Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-04-07 09:15:02 Jak w temacie. Pytam, gdyż znajomy trafił w moich okolicach na takie auto, jak twierdzi właściciel. Podobno były takie wersje na rynek Węgierski..?? Niestety na razie wiem tylko że auto jest bez silnika, do połowy zakopane w słomie, natomiast (podobno) stan blacharski jest powalający - zero najmniejszych śladów rdzy.
Pytam więc wszystkich "ludzi dobrej woli" czy coś takowego powstawało czy nie w naszej szarej zeczywistości, bo mam wielki dylemat: 1. czy zamawiać komplet blach za jakieś 700 i przez znajomego dawać to w ocynk za parę flaszek? 2. czy kupić (gdyby to się okazało prawdą) następne gotowe auto w takich pieniądzach? Na koniec dzięki z wszystkie odpowiedzi na moją zagwozdkę. |
![]() vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-04-07 09:23:34 Szczerze mówiąc wątpię ale ja sie tam akurat na takich rzeczach nie bardzo znam.Natomiast zaciekawiło mnie to kupowanie blach i ocynk u znajomego?! Ja zawsze myślałem ,że to tylko w fabryce sie robi a tu prosze.... |
![]() vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-04-07 09:30:44
Widzisz, akurat w Przemyślu jest taki zakład - kiedyś dosyć duży który robi jeszcze ciekawe żeczy (ocynk elektrolitycznie, galwanizernia, dorabianie każdej cześci na zamówienie) ostatnia opcja bajońsko droga, ale..... |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-04-07 09:32:02 >Czy istniały exportowe wersje DF w pełnym ocynku?
No co Ty! ![]() ![]() W czasach 125p pelen ocynk byl marzeniem, pierwsze w 100% ocynkowane nadwozia mialy Audi 100/200 pod koniec lat 80-tych. Blachy ocynkowane, ale tylko niektore, pojawialy sie w nadwoziu Poloneza od polowy lat 90-tych, ale i to niestety sporadycznie. Pozdrawiam Adamus |
![]() vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-04-07 09:33:22
|
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-04-07 18:33:09
Pierwszym w całości ocynkowanym znanym mi samochodem było Audi 80, którego premiera miała miejsce w 1986 roku.
Ano niestety, tylko niektóre. W katalogu częsci zamiennych z 1995 roku podają takie elementy, ale równolegle z tymi zwykłymi. W aktualnym cenniku FSO ich już nie ma. |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-04-07 18:56:04 Właśnie...ile orientacyjnie cynkowanie jednego elementu powiedzmy błotnika???
Jednostronne i obustronne ![]() Pozdrawiam |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-07 19:45:42
To znajdz taką wielką wanne do kompieli galwanicznych u jakiegoś usługodawcy który ma jeszcze dodatkowo dzwig... A jak włożysz samochod z drzwiami to ich nie otworzysz ![]() |
![]() Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-04-07 19:49:41 Drzwi, klape i maske można zanużyć osobno - jak już by sie znalazła wanna zdolna pomieścić całego Kanta to reszta juz by nie była problemem... Chociaż zawsze mozna zanużyć bude na raty jeśli wanna łyknie pół auta, tylko żeby nie zrobić efektu pięty achillesowej ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-07 20:02:22
hehehehe dobre ![]() ![]() |
![]() bolger Fiat 131 Mirafiori S ... Warszawa | 2005-04-07 20:37:06 Z tego co sie pytałem teścia galwanizera, to blachy są fabrycznie pokryte czymśtam i cynkowanie nie ma sensu. Zapewne trzebaby przedtem wypiaskować albo coś. Muszę się dopytać.
|
![]() Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-04-07 21:50:19 W Sosnowcu na Wysokiej stoi niebieski DF (kiepski stan) z przedniego błotnika odpadł płat lakieru a pod spodem jest blacha ocynk na 100% ,tylko że widać że to jakiś prywaciarski wynalazek...i chyba podkład nieodpowiedni bo lakier zlazł ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-07 21:51:38
nie piaskować tylko wytrawić w kwasie zeby sie pozbyć wszelkich powłok |
![]() Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-04-07 22:11:15 Tak sobie czytam i niedawno oglądałem takie fotki VW typ 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-07 22:14:18 mojego fiaciorka umyłbym w takim czymś ![]() ![]() |
![]() Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-04-07 22:16:09 reszta fotek z "poważnie traktowanej restauracji pojazdu" ![]() Remont VW garbusa z 1961 roku Polecam ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-04-07 22:39:46
No wlasnie - w 1985 zaczeli cynkowac modele 100/200, a 80 od nowego modelu, ktory mial premiere w 1986 r. Byl to ocynk 100% powierzchni blach. Wiele firm pozniej stosowalo ocynk, ale czesciowy, na czesci elementow i jednostronnie. Pozdrawiam Adamus |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2005-04-07 22:42:14
Ja swego Poldasa też ![]() |