"do remontu tył silnika" czy to drogi zabieg,co,jak,gdzie???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój Essi juz od dnia kupna na swistku z ostatniego przegladu nosil taka adnotacje. Teraz zauwarzylem ze oleju w nim ubywa (parkuje zawsze na jednym miejscu i po zimie jest tam meeeegaplama. Wlasnie robie dolewke, nie wiem ile wejdzie ale pewnie ponad litr.
W zwiazku z tym na TYL SILNIKA zapewne przyszel czas. Tylko co to haslo znaczy?
I "ile" to znaczy...
HELP
  
 
tyl silnika ????????
moze dol albo gora
  
 
domyślam że chodzi ci o doł a nie tył a wieć ford nieprzewidział remontu dołu i można kupic w forda nowiutki shortblock czyli blok wał korbowy korby tłoki wszystko spiete razem i złożone fabrycznie jedynie musisz wziąśc swoja głowice i miske olejową i osprzęt przełożyc cos takiego kosztuje 4 tys PLN plus robocinza ale neimam pojęcia ile mogą wziąść za taką operacje w serwisie ...

oczywisćie jest możłiwosć też remontu ale na niefabrycznych częściach co ogólnie różne źrodla odradzaja pozdr
  
 
"Do wymiany uszczelniacz, tył silnika" tak napisano mi w adnotacji po przegladzie w ASO w Katowicach. W pozniejszym okresie przy innej okazji panowie z Carman'a pytali czy bierze olej bo jak tak to bedzie do remontu tyl silnika i mowili cos ze to miedzy silnikiem a skrzynia biegow jet jakas uszczelka. Ja dokladnie nie wiem o co chodzi ale olej juz bierze ostro, wiec zaczalem sie tym interesowac.

Czy tak sprecyzowane informacje mowia wam cos wiecej ??
  
 
uszczelniacz kosztuje kolo 70zł gorzej z robota - moga wziasc kolo 300zł lub wiecej (bo trzeba wyjac skrzynie i zdemontowac sprzeglo). Badz przygotowany na to ze zobaczysz resztki tarczy sprzegla i lepiej zebys byl przygotowany na jej wymiane
  
 
Borys cos tanio mi sie to rysuje z tego co mowisz. Straszyli mnie sumami w okolicach 3tys. A propos sprzegla do już łapie przy samym końcu i szarpie przy ruszaniu ale tarcze wmienialem tak 6tys km. temu wiec to chyba za wczesnie jak na nią, ,moze to dopychacz?
  
 
Cytat:
2005-04-02 12:51:49, Badboy4life pisze:
Borys cos tanio mi sie to rysuje z tego co mowisz. Straszyli mnie sumami w okolicach 3tys. A propos sprzegla do już łapie przy samym końcu i szarpie przy ruszaniu ale tarcze wmienialem tak 6tys km. temu wiec to chyba za wczesnie jak na nią, ,moze to dopychacz?



To szkoda że przy wymianie tarczy nie zrobiłeś sobie tego simeringu Nie mam pojęcia co masz na myśli mówiąc "dopychacz"?
  
 
Cytat:
2005-04-02 21:58:05, Henryk pisze:
To szkoda że przy wymianie tarczy nie zrobiłeś sobie tego simeringu Nie mam pojęcia co masz na myśli mówiąc "dopychacz"?



może docisk sprzęgła??
  
 
Docisk, właśnie to mialem na mysli....
  
 
Jeżeli masz niskie sprzęgło to przecież w MKVII masz w pedale sprzęgła śrubę do regulacji wysokosci pedału.Wystarczy klucz imbusowy i podkręć tę srubę trochę w prawo jeżeli bierze za nisko...bądz w lewo jeżeli za wysoko..Jeżeli chodzi o szarpanie to równie dobrze może być kwestia poduszki pod skrzynią biegów....może to być również kwestia zaolejonej tarczy sprzęgła.

[ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-04-03 11:04:27 ]
  
 
wszystko zalezy czy chcesz robic w ASO Forda czy "u pana Henia". Ford moze tyle chciec ale u Henia bedzie duzo taniej
  
 
Cytat:
2005-04-03 11:09:59, borys pisze:
wszystko zalezy czy chcesz robic w ASO Forda czy "u pana Henia". Ford moze tyle chciec ale u Henia bedzie duzo taniej



Tylko sobie nie "Henia" dobra?
  
 
Cytat:
2005-04-03 11:11:05, Henryk pisze:
Tylko sobie nie "Henia" dobra?



  
 
Mowisz ze regulecje w pedale sprzegla ...dobrze wiedziec bo ostatnio nie moglem jej znalesc.
Olej wlasnie wycieka wiec moze tarcza sie od tego upackala....
Dzieki za porady.