| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
soop SYMPATYCZNY GOŚĆ PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2005-03-21 18:23:20 Jezeli masz elektronike GM'a to jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie tak jak w Espero.
Tutaj jest cos w temacie. |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-03-21 18:37:36 No w końcu ktoś mi pomógł, ale jeszcze nie wiem jednej rzeczy, gdzie szukać u mnie tej kostki |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-03-21 19:03:09 Aha i jak mam to rozszyfrować skoro u mnie kody to np. P0102. albo P0264. |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2005-03-21 19:50:39 Wg mnie lepiej jechac na serwis
podłączą pod kompa,sprawdzą i będzie po sprawie. w białymstoku znam warsztat, gdzie kosztuje to grosze,a jak się nie da skasować to nic się nie płaci. także lepiej wydac nawet te 2-3 dychy niż coś popsuć. te kody,czyli np P0102,P060 to trzeba odczytywac jako 102, 60 itd tu masz diagnostyke w astrze,ale nie wiem czy to cos pomoże diagnostyka układu zapłonowego opel astra [ wiadomość edytowana przez: Grzesiek dnia 2005-03-21 20:11:44 ] |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2005-03-21 20:40:14 ej,no bez kitu
wrocław to przeciez duże maisto pozatym nie musi to być serwis łady,ani żadnej konkretnej marki,wiele warsztatów naprawczych posiada komputery diagnostyczne, ewentualnie elektrycy samochodowi też czesto sa w taki sprzęt wyposażeni. myślę,że warto gdybyś skontaktował się z Rogackiem,on pewnie będzie wiedział coś w tej materii-podpowie gdzie jechac na kompa przecież nie mówię żebyś do białegostoku jechał
pozatym,przejzyj te kody z astry tam nie ma kodów z zerem,takze mozliwe że u Ciebie też takich nie będzie. [ wiadomość edytowana przez: Grzesiek dnia 2005-03-21 20:41:56 ] |
MUSEL SYMPATYCZNY GOŚĆ fiat 126/Astra rzeszów | 2005-03-21 21:04:07 to sa kody do oplów
010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik spalania stukowego 017 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6) 018 - System regulacji spalania stukowego (ECU) 019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 021 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 022 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 023 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie 024 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 025 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie 026 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie 027 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie 028 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie 029 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 032 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 033 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 034 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 035 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 039 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji 041 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 042 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 043 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV) 044 - Sonda lambda - uboga mieszanka 045 - Sonda lambda - bogata mieszanka 047 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV) 048 - Zbyt niskie napięcie zasilania 049 - Zbyt wysokie napięcie zasilania 051 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU 052 - Stopień wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie 053 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie 054 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie 055 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU 056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 057 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 061 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 062 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 063 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 064 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 065 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 066 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 067 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego 069 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 071 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 072 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia 073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 074 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 075 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 076 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 079 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie 081 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie 082 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie 083 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie 084 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie 085 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie 086 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6 087 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 088 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie 092 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV 093 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie 094 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie 095 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie 096 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie 097 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji) 113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum 115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum 116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum 117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie 118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie 119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc 121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga 122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata 123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany 124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany 125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum 126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum 129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie 131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie 132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał 133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie 133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie 135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 136 - Urządzenie sterujące 137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura 138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie 139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie 143 - Immobilizer - brak/zły sygnał 144 - Immobilizer - brak sygnału 145 - Immobilizer - zły sygnał ABS pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms 25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła 35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika 37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika 39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika 47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V 55 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Linia transmisji danych - za niskie napięcie AUTOMAT zwarcie pinów A i C w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2/3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za niskie napięcie 28 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za wysokie napięcie 29 - Moment obrotowy przekładni MV - za niskie napięcie 31 - Obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału 32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie 33 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za wysokie napięcie 34 - Zawór hamulca taśmowego - za wysokie napięcie 35 - Zawór hamulca taśmowego - za niskie napięcie 36 - Moment obrotowy przekładni MV - za wysokie napięcie 39 - Obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału 41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki 43 - Połaczenie z masa pojazdu - brak lub słabe połączenie 46 - Włącznik cofania - uszkodzenie włącznika 48 - Zasilanie pojazdu - za niskie napięcie < 9V 49 - Zasilanie pojazdu - za wysokie napięcie >16V 51 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Dźwignia zmiany biegów - złe utawienie 65 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za wysokie napięcie 66 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za niskie napięcie 77 - Przełącznik KICKDOWN - za niskie napięcie 82 - Dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia 83 - Moment obrotowy przekładni - za wysokie napięcie |
soop SYMPATYCZNY GOŚĆ PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2005-03-21 21:50:14
Przeciez to proste jak rogalik jest, odczyt jednoznaczny i wiesz od razu co boli autko. |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-03-28 13:51:47 Właśnie wróciłem od samochodu i wyszło ze mam kod numer 49 - Zbyt wysokie napięcie zasilania i nie wiem, co to oznacza i jakie są tego konsekwencje??
P.S Wentylator w trakcie samokontroli ma pracować a immobilajzer ma być wyłączony. Schemat kostki p- miejsce puste w kostce. [A.B….]- piny pełne C-p-p-p-p-D |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2005-03-28 14:15:32 Co do kostki to u mnie jest taka sama i tez na pocztku zastanawialem sie ktore zewrzec zeby czegos nie zepsuc
.Co do kts-a to wlasnie przy GM jest podobno jakis maly problem. Powiedzial mi to wlasnie jeden goscio ktory sie tym zajmuje. Najlepszy do ladzinki jest tester dst ale malo kto go ma. U mne z GM 49 tez sie pojawilo ale u mnie to oznacza niekontrolowany doplyw powietrza. W tej chwili (o ile cos nowego sie nie pojawilo ) mam wlasnie 49 i 13 czyli cos z sonda lambda. |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-03-28 14:26:58 To może kolega wrzucić w ten wątek te kody usterek?? Albo może jakiś link do nich. Będę bardzo wdzięczny. |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2005-03-28 14:30:02 Mowisz i masz Kody te sa na autoladzie u pana inz.Czecha |
![]() lugas Łada Samara Baltic Tarnowskie Góry | 2006-08-29 22:17:05 witam
podczas jazdy od czasu do czasu zapala mi sie lampka check engine. sprawdzilem te usterke kodami i wyszlo mi przy pierwszym sprawdzeniu 44 - ubogi sklad mieszanki i 12, a przy drugiej probie 49 - niekontrolowany doplyw powietrza. 44 to pewno sonda lambda, juz wczesniej moj mechanik stwierdzil ze sie zawiesza. ale kto ma jakies sugestie dotyczace tego 49 ?? co to moze byc?? dzieki za pomoc i pozdrawiam |
Góral (M) Loża Szyderców Opel Meriva A Helmond | 2006-08-29 22:30:52 popatrz czy na rurze od filtra powietrza nie masz jakiś przedmuchów. sprawdź również przewód gumowy wchodzący w obudowę pompy wtryskowej. u mnie była ona sparciała i również powodowała zapalanie kontrolki. |
arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2006-08-29 22:41:39
wyjmij zarówe lub dokładnie posprawdzaj wszelkie uszczelki pod kolektorami bo lewe powietrze gdzies łapie ![]() |