Kroppo spokojnie wal na przyszłość jeden wątek kilka pytań.
-hm z tym olejem to jakaś dziwna szkoła
Proponuje zalać Mobilem do TD syntetykiem bodajrze 5W/50 Bardzo dobry olej i przyzwoite proporcje.
-Zawory już o tym pisałem kilka razy ale co tam.
Serwis przewiduje regulację co 100.000km. ale z doświadczenia wiem że jak nie stukają nie ruszać!!!
-Katalizator- jak to co katalizuje spaliny

więc tak CO2 zmniejsza i to sporo i Co też dużo mniejszy i jeszcze wiele innych składników spalin w smierdzącym Dieslu co do obsługi to nie jest rzecz w jaki kolwiek sposób obsługowa. Żywotność kata w Dieslu jest podobna do Pb znaczy ok.200.000km. ale to są tylko dane a w rzeczywistości może chodzić dużo dłużej i dużo krucej.
-w zasadzie sprężarka pracuje cały czas jednak doładowuje powyżej pewnej prędkości obrotowej wału i tu jest różnie zależnie od marki. Po uruchomieniu silnika należy chwilę poczekać (2-3min.) na dosmarowanie sprężarki i po "ostrej" jeździe POLECAM po każdej pozostawić silnik na biegu jałowym na chwilę podobną do tej po uruchomieniu.
-O owiewkach pisaliśmy już a szyby brudziły mi się do chwili ich zamontowania.
Ale Mnie zmęczyłeś
Pozdro.