| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WAZYL Ford Escort Katowice | 2005-03-22 23:32:45 Witam. Jestem od pewnego czasu użytkownikeim Escorta z silnikiem 1.3. Nie znam się na tym za bardzo (bo ten silnik to nie to samo co 650 w "maluchu" ha ha) więc prosze o pomoc/porady.
- Po pierwsze dużo pali ok 9- 10 trasa, a miasto ok.12 i więcej (shell 95) - Po drugie moim zdaniem ma za wysokie obroty przy ciepłym silniku (nie mam obrotomierza więc nie podam dokładnie) ale po zdjęciu nogi z gazu są za wysokie - Po trzecie ile na takim silniczku można max. jechać - ja miałem 140 na prostej a 150 lekka górka i nic więcej, nie jest to za mało?? - Po czwarte przy ciepłym silniku czasami szarpie po redukcji biegu, nie ma płynnego przyspieszenia - No i po piąte chodzi jak dizel, czy zawory nie regulują się same?? PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ JEŻELI TE PROBLEMY SĄ DLA WAS BŁAHOSTKĄ, PO PROSTY NIE ZNAM SIĘ. kTO MA WIĘCEJ INF. NA TEMAT TEGO SILNIKA PROSZE O KONTAKT dgowoc@interia.pl |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-03-22 23:39:09 1. Sonda lambda raczej - do sprawdzenia.
2. Zawor wolnych obrotow. 3. To tylko 1.3
4. Patrz punkt pierwszy + sprawdzenie instalacji zaplonowej. 5. Stara konstrukcja silnika, brak popychaczy hydraulicznych, jedz na regulacje zaworow. |