Auto gasnie po przestawieniu np na parkingu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wyobrazmy sobie taka sytuacje. Autko stoi na dworze, pod blokiem nie ma miejsca, parkuje 30m dalej. Wieczorem jest miejsce, wsiadam, zapalam podjezdzam 30m pod moj blok parkuje go i ide do domciu. Rano auto nie trzyma obrotow, po zapaleniu trzyma ok 900 obrotow zamiast normalnie po zapaleniu 1400 az do konca ssania. Gasnie, trzeba mu trzymac obroty gazem stojac, ogolnie efekt jest glupi wtedy ma sie wrazenie ze auto gasnie tak jakby byl problem z paskiem.

To standard, ze jak autko zapali na ssaniu i "nie spali ssania" to na drugi dzien sa takie problemy? Dzis zgaslo 6 razy!

Pytam bo obawiam sie ze cos sie zaczyna zlego dziac i to sa pierwsze tego objawy.


[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2005-03-17 18:24:37 ]
  
 
Jeśli masz gaz to może silnik dostawać za dużo powietrza
  
 
nie mam gazu.
  
 
a świece i przewody są ok?
  
 
moze sie zalewa??
  
 
Cytat:
2005-03-17 20:01:08, iampinki pisze:
moze sie zalewa??



Mój złom się zalewa (a właściwie zalewał odkąd go kupiłem). Odpalałem, wycofywałem z parkingu w zaspę, próbowałem ruszyć po śniegu/lodzie i gdy nie dostarczyłem wystarczającej ilości obrotów auto w koleinach/śniegu/lodzie gasło. Następne odpalenie to 2-3 kręcenia z wciśniętym gazem na max. Po ujechaniu kilkuset metrów auto odpalało od strzała. W lecie nie było tego problemu, bo nie było problemu śniegu/zasp/lodu po których auto jak wiadomo ma problemy z jazdą.
  
 
Ja rozumiem ale moj esperak nie chce odpalic i gasnie dopiero na drugi dzien - w ten dzien w ktorym np tylko go odpale i 20m po parkingu i zgasze i znowu odpale i moge tak w kolko, nie ma problemu. Problem powstaje gdy ojciec idzie rano do auta i proboje jechac do pracy
  
 
ja tak kiedyś miałem w CC900 tez jak był zimny jak go przestawiłem , to na drugi dzień gasł i szarpał zanim się rozgrzał, winny był źle ustawiony gaźnik oraz na maxa zajeb... świece.
u ciebie tez go pewnie zalewa, no ale gaźnika nie masz żeby go ustawić
  
 
rozumiem - dzieki w takim razie niedlugo wymienie swiece (choc tak naprawde nie mam pojecia ile to moze kosztowac ) oraz jesli to nie pomoze - kabelki aku. Swoja droga,...

.. jakie polecacie swiece ?
  
 
Dobre świece i relatywnie niedrogie to NGK sam takie miałem w swoim esperaku , a jeśli chcesz jedne z lepszych to Brisk Premium II
  
 
Cytat:
2005-03-19 15:38:00, Cwikus pisze:
rozumiem - dzieki w takim razie niedlugo wymienie swiece (choc tak naprawde nie mam pojecia ile to moze kosztowac ) oraz jesli to nie pomoze - kabelki aku. Swoja droga,... .. jakie polecacie swiece ?


ja ostatnio kupywałem ISKRY po 7zł/szt
  
 
Cytat:
po zapaleniu trzyma ok 900 obrotow zamiast normalnie po zapaleniu 1400 az do konca ssania.



U mnie zawsze trzyma 900 obr. Zapalajac go wchodzi na 1500 i natychmiast spada na 900 -nigdy nie gasnie.
Powinien trzymac 1400?Czy ja mam coś pokopane?
  
 
Cytat:
2005-03-19 20:45:27, Zerwikaptur pisze:
U mnie zawsze trzyma 900 obr. Zapalajac go wchodzi na 1500 i natychmiast spada na 900 -nigdy nie gasnie. Powinien trzymac 1400?Czy ja mam coś pokopane?



nic nie masz pokopane..samochod utrzymuje takie obroty jak mu sa potrzebne jesli przy 900 silnik pracuje ci rowno nie krztusi sie nie gasnie i nie sprawia problemow to tylko sie ciesz ..mi tez zaraz po odpaleniu obroty leca do gory i po chwili spadaja do jakich 900-1000 a potem na normalne 850..nie generuj sobie sztucznych problemow
  
 
Cytat:
2005-03-19 20:59:56, qbaj pisze:
nic nie masz pokopane..
..nie generuj sobie sztucznych problemow


Masz racje głupio byłoby stac na skrzyzowaniu z wyjacym silnikiem.