MotoNews.pl
  

Cylindry 3 szlif (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Kumpel planuje kupić zestaw naprawczy (cylindry tłoki pierścienie) Co mysłicie o tym zeby kupic 3 szlif? jakie z ai przeciw # slzif to coś koło 673 cc, to napewno na plus a są jakeiś wady?? aha i ponoc niektórzy robią tak ze kupują cylinder A a tłoko B ponoć lepsze pasowanie jest czy coś takiego co o tym myslicie? chyab ze jest jeszcze jakaś inna opcja, aha zaznaczam ze silnik ma być bardoz mocny
  
 
na 3 szlifie (77,6mm) jest 662cm
  
 
Podobno dorwanie nowych, fabrycznych tłoków na 3szlif graniczy z cudem.
  
 
u nas w toruniu sa na pstrykniecie palcem tloki 77,6 (3 szlif) cza isc do kolesia, zamowic i bendom
  
 
Cytat:
2005-03-21 15:24:32, _Szary pisze:
Podobno dorwanie nowych, fabrycznych tłoków na 3szlif graniczy z cudem.



Może nie z cudem, ale faktycznie cholernie ciężko jest dostać.
Ja dzisiaj odbieram w sklepie zamówione w hurtowni
Koszt z pierścieniemi ok 70zł.
  
 
Cylindrow na 3 szlif raczej nie robia. Przynajmniej tak twierdzi u mnie facet w sklepie. Bo i niby poco by mieli robic. Cylindry sie rozwierca pod kolejne szlify.
  
 
Hmmm Barek pisał kiedys cos o 4 szifie ale ponoc to tylko dla harcoru ...... Bo scianka bardzocienka a na 3 u nas tez bez problemu mozna dostac.....
  
 
Cytat:
u nas w toruniu sa na pstrykniecie palcem tloki 77,6 (3 szlif) cza isc do kolesia, zamowic i bendom


Bo Uć to wieś jest

Cytat:
Koszt z pierścieniemi ok 70zł.


2 sztuki Fabryczne

Cytat:
Cylindrow na 3 szlif raczej nie robia. Przynajmniej tak twierdzi u mnie facet w sklepie. Bo i niby poco by mieli robic. Cylindry sie rozwierca pod kolejne szlify.




Jak robiłem remont prawie 2 lata temu zestaw: tłoki ze sworzniami, pierścienie, cylindry kosztował 180zł.
A same tłoki coś ok 120.
  
 
w toruniu tłoki po 35pln/szt
  
 
Faktycznie jak juz by sie kupowalo cylindry to po co na to mowic szlify i po co by sie robilo szlify 2 i 3
Szary tobie to ktos widocznie wcisnol zeby zarobic Chyba ze Ci zalezalo zeby miec wymiar nominalny Bo inaczej nie rozumiem sensu takiego postepowania chyba taniej wyjdzie szlif niz nowy cylinder
  
 
Cytat:
2005-03-21 15:53:27, CZUCZU pisze:
Hmmm Barek pisał kiedys cos o 4 szifie ale ponoc to tylko dla harcoru ...... Bo scianka bardzocienka a na 3 u nas tez bez problemu mozna dostac.....

a skąd się bierze tłoki na 4'ty szlif ?? może chodziło po prostu o 700ccm
  
 
Widyn nie wiem gdzie i skad ale wiem ze u nas dobiera sie perscienie wieksze i dzieki temu cylindry 4 szlif sa pod te pierscienie......
Wytrzymalosc pomijam Ciekawe jaka jest grubosc scianki.......


[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2005-03-21 22:55:58 ]
  
 
czuczu a widziales kiedys grubosc scianki cylindra rozwiercanego pod rozmiar 80mm? to jest dopiero hardkor
  
 
Cytat:
2005-03-21 16:30:13, Lo3eK pisze:
Faktycznie jak juz by sie kupowalo cylindry to po co na to mowic szlify i po co by sie robilo szlify 2 i 3 Szary tobie to ktos widocznie wcisnol zeby zarobic Chyba ze Ci zalezalo zeby miec wymiar nominalny Bo inaczej nie rozumiem sensu takiego postepowania chyba taniej wyjdzie szlif niz nowy cylinder

  
 
Tłoki w Gdańsku są dostępne w każdym rozmiarze od ręki. Koszt około 32zł za sztukę ale tłoki są gołe. Do tego trzeba doliczyć koszt swożni 2*6zł oraz pierścieni około 20zł. Co do cylindrów to taniej wychodzi je wyszlifować, bo wtedy można zrobić to z rządaną dokładnością pasowania. Co do nadwymiarów to największy o którym słyszałem to 0.8mm czyli pod 4 szlif
  
 
ja mam 4 szlif i jest to 77,8 wymiar tłoka!!!!!
  
 
ale te tłoki sa fabryczne??
  
 
a ja mam takie pytanie...czy ktos wie...czy sa tloki od czegos...glownie to Bis/cc700/polonez o srednicy 80mm..z nadwymiarem takim...by bylo ok 81mm...no albo min. te 80,8mm??
  
 
cc700/bis - 4 szlif?
  
 
Robili kiedyś taki naaadwymiar jak 4 szlif, ale nie widziałem tego z 10 lat w sklepach. Ciekawe czy to przypadkiem nie prywaciarskie tłoki spod Częstochowy???????????????