| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
SwIeTyY BY£ - Ford Escort 16V Nowy S±cz | 2005-03-27 12:49:33 .... hmm .... ma³o sprecyzowane ...... zawsze siê bêdzie zmienia³ g³os ..... jak wciszniesz sprzêg³o to zmniejszasz obci±¿enie silnika ....... nawet jaak masz wrzucony luz i puszczone sprzêg³o to pare kó³ek siê w skrzyni krêci ..... |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzêbie Zdrój | 2005-03-27 12:59:58 Ja mialem podobnie. Autko kiedy bylo u kilku mechanikow, skrzynia byla wymieniona (tez na uzywana) klekot na jalowce (bez wcisnietego sprzegla) byla masakryczny. Tzn mi nie przeszkadzal. Ale osoba z zewnatrz miala wrazenie jakby sie silnik mial zaraz rozpasc. Co sie okazalo? Sprzeglo bylo kombinowane, z innego auta, sruby inne, lozysko inne. Teraz po wymianie sprzegla u ZNAJOMEGOI pewnego mechanika, sprzegielko kompletne LUK-a + olej w skrzyni. Na jalowce chodzi idealnie. slychac sam czysty *klekot* diesla. Tak jak w starych dieslach merceda. Czysciutki pyrkot. TO jest pikne ;D |
SwIeTyY BY£ - Ford Escort 16V Nowy S±cz | 2005-03-27 14:17:32 ... hmmm ... mo¿e i masz Henryk raacje ..... jaako¶ soobie tego nie przemy¶la³em ..... |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-03-27 14:26:38 A bo Mi³y zawsze co¶ krêci to mu siê i w skrzyni krêci ![]() |
SwIeTyY BY£ - Ford Escort 16V Nowy S±cz | 2005-03-27 14:31:41 .. niop ... jako¶ mnie taak zaakrêci³o .... ...... mia³em na my¶li saamochód w ruchu .... ale i taak mi sie ca³kiem pokie³basi³o ..... |
Henryk Kraków | 2005-03-27 17:26:46 Je¿eli po wci¶niêciu sprzêg³a s³yszysz jakie¶ niepokoj±ce d¼wiêki to wskazywa³oby na ³o¿ysko oporowe,ewentualnie mocno wytarty docisk(s³oneczko).Popro¶ drug± osobê ¿eby w momencie kiedy wciskasz sprzêg³o przygl±dnê³a siê czy przypadkiem ko³o pasowe silnika nie wykonuje delikatnego ruchu poosiowego...widaæ to na pasku klinowym ¿e przesuwa siê na boki.Je¿eli tak jest to jest powód do zmartwienia i ¶wiadczy o zu¿yciu pó³pier¶cieni dystansowych wa³u korbowego silnika.W±tpiê ¿eby to mia³o miejsce u Ciebie bo to skrajny przypadek,chocia¿ spotykany w mocno zu¿ytych silnikach. |