj co robi tak ogromne zwarcie.... MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ!!!!!!! ??????? |
profil-usunięty Member Klubu Espero | 2005-03-16 15:20:10 Paweł szczerze współczuje, kolejna kasa z kieszeni pójdzie |
Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2005-03-16 15:24:07 Bylem dzisiaj u slawka zostawic swojego bolida i gadalem z nim o towim. Dzisiaj dobiera sie do glownej wiazki zeby zlokalizowac zwarcie. A mam pytanie kiedy go odbierasz? |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-16 15:44:22
i to jest bardzo dobre pytanie...... nie mam pojecia, wszystko zalezy od pomysłowości Sławka, i innych czynników tego koreańskiego wynalazku..... oby jak najszybciej |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 09:58:01 Panie, a co z akumulatorem, bo może on ma zawarcie.
Opisz jak zachowuje się samochód bez podpiętego alternatora. |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-18 10:05:52
no i tu jest problem... bo akumulator wpozadku.. z odpietym alternatorem działa poprawnie, na LPG działa poprawnie, zapinasz benzyne i dupa.... Gadałem wczoraj z kolesiem z FSO na Żeraniu, i stwoerdził że w wiązce głównej mogło się coś zgrzać i z zewnatrz nie widać, alemoze dawać zwarcie. Więc trzeba poszukać, a to niestety potrwa.... |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 12:47:00
jak to benzynę |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-18 13:40:28
no bo jak była adnieta pompa to przestawilem próg obrotów i odpałka na gassie.... no i jak wyłącza sie gaz i wrzooca benzynke to wali zwarcie |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2005-03-18 14:27:36 czegoś tu nie kumam.
O ile pamiętam to alternator może dostarczyc ponad 80A prądu, więc zwarcie we wiązce ,gdzie przewody mają mały przekrój, spowodowałoby totalny pożar instalacji i napewno bys się o tym dowiedział. Jeśli nawet zwarcie jest we wiązce, to napewno przed jakimkolwiek bezpiecznikiem. Samochód na akumulatorze pracuje, a czy przełaczenie na benzynę w tym momencie też powoduje zwarcie (odłaczony alternator). Nie trzyma mi się to kupy. Rzuć okiem na strone 517 z serwisówki Espero. Myślę, że aby uwalić alternator to zwarcie musi być na przewodzie o znacznym przekroju (tam właśnie są takie przewody 10 i 16mm2), tak aby przewód się nie zapalił-izolacja nie stopiła, a zwarcie wywaliło alternator. Obwód który może się zamknąć dużym przepływm prądu. [ wiadomość edytowana przez: AsterixGal dnia 2005-03-18 14:58:38 ] |
KaZaK Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2005-03-21 16:12:25 No i mamy rozwiązanie...
Przyczyna awarii był: BRAK MASY SILNIKA!!! Normalnie dp tych baranów co sypiąsolą po naszych ulicach, napiszę i wystawię rachunek za naprawę i straty moralno nerwowe....
poprostu maxymalna porażka.... |