MV6, sekwencja, problemy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,
posiadam MV6 z 98' i niecały rok temu założyłem sekwencję EMMEGAS. Przez 8 miesięcy spisywała się znakomicie /osiągi, spalanie, kultura pracy/ ale pewnego dnia jak to bywa zaczęły się problemy. Przy przełączaniu na gaz na zimnym silniku jest szarpnięcie i przez kilka sekund pracuje jakby pracował na 3 garkach. potem przez kilka kilometrów /pomimo że silnik ma już odpowiednią temp./ kiedy się zatrzymywałem to na obrotach dostawał huśtawki. lub nawet potrafił zgasnąć. Po pewnym czasie ok. 15min jak ręką odjął. W zakładzie gdzie instalowałem oddali listwy do wymiany/regeneracji i po wtórnym założeniu ich dopiero teraz mam problemy takie jak wcześniej ale przez cały czas /po rozgrzaniu w trochę mniejszej skali/. Próbowali przemapowywać wtryski ale bez większego rezultatu. Z moich spostrzeżeń dodam, że jedna z listew klekocze jak stary diesel i klekotała też jak zaczęły się moje problemy /wcześniej tego nie zauważyłem/, czy to normalne? Pomimo że mam jeszcze gwarancję to tracę nadzieję na poprawę. Macie może jakieś pomysły na poprawę?
PS. świeczki i przewody 25tyś km po wymianie, na PB chodzi jak marzenie.
  
 
Cytat:
2005-03-23 14:10:55, mathew pisze:
witam, posiadam MV6 z 98' i niecały rok temu założyłem sekwencję EMMEGAS. (...) na PB chodzi jak marzenie.


1. Co to za instalka? Czy to może Omegas?

2. Czy jesteś pewien że przy uruchomieniu zimnego (po nocy) silnika na benzynie pracuje równo?

Podobne, choc nie identyczne, objawy mogą dawać nieszczelne pokrywy zaworów, zachlapujące świece olejem.

pozdr,
Robert
** Caravan MV6 '98, PRINS **
  
 
1. na fakturze mam emmegas
2. na benzynie jest idealnie
3. motor jest w idealnym stanie, sprężanie praktycznie równe na wszystkich garkach, świeczki też wyglądają "zdrowo"
  
 
Cytat:
2005-03-29 08:28:41, mathew pisze:
1. na fakturze mam emmegas 2. na benzynie jest idealnie 3. motor jest w idealnym stanie, sprężanie praktycznie równe na wszystkich garkach, świeczki też wyglądają "zdrowo"


Doprowaź do tego aby Ci wymontowali to Dziwo, oddali pieniądze zgodnie z fakturą skoro nie są w stanie doprowadzić do poprawnej pracy i to jeszcze w trakcie trwania gwarancji.

To może być bardzo dobra instalacja, tyle że nie sprawdza się w X30XE i tyle. Albo kiepska instalacja, i/lub kiepscy fachowcy

Pomocne może być pisemne wezwanie do usunięcia wady towaru lub zwrot pieniędzy.

A potem dopłać (albo nie) i kup Prinsa.

howgh, Robert
  
 
Chciałbym odswiezyc wątek..
Posiadam w tej chwili Golfa 3 2.0 16V silnik ABF . Jakies 2 miesiace temu założyłem instalke gazową IV gen. - sekwecja . Reduktor firmy Tomasetto , elektronika AC300 .
Mam takie same objawy jak kolega który założył wątek. Przy zimnym silniku podczas przełączania z benzyny na gaz silnik pracuje jakby na 3 garach ( lub gorzej ) - twa to okolo 5 - 10 sekund w zaleznosci ile czasu samochod stał ( nockę lub pare godzin ).
Drugi problem to obroty - objawy te same co u kolegi - przy wciasnieciu sprzegla przy zmianie biegu obroty spadaja do okolo 400 - 500 i podnosza się do 1100 - 1300 probując się ustabilizować , dzieje sie tak z 3-4 i wracaja do normy - oczywiscie do nastepnego wcisniecia sprzegla lub zastrzymania na swiatlach .
Gazownicy oczywiscie rozkladaja ręce i bagatelizuja problem ( COs probowali regulowac i za kazdym razem obiecywali ze bedzie OK ) .

Czy ktos miał podobnmy problem ?? O co tu chodzi bo mam dosc juz użerania sie z tymi fachmanami

P.S. Na benzynce oczywiscie jest OK

[ wiadomość edytowana przez: Koz3r dnia 2007-11-17 16:03:04 ]
  
 
witam.
gdyby Ci źle instalacja pracowała od początku a nie po kilku miesiacach to można byłoby powiedzieć ,że jest zla lub źle założona.
proponuje wymienic wszystkie uszczelki kolektora ssącego. sondę lambda. napisz jakie masz wtryskiwacze .
  
 
Pierwsza sprawa, jakie masz wtryskiwacze.

Druga kwestia, sprawdzić czy nie są pozamieniane sygnały wtryskiwaczy gazowych między cylindrami.
  
 
było tak od poczatku , ale gazownicy twierdza ze tak jest i tyle " sie nie da panie lepiej" .

Wtryski .. hhmm listwa czerowna Valteka. A czy pozamnieniane niewiem , no juz to chyba by potrafili zdiagnozować wyzej wymienieni fachowcy ...
  
 
a propos .. czy reduktor Tomasetto At09 Alaska , ktory posiadam , jest wystarczajacy do mojego silnika (150KM) ?? w jego specyfikacji apsolutnym max jest 136 KM , a na polskich stornach sprzedaja go jako 115 KM...