Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2005-04-02 23:56:55 Dziś mój sąsiad robił w bobie mechanizm różnicowy. Ukręciłą mu się półośka więc kupił drugą i przełożył ale po zamontowaniu z powrotem podczas jazdy gdy wrzuci na 2 i zacznie przyśpieszać strasznie wyje skrzynia. Moje pytanie jest takie czy ma na to może wpływ że źle załóżył ten mechanim to znaczy chodzi mi o to czy ten mechanim ma być tym głównym kołempo stronie kierowcy czy pasażera, czy może nie ma to żadnej różnicy po której strnie to założy. Powiedzcie mi tak czy te żąbki duże mają być po lewo czy po prawo od wałka sprzęgłowego. |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-04-03 01:13:35 ma olbrzymia roznice. jak zle zalozysz bedziesz mial 4 do tylu i 1 do przodu ![]() |
![]() Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-04-03 08:25:34 inaczej włożyć z tego co pamietam chyba się nie da pozatym nawet jeżeli by założył odwrotnie to zęby by się nie zazębiały |
DEFIN Fiat 126p łódź | 2005-04-03 08:29:00 A jeszcze jest takie coś zdjeliśmy oby dwa tylne koła i poparliśmy odpalił i po koleji wrzucał biegi i wtedy nic nie chuczało ale lewe koło kręciło się wolniej od prawego. |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2005-04-03 12:15:42 cos czuje ze przez przypadek zrobiliscie sobie "szpere" ![]() zle luzy skreciliscie...i dlatego oba kola sie kreca..a powinno tylko 1... i dlatego "wyje"...bo za ciasno zlozyliscie te luzy... trza rozbierac jeszcze raz ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-04-03 23:08:44 Rozbierać nie trzeba. Kwestia wyrególowania luzu na mechaniźmie różnicowym oraz ustawiania powierzchni pracy zębów ataku i koła tależowego co w przypadku zurzytej skrzyni będzie nie możliwe, a jedyna możliwośc to przeszlifowanie płaszczyzn współpracy zębów i ustawienie ich na pastę do żebów oczywiście ![]() |
![]() filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-04-03 23:11:18
Z kad ja to znam... hehe ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-10-25 09:57:39 Jeśli nie ma luzów w zawieszeniu to obstawiam brak geometrii. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2009-10-29 11:21:49 heh tak czasem bywa... wiekszosc ludzi jak auto sciąga to zaczyna od pelnej geometrii, a nikt nie sprawdzi np. zuzycia opon czy cisnienia w oponach ![]() |