MotoNews.pl

"Bialy osad na wlewie oleju"

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Co to moze byc? ja jestem laikiem jesli chodzi o silniki, pamietam ze w mojej pierwszej bestii tez cos takiego bylo ale nie w takich ilosciach(sporo tego jest) mam tylko nadzieje ze to nie jest objaw skrajnego wyeksploatowania silnika a jedynie jakis"normalny osad" ktory sie po prostu wytraca. jakby ktos cos wiedzial to niech da znac. z gory dzieki

Perlacco

Biały osad? Hmm.... Niektóre Polonezy tak mają po obfitszych opadach śniegu (nawiewa dziurami )

Jak gdzieś wyczytałem:
"Rzekła rdza do rdzy - poloneza czas zacząć"

ha ha ha ale mi nie bedzie do smiechu jak sie okaze ze to oznaka "sypania sie silnika"

Sorry za brak powagi, ale nie sądzę, żeby to miało związek ze stanem silnika. Raczej oleju.
1. Jaki masz tam olej?
2. Kiedy wymieniany?
3. Czy nie ma stopniowego ubytku płynu chłodzącego?
4. Czy ten osad jest na zewnątrz wlewu czy w środku?
5. Czy jest też w misce olejowej (czy widać go na bagnecie)

Jeśli te sprawy są OK to pewnie nachlapało Ci błota śniegowego z solą.

Pzdr.

Nie ma sprawy, na razie jeszcze sie nie martwie

1. Olej texaco polsyntetyk - zgodnie z zaleceniami poprzedniego wlasciciela
2. wymieniany 6 tys temu
3. Plynu nie ubywa - caly czas jest rowny stan
4. jest na zakretce, i na lejku wlewu oleju
5. na bagnecie go nie widac

no nie wiem czym to moze byc spowodowane, pojezdzimy zobaczymy

Nie ma sprawy, na razie jeszcze sie nie martwie

1. Olej texaco polsyntetyk - zgodnie z zaleceniami poprzedniego wlasciciela
2. wymieniany 6 tys temu
3. Plynu nie ubywa - caly czas jest rowny stan
4. jest na zakretce, i na lejku wlewu oleju
5. na bagnecie go nie widac

no nie wiem czym to moze byc spowodowane, pojezdzimy zobaczymy

sorki, "bastard" poszedl dwa razy

Czy ten osad jest biały,czy lekko żółtawy? Ma może konsystencję majonezu? Jeżeli tak to jest to objaw wody (płynu chłodzącego) w oleju. Chociaż w takim przypadku powinno ubywać płynu w zbiorniku.
Pozdr.