2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie moze wy mi pomozecie.ile jest przerobek zeby wstawic takie 2.0 od 132 do fiaciora/ i jakie sa tego koszty
  
 
było ale pomoge

silnik ze skrzyna od flaszki do kilku tysiecy w zaleznosci od stanu

i potem w zaleznosci czy sterowanie sprzegła masz linkowe czy hydrauliczne drugim przypadku musiszz mienic pedały na sterowanie linkowe

i w przypadku jak masz wentylator z elektrosprzegłem musisz sobie założyć chłodnice z elektowetylatorem

resza powinna pasować otrzywiace w dużym skrócie
  
 
Zależy czy jest dziura na skośny drążek.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Raz jest fajny artkul w Warto wiedziec na ten temat
Dwa z checia jednak pomoge
Trzy zakres przerobek zalezy od typu rzeczy jakie teeraz masz w fiacie i od tego czy ta dwojka to wtrysk czy gaznior
  
 
Cytat:
potem w zaleznosci czy sterowanie sprzegła masz linkowe czy hydrauliczne drugim przypadku musiszz mienic pedały na sterowanie linkowe

i w przypadku jak masz wentylator z elektrosprzegłem musisz sobie założyć chłodnice z elektowetylatorem



pedaly zostaja jak dorobisz uchwyt na silownik sprzegla.

wentylator zakladasz na kolo pasowe i smiga jak glupi.

jak masz skrzynie 131 z drazkiem prostym to musisz kupic lewarek z 132 ukosny. i ciac i klepnac w 3 miejscach tunel.

przerobki zaczynaja sie na lapach a koncza na wydechu.wprawdzie niektore nie sa drastyczne ale obowiazkowe.im wiecej wyrwiesz czesci z 132 tym prosciej to zlozyc.

koszt: jak sie nieznasz na mechanice to cie moze zjesc.
  
 
Kolega wnioskujac z nicka ma 125 Millenium Edition, wiec sprzeglo linkowe, drazek skosny i poszerzony tunel-> malo przerobek. Skrzynia jak ma prosty lewarek tez sie da zamontowac, u mnie wycieta dziura na to i wlasciwie uwazam, ze bardziej ergonomicznie jest wlasnie w podlodze. Chlodnice tez ma raczej wpuszczana w pas przedni, wiec z wentem elektrycznym, czyli zaden problem. Jezeli 2.0 na gazniku to wkladaj i nie gadaj, a jak na wtrysku to trzeba troszke pokombinowac, ale jak najbardziej sie da. Poczytaj najpierw artykuly Mrozka i innych, poszukaj w necie, kupa jest opisow (co najmniej z 5 roznych). Jak bedziesz mial watpliwosci pytaj...
  
 
dzieki panowie za odzew.sterowanie sprzegla mam linkowe i raczej interesowal by mnie gaznik bo do wtrysku jakos ja nie wiem.przekonania nie mam a pewnie wiecej zabawy i wiekszy koszt.poszukuje kogos z okolic Torunia zeby na browarka wyskoczyc i pogadac na ten temat.bo troszke sie waham bo mam kumpli co BMW sie zajmuja i pewnie bym mogl sobie zalatwic 1.8 m40.bo juz tez slyszalem 0 takim czyms.ale z drugiej strony chce pozostac wierny bo te 1.8 to jednak maden in szfaben
  
 
Poczytaj sobie najpierw duzo na ten temat, poogladaj fotki, a jak bedziesz juz chcial pogadac to napisz do mnie kiedys wieczorem na gg, najlepiej w okresie swiatecznym, a mozemy obgadac sprawe. Tez mam na gazniku, ale wole wtrysk i jak tylko beda mozliwosci to go zaloze (mam juz uzbrojony kolektor i pompe). Co do 1.8 z burakowoza sie nie wypowiadam, bo nie wiem na ten temat nic.
  
 
tia, wyjac silnik, wlozyc silnik, wyjac skrzynie, wlozyc skrzynie- nic prostrzego. miejmy nadzieje, ze na zlot sierpniowy w 2006 dojedziesz.
  
 
tez mam nadzieje ze na ten zlot dojade tylko z kad wyrwac taki silnik jednego juz mialem na oku to gosciu troche sobie zyczyl za niego i byl do remontu