Pasek czy łańcuch rozrządu w escorcie bolero 1,3 endura 98"?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ktoś może napisać czy jest pasek czy łańcuch rozrządu w escorcie bolero 1,3 endura 98'? dzieki z góry za info
  
 
1,3 tylko lancuch ma
  
 
Cytat:
2005-03-29 15:08:26, ZEUS666 pisze:
1,3 tylko lancuch ma



  
 
jest jest łańcuszek
  
 
Sorki, że się podłączę bo też nie wiem co mam w swoim 1,3 CFI z 1996r?? Też łańcuch?? I ewentualnie co ile się wymienia?? Dzięki
  
 
w 1,3 jest wyloncznie lancuch ktorego sie niewymienia
  
 
dla spokoju duszy po zakupie autka lepiej wymienić ,wiem że łańcuszek jest prawie niezniszczalny ale jak to bywa w życiu ja zaraz po zakupie u siebie wymieniłem, razem z zębatkami.
  
 
heh wymienia się tylko nieco żadziej niż pasek
  
 
Cytat:
2005-03-29 16:00:48, ZEUS666 pisze:
w 1,3 jest wyloncznie lancuch ktorego sie niewymienia



Zeus, jak bym aż tak nie generalizował /są silniki 1,3 w escortach na pasku/
  
 
Rozmawiałem z gościem z serwisu i mówił mi żę łańcuchw 1,3 wymienia sie przy 300-400 tys przbiegu.
  
 
heh .... o czym wy do siebie rozmawiacie? łancuch wymienia sie co ok 150-200 kkm. gdy juz na niego pora slychac spod maski metaliczny dzwiek. mojemu koledzed zerwal sie po 180.000, wiec niezniwszczalny to on raczej nie jest
  
 
Dzięki, kochani jesteście wszyscy
  
 
Ja również dziękuje Nie ma jak fachowa pomoc
  
 
Na bank łąńcuch i na bank nie jest niezniszczalny
Wymienia się to ustrojstwo, właśnie jak zaczyna być głośno spod maski (jak w maluchu )
Czasookres?? Zależy jak się eksploatuje essinkę
  
 
Mam Escorta 1.3i z 1996r. i klekocze jak jakaś stara maszyna. To wręcz katastrofa, silnik jest wiadomo zabytkowy w tej pojemności-żałuję że nie rozejrzałem się za 1.6 16V np. Poleciałem na stan tego autka. Gdzie nie pojadę to nie dość, że nie ma dynamiki to jeszcze tak niemiłosiernie KLEKOCZE. Kumple się śmieją, że już długo nim nie pociągnę. Skoro to wina tego łańcucha to proszę o podanie ceny łańcucha i tych zębatek i firmy. Jaka jest tego cena i cena za wymianę. Z góry dziękuję. Może me życie w końcu się odmieni!! Ha ha.
  
 
Cytat:
2005-03-31 09:13:14, konradr pisze:
Mam Escorta 1.3i z 1996r. i klekocze jak jakaś stara maszyna. To wręcz katastrofa, silnik jest wiadomo zabytkowy w tej pojemności-żałuję że nie rozejrzałem się za 1.6 16V np. Poleciałem na stan tego autka. Gdzie nie pojadę to nie dość, że nie ma dynamiki to jeszcze tak niemiłosiernie KLEKOCZE. Kumple się śmieją, że już długo nim nie pociągnę. Skoro to wina tego łańcucha to proszę o podanie ceny łańcucha i tych zębatek i firmy. Jaka jest tego cena i cena za wymianę. Z góry dziękuję. Może me życie w końcu się odmieni!! Ha ha.



a regulowałeś Ty kiedyś w nim luzy zaworowe?
  
 
Tak regulowałem wczoraj - luz ssących 0,2mm, wydechowych 0,3mm. Za duży luz był wyłącznie na ssących. Ale to nic nie zmieniło. Chyba że te luzy powinny być inne-mniejsze- ale tak podpowiedział jeden z forumowiczów. W Polonezie jest 0,2 i 0,25 więc wielkiej pomyłki raczej nie ma. Zawory są usytowane jeden za drugim-patrząc z przodu -tak oo oo oo oo . Kwestia tylko tego który jest który-MOŻE KTOŚ WIE I PODPOWIE-dzięki z góry.
  
 
Cytat:
2005-03-31 11:36:50, konradr pisze:
Tak regulowałem wczoraj - luz ssących 0,2mm, wydechowych 0,3mm. Za duży luz był wyłącznie na ssących. Ale to nic nie zmieniło. Chyba że te luzy powinny być inne-mniejsze- ale tak podpowiedział jeden z forumowiczów. W Polonezie jest 0,2 i 0,25 więc wielkiej pomyłki raczej nie ma. Zawory są usytowane jeden za drugim-patrząc z przodu -tak oo oo oo oo . Kwestia tylko tego który jest który-MOŻE KTOŚ WIE I PODPOWIE-dzięki z góry.


czy tp jests silnik ohv czy cvh???
  
 
Cytat:
2005-03-31 23:36:11, ricardo_w pisze:
czy tp jests silnik ohv czy cvh???



OHV z rodziny HCS

Cytat:
Zawory są usytowane jeden za drugim-patrząc z przodu -tak oo oo oo oo . Kwestia tylko tego który jest który-MOŻE KTOŚ WIE I PODPOWIE-dzięki z góry.



Jak zdejmiesz pokrywę zaworów, to przypatrz się na kolektor wydechowy i zawory a napewno dojdziesz który jest który.
W sobotę mogę zrobić fotki z opisem jakby co.
  
 
ja też mam silnik 1.3 endura-e z'97 ale luz zaworowy to 0,2 na ssącym i 0,5 na wydechu!! tak mam napisane na pokrywie zaworów i zawsze tak ustawiałem!! ksiązki serwisowe też tak podają!! mój mechanior mi pokazał!!