Nie pali na wszystkie gary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co moze byc powodem ze przy zimnym silniku nie pali na wszystkie gary ??? po przejechaniu paru kilometorw juz chodzi plynnie , swiece sa juz wymienione , czy to moze byc wina nie wymienanych kabli od nowosci co moze byc jeszcze przyczyna takiego stanu ??

[ wiadomość edytowana przez: Trax dnia 2005-04-05 08:11:40 ]
  
 
ja mialem w samarze taka sytuacje jak wypalal sie zawor. Na zimnym palila na 3 gary. Potem chodzila OK! byla mulowata co prawda. Trwalo to krotk. Zawór szybko sie wypalil na tyle ze nawet gorące auto nie palilo na ten garnek. Spadla kompresje.

Sprawdz czy jest iskra na tym cylindrze przy zimnym silniku, aplonowy, cewka, przewody.
Na pewno ktos jeszcze cos dorzucic ..
  
 
zawory ....
  
 
mogly sie tak wypalic jak auto bylo rzadko eksploatowane niezarzynane i ma dopiero 81000 km przebiegu?? jak bede mial kase to kupie kable i wymienie i zobaczymy

P.S
orientacyjnie ile takie kabelki kosztuja??
  
 
Moze umow sie z kims kto ma Lade i na probe zaloz sobie jego przewody. Jak nie masz za bardzo kasy to szkoda wywalac jesli Twoje sa sprawne. Jak bedzies kupowal to bierz silikonowe ( nie wiem czy inne jeszcze robia, ale jesli tak to silikonowe sa zdecydowanie lepsze ). Kosztuja od 50-60 zl w gore.

Pzdr
Matys
  
 
a po czym poznac ze nie pali na wszystkie gary??
  
 
Poznasz po tym, że będziesz miał tyle mocy że nawet kaszel Cię wciągnie na światłach.
A na poważnie - silnik po prostu wpada w wibracje - szczególnie przy gaźniku.
  
 
w skrocie auto na dziendobry chodzi jak traktor
  
 
A na dowidzenia?
Nie wytm rzecz wyjmij swiece i bedziesz wiedział odrazu.Jak czarna to znaczy ze nie pali na cylindrze lub bierze olej.A przewody to wymień odrazu.Bo co za długo to nie zdrowo, A z tego co piszesz to przewody dostają wilgoci po nocnym postoju a jak trochę przejedziesz wysychają od ciepła silnika i wszystko wraca do normy.
  
 
Też tak mialem, po wymianie trzech zaworów wszystko wrócilo do normy
  
 
ja zauwazylem ten sam problem :/
jak zimna chodzi jak traktor pyrka tylko i nawet nie chce ruszac, a jak sie zagrzeje jest ok jesli to zawory ile koszt naprawy?? pozdrawiam
  
 
wymienilem przewody i mam mieszane uczucia ale napewno silnik jakos tak ladniej pracuje
  
 
Jezeli chcesz sprawdzic swiece i przewody zarazem to na włoczonym silniku zdejmuj pojedyczno kable pokolej.Jezeli silnik zwolni na obrotach po zdjeciu przewodu to wszystko jest ok jezeli nie to prawdopodobnie głowicfa do remontu.mnie remont głowicy+wymiana pierscieni kosztował 600 zł z czesciami (komplet uszczelek 4 zawory płyn do chłodnicy olej filtry planowanie głowicy)Aha jezeli wymieniasz jeden zawór wymień i pozostałe oszczedzisz na kosztach a simeringi i uszczelniacze na zaworach daj te cortecco bo to co jest w komplecie uszczelek i uszcelniaczy to badziewie
  
 
ja załozyłem swiece z trzema "nozkami" chodzi lepiej ale wymiana uszczelniaczy nie odzowna mam nadziej ze na tym sie skonczy choc znajac ojca jak zdejmie głowice ...to dopiero zacznie wymyslac.....
  
 
bylem u mechanika, bo moja lada padla co sie okazalo, 2 swiece do wymiany (juz wiem ze ruskie to szajs wytrzymaly 300km ) coc tam z gaznikiem (dysza wolnych obrotow i elektro zawor czy cos takiego) i co najgorsz pan mi powiedzial ze mojej ladzie szykuje sie remont bo ma slabe sprezanie ( I 8 II 6 III 8 IV6) troszke sie przylamalem bo z kad ja biedny uczen wezme na to kase dal mi jakies swiece co kosztuja 18zl jedna :/ jakies 2elektrodowe japonskie, jednym slowem zdarl ze mnie rowno
  
 
Ale zdzierca niemógł dac ci zykłej iskry za 5zł.Ah te machery
  
 
Cytat:
2005-05-08 13:07:56, krzychuk pisze:
Ale zdzierca niemógł dac ci zykłej iskry za 5zł.Ah te machery

krzysiek po co iskre ?? ja mam bosche troj zarowe i jakos kosztował mnie komplet 36 zł a ładzia bryka swietnie