Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2003-02-12 08:17:54 Podzielam zdanie RedCara, uwolnienie calego wydechu bez innych modyfikacji (kolektory i glowica) na 90% pogorszy osiagi silnika. |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2003-02-12 09:57:18
Co znaczy RST 2 ?? rst rozumiem a ta 2 ? [ wiadomość edytowana przez: White_Raven dnia 2003-02-12 09:58:07 ] |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-02-12 12:20:53 Kroll , a tak z ciekawości ,jak chodzi po usunięciu końcowego? rozumiem że zostawiłeś tylko środkowy i jakaś rura zamiast końcowego. |
krist75 Przemysl | 2003-02-12 14:45:28 rst 2 to rst po face liftingu i drobnych zmianach w mechanice, 2 polowa lat 80tych |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2003-02-13 08:02:07
To juz rozumiem chodzi o RST w modelu MK4 czyli mniej znana nazwa Rst series2 sorry za zamieszanie |
![]() hans7 Opel Astra 2 kalisz | 2005-06-14 14:35:09 w sumie tak, mam zamiar w Piątek wywalić swój środkowy tłumik i zastąpić go rurą, pozostawiając katalizator i końcowy "sportowy, uniwersalny" chciałbym przez to uzyskać lepsze brzmienie ![]() W związku z tym mam jednak pewne obawy czy auto nie będzie przesadnie głośne i czy nie spadnie moc lub coś innego niedobrego sie nie porobi. Robił ktoś coś podobnego ???????? |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2005-06-14 14:47:01 aby uzyskać kilka koni proponuje wywalic co mozna i wstawic zwężkę venturiego |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-06-14 14:52:40 ja u siebie mam przeczyszczony wydech!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-14 15:10:00 Wątek trafia do Pytań i Odpowiedzi. A ja się określę w weekend... teraz praca, praca, praca ![]() |
![]() hans7 Opel Astra 2 kalisz | 2005-06-14 23:30:44 do góry! sorki do piątku musze znać za i przeciw! pomóżcie! ![]() |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-06-14 23:50:34 czysc ten wydech!! no i radio ci nie bedzie juz potrzebne, bo bedzie lepsza muzyka za onkem!!... ![]() [ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2005-06-14 23:50:52 ] |
![]() Marlon mkVII kombi Wołomin | 2005-06-14 23:51:56 Wydech ma obliczoną długość i pojemność.
Przy seryjnych parametrach silnika, takich jak wznios i czas otwarcia zaworów, stopień sprężania, przy seryjnym kolektorze itp. trudno spodziewać się przyrostów. Chyba, że lubisz kręcić auto po wysokich obraotach, z moich doświadczeń z różnymi autami (a także z teorii) wynika, że przy zbyt uwolnionym wydechu spada moc na niskich obrotach, a nieznacznie przyrasta przed samą odcinką. Tak samo zresztą jest przy dolocie ze stożkiem zrobionym "na pałę" Pewnie wpływ mają tu tzw. zjawiska falowe. Fala ciśnienia gazów wydechowych odbija się od końca wydechu, wraca z powrotem do silnika i wzmacnia następną falę - czyli poprawia opróżnianie komór spalania. Tak się dzieje przy wydechu seryjnym, przy samoróbce zwykle tę właściwość tracisz = pogarszasz osiągi. W źle opróżnianych komorach spalania wzrasta temperatura, co nie jest bez wpływu na żywotność silnika. W silnikach turbo w zasadzie można wydech olać i wstawić kawał rury 3,5" cala ![]() Krótko mówiąc: Wydech bez tłumików w silniku atmosferycznym nie sprawdza się. |