Pompa wspomagania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy pompa wspomagania układu kierowniczego jest rozbieralna czy można w niej wymienić uszczelniacz żeby olej nie kapał,a dotego jeszcze mam wrażenie że kierownica ciężko chodzi.Ile taka pompa może kosztować nowa?Dzieki i pozdrawiam.
  
 
Zazwyczaj pompy wspomagania układu kierowniczego w BMW są rozbieralne i można w nich wymienić uszczelniacze. Napisz jaki masz dokładnie model samochodu, to dostaniesz bardziej precyzyjną odpowiedź.
  
 
320i 93 r.pompa to luk 110 bar.
  
 
Jeszcze Zyggy jak byś mi napisał jaki olej mam kupić do wspomagania żeby był dobry i żeby kiera lekko chodziła bo ten stary jakiś taki mi sie gęsty wydawał,dzięki i pozdrawiam.
  
 
Witam a ja mam pytanie czy da się zlikwidować luz na maglownicy 318, 91r.
  
 
Cytat:
2005-03-21 23:49:09, maras440 pisze:
320i 93 r.pompa to luk 110 bar.



Zestaw uszczelek do tej pompy to element nr 11 na rysunku
E36 320i HYDRO STEERING-VANE PUMP/MOUNTING

a konkretnie BMW Part Number 32 41 1 137 707.
Cena ok. 90 zł.
Sprawdź jeszcze, czy czasami wyciek nie jest jedynie z miejsc
połączenia przewodów ciśnieniowych z pompą. Może wystarczy wymienić uszczelki miedziane. Są to uszczelki jednorazowe i powinny być wymieniane przy każdym odkręceniu przewodów.

Co do oleju do układu wspomagania, to typ oleju jest podany na korku zbiornika z olejem. Może to być CHF 7.1, CHF 11, ATF.
Oleje CHF są do nabycia tylko w serwisach lub sklepach BMW. Należy wlać olej zgodnie z typem oznaczonym na korku.
  
 
Witam! Mam pytanko odnośnie pompy wspomagania kierownicy. Od pewnego czasu zaczęło mi coś buczeć z silnika, narasta to wraz z obrotami. Kierownica chodzi (jeszcze?) łatwo. Czy to może byc pompa-albo co innego? Dzieki!
  
 
Witam! To i ja mam pytanie. Przy skrecaniu chalasuje i trzeszczy takl jak by nie bylo plynu ale jest go pod dostatkiem. Czy mam sie juz martwic czy jeszcze nie. JAk zwieksqze obroty to chodzi luzniej ale chalasuje dalej. A moze poprostu wymienic plyn bo wyglada nieciekawie??
Pozdrawiam.