| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
djgoofy Opel Omega B 2.5 V6 Leszczyny | 2005-03-22 22:10:52 umnie jest tak samo. i z tego co wiem to domyka tylko i wyłącznie w momencie trzymania guzika. gdy naciśniesz guzik drugi raz to wtedy ryglyją się zamki.
pozdrawiam |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2005-03-22 22:29:50 hehe, widze ze temat jest dos popularny bo mi to do glowy ostatnio tez przyszlo. W dodatku po tym jak zostawilem otwarta szybe. Na szczescie bylo to w garazu bankowym wiec sie nic nie mialo prawa stac ale nie jest to moj pierwszy raz
Trzeba by zrobic jakis uklad ktory zadziala z opoznieniem, np po 5 sekundach i potem "przytrzyma" prze zjakies 10 sekund. bo domykanie dziala bez wzgledu na "stan zamkow". Pozdrawiam "nie domykajacych" z domykaczami, Vino |
djgoofy Opel Omega B 2.5 V6 Leszczyny | 2005-03-23 11:28:39
jeśli to nie tajemnica, to ile kosztuje to cudo?? a może można gdzies o tym poczytać?? pozdrawiam |
Zbynio wPiSdu | 2005-03-23 12:02:34
Buuu trochę się pospieszyłem. QX007 już nie jest montowany z powodu wprowadzenia w UE zakazu montowania alarmów z funkcją antynapadową. Powodu zakazu nie znam. Ale jest QX005 bez funkcji antynapadu. Dowiesz się o nim we wszystkich serwisach Opla albo np TU .Serwis to BG-Netro Wa-wa ul. Pelpińska tel. 8333274(dane z karty gwarancyjnej). Za montaż u speca w Głogowie zapłaciłem coś ponad 600 zł 2 lata temu. Cholernie drogo. Ale podobne można kupić taniej np na Allegro tylko nie wiem jak z jakością. Pozdrawiam |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2005-03-23 19:38:25 No tylko ja juz mam alarm.
Nie chcialbym go bez potrzeby pruc, i zakladac nowy tylko po to zeby domykac w inny sposob niz teraz. Trzeba "uklad" zrobic. |
kufcio Omega C 2,2 DTI --- | 2005-08-26 15:15:50 musialem wykopac ten post, naprawde meczace jest przytrzymywanie tego guziczka, zwlasza gdy sie ma fabrycznego pilota na podczerwień
Tak zaczynam filozofowac.. wg. mnie wystarczy podac sygnal na domkniecie, sterownik domykacza zalatwi reszte.. A na pewno takowy jest bo sami wiemy ze po odlaczeniu pradu nalezy programowac "szyby" Zeby bylo ciekawiej znalazlem opis bardzo prostej przerobki w Vectra B , dwa kable do siebie i po zamknieciu drzwi czy to pilotem czy kluczem szyby same jada do gory... Teraz pytanie: czy instalacja w Omie jest troszke podobna..? Sam alarm jest na 100% taki sam bo uzytkownicy Vectry programuja sobie softem od Omy zeby uaktywnic domykanie z pilota (oryginalnie nie maja tego) link do opisu |
DruteX OMEGA 2.5 V6 Caravan Tarnów, Kraków, NYC | 2005-08-26 17:53:38 Kufcio gdzie znalazles ten opis przerobki z 2 kablami????...interesujaca sprawa...czy w mojej Omci B z 96 roku bedzie to dzialalo...???
|
![]() Greg43 Omega MV6 Szczecin | 2005-08-26 19:41:00 przeciez podal dokladny link |
salik OMA A CARAVAN Nowy Sącz | 2005-08-26 19:44:55
Witam, To niech się kolega z Passata cieszy, że ma alarm z funkcją domykania szyb (ew. alarm fabryczny za dopłatą)... A Ty, ewentualnie sobie taki zamontuj, lub sam moduł domykania szyb jeśli masz alarm. Passat w standardzie nie posiada takiej funkcji. Standardem jest zamykanie szyb jedynie po przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji prawej (zamkniętej)... no chyba że to najnowszy passat... Pozdrawiam, Bartek |
salik OMA A CARAVAN Nowy Sącz | 2005-08-26 19:48:02
Vino! Tak jak pisałem powyżej, domontuj sam moduł koszt ok. 60- 120zł + montaż Pozdro, Bartek |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2005-08-26 22:25:45 witam
opis z dwoma przewodami jest jak najbardziej aktualny i to we wszystkich oplach. Osobiscie zrobilem tak w mojej pierwszej omedze. Najprosciej jest zrobic tak: - zdejmujemy tapicerke drzwi kierowcy - bierzemy w dłoń miernik, zamykamy zamek centralny i w kostce siłownika centralnego zamka (siłownik musi być podłączony) szukamy przewodu z "masą" (nie pamiętam koloru). Po otwarciu zamka sygnał "masy" powinien zniknąć. - nie przecinając przewodu łączymy go następnie z przewodem koloru brązowo-czarnego wychodzącego z kostki podnośnika szyb (którego również nie przecinamy). Efekt jest taki, że każde zamknięcie w/w siłownika wyśle sygnał masy do wszystkich szyb i szyberdachu, które się zamkną. No to tyle. Ale się napisalem! Jak znajdę chwilkę to sprawdzę jeszcze kolor tego pierwszego przewodu. Pozdrowionka ILKU |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2005-08-26 22:34:45 heh
dopiero teraz zauważyłem link. A więc ten pierwszy przewód to brązowo-czerwony. W drzwiach łatwiej je znaleźć , ale zasada działania ta sama. siemka |
GrzegorS LOB MEMBER Opel Omega C kombi Łódź | 2005-08-27 00:43:09 tylko po tak podłączonych przewodach proponuję miernikiem sprawdzić pobór prądu po zamknięciu autka,ponieważ masa jest podawana na szyby cały czas.u mnie powodowalo to szybkie rozładowywanie akumulatora ,a teraz założyłem alarm z funkcją domykania i wszystko wróciło do normy. |
kufcio Omega C 2,2 DTI --- | 2005-08-27 11:29:29 Witam
Zlokalizowalem przewody w wiazce idacej w poprzek komory "nożnej" kierowcy, nie tak jak w vectrze ( tam sa w wiazce idacej wzdluz progu) polaczylem je i jestem zadowolony, miernikiem sporawdzilem pobor pradu.. pomiary maja sie nastepujaco: Normalny pobor przy zamknietym aucie bez tej zworki to 0.69A i skacze do 0.71A no bo zapala sie ta diodka na srodkowej konsoli. auto zamkniete z ta zworka to 0dpowiednio 0.71A do 0.74A Oczywiscie jesli auto jest "otwarte" to zworka jakgdyby nie dziala dlatego tez pobór prądu w tym czasie jest nie istotny WNIOSEK: Różnica dokladnie 0.03A , nie sadze aby to rozladowalo aku. Kupilem fajna zlaczke w sklepie, wkladamy dwa kable, zaciskamy kombinerkami i juz sa polaczone. U mnie "myk" sie sprawdzil mam nadzieje ze zostanie juz na zawsze
pozdr |
Tolman Opel Omega Kikół | 2005-08-27 14:59:33
Ja u siebie sprawdziłem i przewody też biegną w ten sposób. Jest jednak małe ale: jest jeden przewód brązowy z czarnym paskiem i dwa przewody brązowe z czerwonym paskiem (ja mam sterowanie 4 szybami). Jeżeli podłączy się pod jeden przewód z czerwonym paskiem szyba zamykają się ale nie działa ich automatyka , natomiast jeżeli podłączy się pod drugi działa poprawnie i wszystko jest ok . Trzeba szukać na chybił - trafił
pozdr |
zabojad | 2005-08-27 17:21:50 Ja tu tylko widzę jeden problem...jeśli np. chcesz pod domem, za bramą zostawić zamknięty samochód, ale z lekko uchylonymi szybami i szyberdachem, to poprzez to rozwiązanie eliminujesz taką możliwość...dlatego jest zrobione, żeby przytrzymać guzik. |
ARECKY OMEGA B SZCZECIN | 2005-08-27 17:41:59 problem mozna by wyeliminowac np. przełącznikiem na zworce i albo nim zamykac obwód zworki wtedy kiedy nie zostawia się samochodu pod domem , albo otwierać przełacznik rozłączajac obwód zworki i samemu ustwaić szerwokość uchylenia szybek troszkę zabwawy ale to zawsze jakiś kompromis |
Musasi Była Omega B Poznań | 2005-08-27 18:32:36
Gdzieś wkradł się błąd. Niemożliwe, aby faktycznie po zamknięciu samochodu CIĄGŁY pobór prądu wynosił tak jak piszesz bo: 0,69 A x 24 godz. = 16,56 Ah czyli w ciągu doby akumulator zostałby wyładowany o ponad 16 Ah, a po np. 4 dniach postoju: 66,24 Ah czyli większość akumulatorów zostałaby całkowicie rozładowana. Tak jak pisałem - gdzieś jest BŁĄD Albo jest tak jak u GrzegorS - rozładowuje akumulator. PZDR |