[klasyk] - problem z przednim zawieszeniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W Ladnej (2105) po wymianie końcówek (wszystkich, te na wachaczach też takie na trzy śruby, nadole i na górze, jakoś dziwnie teraz stukają) amorków, koło prawe jakoś dziwnie stoi tak w przybliżeniu ||---// widok z przodu auta.Podczas skrętu kierownicy nawet lekko w lewo słuchać taki pisk jakby tarcie gumy o asfalt.Wcześniej tego nie było dopiero teraz (wymiane robiłem 5 miechów temu).Koła są napompowane tak jak trza.Po założeniu innego koła z inną oponą jest to samo.Co może być przyczyną. (Nie rozbierałem wachaczy).
  
 
geometria??
  
 
Czyli bez wizyty w zakładzie się nie obejdzie?Troche brakuje mi kasy, a 50zl wydać to dla studenta sporo.
  
 
Cytat:
2005-04-06 15:54:56, kobi_9000 pisze:
Czyli bez wizyty w zakładzie się nie obejdzie?Troche brakuje mi kasy, a 50zl wydać to dla studenta sporo.


lepiej teraz wydac 50zl na geometrie, niz za chwile na opony albo znow na wytrzaskane elementy zawieszenia ))

co lepsze ???
  
 
Niestety, jezeli nie masz w tym wprawy to nie

I nie zwlekaj z tym bo zedrzesz gumy.
  
 
Dzięki za rady więc teraz Ladna odpocznie dopuki nie będe miał kasy.Mam nadzieje że to niebędzie za długo trwać. Myśle że zanim sezon w pracy się zacznie zdołam uciułać coś bo czekać miesiąc na pierwszą pensje to za długo.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2005-04-06 17:06:50 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu na cokolwiek wyjaśniający ]
  
 
Ja długi czas jezdziłem z mało sprawnym ukłądem kierowniczym...łada ściągała na prawo i musiałem kontrować cały czas....
wreszcie nie wytrzymałem i dałem do warsztatu....wymienili mi wszystko w układzie kierowniczym.....zapłaciłem 400zł za całość

oczywiście efektem tego zaniedbania jest całkowicie zdarta jedna z opon a druga wyglada jak nówka
lepiej z tym nier czekać
  
 
Ja wlasnie kompletue czesci. Tuleje, wahacze, sworznie, krótkie końcówki. Coś jeszcze dożucilibyście do tej listy części, bo nie wiem co tam można jeszcze wymienić?

To dość PILNE.
  
 
Witam
Leszek, koniecznie zakup wspornik pośredni na łożyskach, sprawdź tez stan długich końcówek i tej długiej srodkowej, zresztą jak zaczniesz coś robić to wyjdzie w praniu.
Polecałbym Ci to robić jakby w 2 etapach, najpierw sworznie wachacze i tuleje, czyli tylko zawieszenie bo jest mała szansa by się geometria rozjechała, jesli nie pogubisz podkładek spod dolnej osi wachacza , potem po układzie kierowniczym zrobisz razem geometrię ze zbieżnością.
Geometrię warto zrobić po wiekszej naprawie i co kilka lat
  
 
Okej zobacze jak mi pojdzie z czesciam. Narazie szukam sworzni zkrosna, zeby nie miec takich "jaj" jak Onikaaa.

Mirek - bede dzisiaj troche robił przy aucie wiec jak bedziesz miał czas to wpadnij.