Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Andrzej_Zamosc Citroen Xantia/Traba ... Corby,Northants,UK | 2003-02-05 23:05:57 Rodjanie koncza produkcje Niwy.W chwili obecnej produkcja 2131 zmniejszyla sie do 1/3,calkowicie zaprzestano produkcji 21213,a w 4 kwartale zakonczy sie produkcja 21214.
Jak dla mnie to sie konczy pewna epoka |
Konriii mnogo ;) KRAKÓW | 2003-02-05 23:29:20 Tragedia
Teraz będą klepać tylko tego lanosa na duzych kołach |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-02-05 23:33:34 A ty myślisz ,ze ruscy beda do konca swiata jeźdić kanciakami???
No wiem,ze ty byś chciał ale oni chyba nie |
Konriii mnogo ;) KRAKÓW | 2003-02-06 09:19:01 Ale Nivy sprzedawały się na zachodzie najlepiej ze wszystkich Ład...
W niemczech np w zeszłym roku sprzedano ok 400 Niv a tylko ok 100 110-tek. Wątpię aby ta nowa sprzedawała się lepiej |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2003-02-06 11:16:43 Mily, zanim Ty jeszcze robiles w pieluchy to nikt nie myslal o nowoczesnosci, tylko modlil sie do Boga zeby na tego zacofanego malucha dostac talon. |
boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-02-06 11:51:16 Nie, my NIE LUBIMY plastikowych aut pseudoterenowych, jakimi racza nas od jakiegos czasu producenci - patrz nowe wersje terenowek Nissana i Toyoty, i bolejemy nad tym, ze Lada dolacza do tego trendu. I ostatnim pozostanie UAZ ... |
Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-02-06 12:55:55 Ja myślę, że jednak będą gdzieś tam składać starsza wersję Niwki (podobnie jak nadal można dostać nowego 2107, itd.).
Mi się też ten nowy obły robaczek trochę mniej podoba, szczególnie, że teraz krągłości jednak wychodzą trochę z mody, więc i design jest już trochę nie na czasie. Ale to są gusty, o których... itd. Ale swoją drogą chciałbym oczywiście tego "Szewroleta" zobaczyć w naturze, a najchętniej przejechać się kawałek. |
mily_byd FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2003-02-06 15:07:55
Sorry za te długie wywody. |
Grzesiek Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-02-06 15:13:32 Mam podobne zdanie co koledzy wyżejJaponskie "terenówki"to auta typowo bulwarowe i mało który ich posiadacz zapuszcza sie nimi w prawdziwy teren. |
mily_byd FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2003-02-06 15:27:54 Mi się wydaje, że i tak takich prawdziwych terenów do jazdy JEEP-ami to już w ogóle jest mało, więc w gruncie rzeczy chyba nie ma o co się kłócić, chociaż mam przeciwne zdanie co do zdecydowanej większości. No bo tak: nawet jak jest jakiś piaszczysty las (np. Puszcza Bydgoska) no to i tak się nie pojeździ - wiadomo po lesie nie wolno. Jakiś park - tak samo (no chyba że jest odpowiednia tabliczka zezwalająca na to). Tak więc chyba trudno jest wykombinować jakąś trasę, aby dla przyjemności pojeździć w terenie. Taka była przynajmniej opinia organizatora takich rajdów, więc na tej podstawie tak myślę. |
Grzesiek Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-02-06 17:18:48 Jak ktoś ma chęci i znajomości oraz doświadczenie w organizacji tego typu imprez to wszystko się bedzie umiał zrobić |
boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-02-06 17:36:25 Na naszych polnych drozkach jest dosc blotka - wcale nie trzeba szukac bagien. Poza tym lesnicy tez ludzie i mozna z nimi sie dogadac. Poza tym ciekawy jestem ile ta nowa Nivka bedzie kosztowala w Polsce (VAT+clo) i kogo bedzie na nia stac.
Juz widze te tlumy klubowiczow, szturmujace salony sprzedazy... A wiec, zegnaj tani samochodzie terenowy.... No coz, jak pisalem, pozostaje UAZ.... |
Konriii mnogo ;) KRAKÓW | 2003-02-06 18:29:20 No co jak co ale ta nowa tania nie będzie... świadczy o tym chociażby znaczek Chevy |
Krajnik Lada Samara 2108 Wrocław | 2003-02-06 18:51:42 Stara Niva ma niezaprzeczalne zalety:
- cena - dość duża trwałość - dojrzałość technologiczna - dzielność w terenie Jest to auto nadające się zarówno do jazdy w dość ciężkim terenie, jak i od biedy do codziennej eksploatacji na szosie. Nigdy już takiego samochodu nie będzie, zwłaszcza za te pieniądze. pozatym, Panowie - Ona jest po prostu ładna. W przypadku tego samochodu nie można mówić o nowoczesności, to nie ma znaczenia - to po prostu solidny samochód. I jeszcze jedno nasuwa mi się takie porównanie: Zenit 12XP stał się aparatem wręcz kultowym, mimo że był toporny, ale był też prawie niezniszczalny, miał to Coś, niby taki zwykły aparat. Zenit 212k wygląda ładnie, ale już trzymając go w rękach widzimy, że to już nie to....... Dawne czasy już nie wrócą. Tak samo jest z Nivą Zasmucony Krajnik |
Andrzej_Zamosc Citroen Xantia/Traba ... Corby,Northants,UK | 2003-02-07 00:00:40 Krajnik,a ja mam TTL i tez jestem wniebowziety TAAAAAAAAAAAAAAAAAAKI aparat za takie pieniadze. |
Damian21214 Klubowicz NOK Pontiac Fiero '88 Katowice | 2003-02-07 07:57:22
Piszac o rajdzie Paryz-Dakar zartowales prawda? Bo chyba nie sadzisz ze samochody biorace udzial w takich imprezach to samochody seryjne. To samochody nie majace praktycznie nic wspolnego z tym co jezdzi "cywilnie". Tak wiec pisanie ze "takie terenowce" sprawdzily sie w Paryz-Dakar, to jakies duze nieporozumienie. Tego typu imprezy to PIENIADZE i tylko wylacznie pieniadze, w zwiazku z tym "ubozsi" producenci po prostu nie moga sobie pozwolic na przygotowywanie samochodow, zaplecza, zalog itd. Dobry samochod w teren wcale nie musi, a nawet nie powinien miec zbyt duzo elektroniki, skomplikowanych mechanizmow, liczy sie prostota, wtedy mniej elementow moze "wybuchnac", a i proste rzeczy duzo latwiej posklecac przy pomocy mlotka . Proponuje Ci kilka razy przejachac sie w teren jakas "super" Toyota, Cherooke itd, skory, tapicerki, klimy... kilka razy, co ja pisze raz, wjechac w glebsze blotko, wode, i niechaj Ci wtedy wybuchnie jakis komputerek, jakas pierdolka, a wtedy bedziesz liczyl tylko na to zeby jakas stary poobijany UAZ cie wyciagnal. Ale to tylko moje skromne zdanie, byc moze faktycznie elektronika, super gadzety, skory, piekna tapicerka, pomagaja w jezdzie terenowej. |
Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-02-07 09:36:03 Ba 2121 ma możliwość uruchomienia korbą, o czym nie wszyscy pamiętają.
Znajomemu mojego znajomego podczas ostrej zimy w górach, gdzie stał zasypany przez kilka dni (wakacje w małej wiosce w chatce na uboczu) wysiadł w terenowym Suzuki akumulator i ... koniec. W takiej Niwce zakasałby rękawy, zakręcił korbką i pojechał. Taaak -> w terenowym autku prostota to bardzo wielki atut (im więcej elektroniki i skomplikowanych mechanizmów, tym większe prawdopodobieństwo zalania, czy uszkodzenia czegoś w terenie). W pełni zgadzam się z Damianem. |
mily_byd FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2003-02-07 13:05:52 1. Ja rozumię, że mając wyposażenie full wypas w takim "terenowcu", to lepiej nie poruszać się w terenie, bo to tylko się niszczy. Jeżeli chodzi o mnie, to chciałbym mieć terenowca takiego jak 2123, z tym, że właśnie konstrukcja ma być prosta bez żadnych wypasów. Po prostu: współczesna buda na kształt tych japońców, ale w środku bez bajerów. Takim samochodem jest wg mnie 2123.
2. Odnośnie rajdu Dakar: Damian, tam przecież też startują jeźdźcy fabryczni, np. toyoty, mitsubishi. Nazwy samochodów, które oni mają są w Polsce znane, z tym, że tylko z seryjnie robionych elementów pozostaje buda, a reszta jest nieseryjna. |