Zmiana Sterowania Szyberdachu :-)))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka !!!
Kumpel wczoraj przywiózł z Niemiec E34 i ma taki problem w aucie jest szyberdach z korbkowym sterowaniem. Nistety nie da się go otworzyć, gdzyż korbka jest przekręcona. Jednak on wracając kupił w Bolesławcu za 50zł silnik szyberdachu i przycisk wraz z całym plastikiem.

I teraz pytanie czy da się to zamienić z korbki na sterowanie elektryczne ??

Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: buczer dnia 2005-03-18 00:36:54 ]
  
 
Wszystko sie da tylko niech kolega sprawdzi czy ma tam doprowadzona wiazke.

BMW po 92 r. zaaczelo oszczedzac na kablach, z tego wzgledu ze ich auta byly nie dostepne cenowo dla ludzi klasy sredniej tak wiec na czyms trzeba bylo wprowadzic cięcia, poza tym doszedl silnik 1.8 do E34 z tego samego powodu.

Jesli kolega ma ok 90r. to niech sie cieszy, bedzie miec wiazke. Tylko podmienic mechanizm..........


Pz
  
 
Cytat:
2005-03-18 14:56:01, raffat pisze:
Wszystko sie da tylko niech kolega sprawdzi czy ma tam doprowadzona wiazke. BMW po 92 r. zaaczelo oszczedzac na kablach, z tego wzgledu ze ich auta byly nie dostepne cenowo dla ludzi klasy sredniej tak wiec na czyms trzeba bylo wprowadzic cięcia, poza tym doszedl silnik 1.8 do E34 z tego samego powodu. Jesli kolega ma ok 90r. to niech sie cieszy, bedzie miec wiazke. Tylko podmienic mechanizm.......... Pz



ciekawa teoria ale silnik 1,8 byl dostepny juz od 1989 roku
  
 
Byc moze, nie pamietam dat, z historii zawsze bylem cienki.
Powoluje sie na artykul w auto motor sporcie. Gdzie wlasnie tak napisali, oszczednosci an wyposazeniu podstawowym auta.

Porownaj chociazby pare 5-tek z 88-89 rok z 92-93 jesli chodzi o instalacje.
W starszych tylko wpinasz i masz. A w nowszych niestety trzeba sie martwic o to by znalezc wizake do tego co sie chcec dolozyc do wyposazenia.

Dobra ale nie o tym ten post....

Pozdrawiam
  
 
Nie prawda tolo84 bo w E34 silnik 1.8 był montowany od 1990 roku
i raffat ma racje, że było to spowodowane wysoką ceną tych aut więc zastosowano silnik 113KM, aby E34 była bardziej dostepna dla wszystkich.

I tak też BMW serii 3 był dla klasy robotniczej, BMW serii 5 dla najliczniejszej klasy śrdeniej i BMW serii 7 dla ludzi bogatych i tak jest do dzisiaj - oczywiście nie u nasa tylko np. w Niemczech.

A jeżeli chodzi o kumpla to ma rok 88
  
 
jednak 1989 i to od kwietnia -> http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E34&body=Lim&model=518i&arch=0
  
 
No twoje źródło chyba jest bardziej prawdopodobne niż moje
Więc mój błąd zwracam honor tolo84