MotoNews.pl
  

Chojnacki Tuning - wersja GT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co sądzicie o tym:
http://www.chojnacki.com.pl/wersja_GT.php

Z tego co się orientowałem to w normalnym warsztacie za wymianę uszczelki pod głowicą i prowadnic zaworowych biorą ok. 1000 zł.

A w Chojnackim masz to samo, plus wersja GT (od 10% do 20% więcej mocy i wyższy moment obrotowy przesunięty bardziej w dolną partię obrotów) za 1500 zł.

Miał ktoś moze jakieś doswiadczenia z panem Chojnackim ?? Czy warto ??
  
 
nie chce rozsiewać jakiś plotek ale ogolnie firma Pana Chojnackiego nie ma dobrej opini przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem jak ja szukałem firmy, która będzie mi robić mody silnika to wszyscy odradzali mi go
  
 
Cytat:
2005-03-21 10:30:35, speedmaster pisze:
nie chce rozsiewać jakiś plotek ale ogolnie firma Pana Chojnackiego nie ma dobrej opini przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem jak ja szukałem firmy, która będzie mi robić mody silnika to wszyscy odradzali mi go



Speed, a masz może jakieś konkretne przykłady, coś komuś spieprzyli ??
A co sądzisz o Grabowskim, też w Wawie ceny ma podobne.
  
 
podpytam kumpla o szczegóły ale podam Ci je na privie
  
 
chyba w przypadku silnika NA wersja GT daje raczej max 10% i to ten wynik jest zwykle efektem pomiaru silnika przed naprawą w nie do końca idealnym stanie. Opinie na temat CHT sa róxne , tak człowiek robi to od lat, tak sporo ma wykresó na stronie , ale też sporo ludzi miało przygody było tego troche na forumach. Nawiasem, cytat ze strony
"Dla typowego silnika 16 zaworowego - 2100-2500 zł." No to wymiana uszczelki, szlif i graty dla mojej 2.0 16V kosztuja max 1200-1400 to się robi spora różnica. a na wykresach dla 2 litrowych 16V moge liczyć na 5-9%....
  
 
Arturo_soda a znasz jakieś inne warsztaty z okolic Warszawy oferujące podobne przeróbki ??
  
 
zacytuje kolege który sie "trochę zna" - wersja GT to nic poza starannym złożeniem do kupy góry silnika, tu szlif dokładniejszy, tam delikatna polerka kanałów, usunięcie zadziorów, pozostałości po seryjnym montarzu kazdy mechanik to zrobi tylko mało któremu się chce i mało który wpadł na to zeby z tego robić wielkie halo.
Ja jestem sceptyczny dość. Niestety nie znam takiego mechanika i dlatego czekam z robieniem "GT" u siebie, kolezanka właśnie będzie robiła wymiane uszczelki pod glowicą w lantrze - zobaczymy jak jej wychwalany warsztat sie upora więc może pojawi się jakiś namiar.
  
 
Tylko tyle ??? Ale magicy To ja już nieraz w kaszlach wersje GT robiłem i nawet o tym nie wiedziałem


[ wiadomość edytowana przez: mobias dnia 2005-03-21 16:52:09 ]
  
 
Podzielcie sie wiadomością ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w "normalnym warsztacie"???płynu mi ubywa ze zbiorniczka wyrównawczego!!! Wczoraj dolałem ,a dzisiaj już nie ma-w chłodnicy jest poziom ok, temperatura ok!!!Zbiorniczek nie jest dziurawy!Mam tak odkąd go kupiłem bolida!!!

A może jeżdzic tak i dolewać i się nie martwić?????Bo mam już dosć tego samochodu i innych problemów z nim!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2005-03-21 17:28:58 ]
  
 
Cytat:
2005-03-21 16:50:44, MobiaS pisze:
Tylko tyle ??? Ale magicy To ja już nieraz w kaszlach wersje GT robiłem i nawet o tym nie wiedziałem [ wiadomość edytowana przez: mobias dnia 2005-03-21 16:52:09 ]



nie masz tych samych wniosków jak czytasz opis wersji GT u Chojnackiego? Bo ja pare lat temu też myślałem , ze to cuda na kiju

Co do ubywania płynu to nie koniecznie uszczelka. Jak ci ubywa tylko z wyrównawczego ??? Sprawdź czy nie kapie gdzieś, nieszczelności, czy korek chłodnicy trzyma ciśnienie, walnieta uszczelka to biały dym z wydechu, słaby silnik, kompresja w cylindrach spada, nierówne obroty...
.. sporo objawów najlepiej podjechać do jakiegoś magika niech rzuci okiem.
  
 
Najlepiej dorwac mechanika, ktory porozklada wszystko a pozniej dobrze zmontuje a konkretne czesci pozawozic samemu do odpowiednich firm. Na poczatek dobrze zrobic wywazanie ukladu korbowo tlokowego, jest to jedna z tanszych przerobek a daje wymierne rezultaty (oszczednosc paliwa, kultura pracy silnika, dzieki wywazeniu nieznacznie podwyzsza moment), w miedzyczasie mozna splanowac glowice, odchudzic lekko kolo zamachowe, wypolerowac kanaly dolotowe, dorzucic sportowy walek (byle nie od Swiatka) i jesli po dorzuceniu walka nie bedzie trzeba regulowac elektroniki to samochod na pewno poprawi swoje osiagi (co wypadalo by sprawdzic na koniec na hamowni).
A o firmie CHT najlepiej zapomniec.. bedzie drozej i niewiadomo co tam pomieszaja do konca...
Co do Grabowskiego slyszalem tylko same negatywne opinie, ostatnio montowali do matiza turbo i rozkraczyl sie w drodze powrotnej do domu
  
 
Jak chcecie to moge wam dac namiary na goscia ktory samemu robi profesjonalny porting glowicy. Powieksza zawory wylot i dolot, skarca prowadnice, mozliwosc zrobienia zaworow na 2 kąty, do tego obróbka kolektorow. Robi to naprawde profi i cena nie wygurowana. Zapraszam na www.ridaz-unit.pl tam znajdźcie użytkownika Rafqusa i możecie popytać sie o ceny.