[126] Swap 1,0 Uno. Jaki zamach, sprzęgło ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z kolega wrzucamy do malucha (przynajmniej probujemy) silnik z uno 1,0. I mam pytanie czy mozna zastosowac kolo zamach. tarcze sprzeglowa i docisk z Uno?? I jak rozwiazac sprawe rozrusznika. Może jest ktos na forum co wkladal taki silnik, to chetnie przyjme rozne uwagi / sugestie.
  
 
rozumiem uno 1.0 (999cm3) fire?
  
 
wyszukiwara!!!
  
 
Uuuu - poleci chyba kloda..
Tu masz jednego linka
Tu masz drugiego linka
i pewnei jeszcze z dziesiec innych o ktorych zapomnialem...
  
 
Witam!
Hm imo nie jest to dobry pomysl. silnik wielki, ciezki a ma mala moc. jak juz to 1,1, jak masz zostac przy 45hp to chyba jednak lepiej 903. Silnik maly, wrecz kompaktowy, w miare lekki.

ale to moje zdanie i nie musisz sie z nim zgadzac
  
 
Silnik (999 ccm) mielismy za free (od mojego wujka) w bdb stanie.
W wyszukiwarce nic nie znalazlem a na stronie 126fan, jest tyko opis jednego malca z silnikiem uno w ktorym nie ma interesyjacych mnie informacji.
  
 
Rany - a opis buidowy malucha z silnikiem 1100 czytales? Zmierzyles srednice docisku? Wiesz czy wejdzie w kolnierz skrzyni biegow? Wiesz jakiej grubosci dac flansze? Czy tylko stwierdziles, ze w tym jednym opisie samomchodu nie ma odpowiedzi na wasz problem? Zabieracie sie za rzezbe a oczekujecie podania gotowych odpowiedzi...
  
 
qdlaty co ty bredzisz? ten silnik rozni sie od 1.1 tylko skokiem walu, (999 i 110 maja te same tloki 70mm osprzet, wszystko jest same shit. na bazie tego motoru 999cm rallycrossowe CC nowaka mialo 116 koni przy 9700 obr /min

polecam ten silnik wszystkim bo stal sie jakos zapomniany, tak samo latwie sie go dlubie jak 1.1 czy 1.2, ma wal podparty w 5 miejscach i walek w glowicy.

co do zamachu ja mam u siebie zamach z uno i sprzeglo z 900ki.
  
 
jezdizlem takim uniakiem i caliem przyjemnie. Jednak zajebioza bylby 1.4 ale nie Turbo, acz z chlodzeniem kolektora - kumpel ma taka wersje Unoka - pali gume jeszcze na trzecim biegu. piekne smiga. srajtingi i seje oraz inne przebierance odpadaja.
  
 
Cytat:
2005-03-22 08:28:19, ZoLt4R pisze:
qdlaty co ty bredzisz?



moglbys prosze inaczej formulowac odpowiedzi na moje posty. nie musisz sie ze mna zgadzac ale poprosze innym tonem

Cytat:

ten silnik rozni sie od 1.1 tylko skokiem walu, (999 i 110 maja te same tloki 70mm osprzet, wszystko jest same shit. na bazie tego motoru 999cm rallycrossowe CC nowaka mialo 116 koni przy 9700 obr /min polecam ten silnik wszystkim bo stal sie jakos zapomniany, tak samo latwie sie go dlubie jak 1.1 czy 1.2, ma wal podparty w 5 miejscach i walek w glowicy. co do zamachu ja mam u siebie zamach z uno i sprzeglo z 900ki.



ale bezdyskusyjnym faktem jest ze nominalnie silnik ten ma 45 KM. Wydlubanie go na cokolwiek wiecej to jest to duzy pieniadz. Nie podlega dyskusji rowniez fakt ze jest duzo wiekszy od 903, ktory bardzo ladnie pasuje do malucha.
jezeli dostalbym 999 za free to oczywiscie takiego bym zalozyl. Jezeli mialbym kupowac, kupilbym 903 czy 899.
pzd c.
  
 
Cytat:
2005-03-22 10:48:47, qdlaty pisze:
ale bezdyskusyjnym faktem jest ze nominalnie silnik ten ma 45 KM. Wydlubanie go na cokolwiek wiecej to jest to duzy pieniadz. Nie podlega dyskusji rowniez fakt ze jest duzo wiekszy od 903, ktory bardzo ladnie pasuje do malucha. jezeli dostalbym 999 za free to oczywiscie takiego bym zalozyl. Jezeli mialbym kupowac, kupilbym 903 czy 899. pzd c.



Swój chłop
  
 
mozesz zalozyc na 1.0 cala gore od 1.2 mpi razem z walkiem 866 podlubac glowice i lekko masz 65 koni, a glowice z kolektorem i przepustnica kupisz za 500 zeta.

a te silniki sa czesto tansze niz 899 czy 903 z seja czy cc.
  
 
Wiec ze wstepnych ogledzin wynika ze docisk z uno wejdzie (byc moze bedzie trzeba minimalnie podszlifowac obudowe skrzyni w paru miejscach) i planujemy dac zamiast flanszy 2 blachy 5mm + tulejki (chyba 20 mm), tylko nie wiem jak z rozrusznikiem bo bendix nie zalapie za zęby na kole i pasowaloby go jakos dosunać :/