Problem z essim MK7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z essim MK7. Przy zdjęciu nogi z gazu autko bardzo powoli schodzi z wysokich obrotów, najlepiej słychać to przy podjeżdzaniu do skrzyzowania. Ok.3sekund samochód potrzebuje, eby zejść na niskie obroty. Co to może być?
  
 
sionik krokowy
  
 
uważam tak jak kiełek
krokowiec
  
 
ja tez tak mam odkąd ....... kupilem nowego krokowca :] nie wiem moze ma jakas wade. poczekam az sie zdupcy i kupie nowego, mam nadzieje,ze tym razem dobrego mozesz sprobowac go wyczyscic
pzdr
  
 
ja mialem taki problem, ale okazalo sie, ze linka og gazu sztywno chodzi i powoli odbija. Z klika minutek pedalem do gleby i do gory - pomoglo.
  
 
Cytat:
2005-04-07 12:37:19, Kielek pisze:
sionik krokowy



to nie jest żaden silnik tylko ZAWÓR wolnych obrotów czy tam biegu jałowego

tam nie ma żadnego silniczka!!! tylko zawór elektromagnetyczny
  
 
w ksiazce obslugi jest napisane silnik
  
 
w ksiazce obslugi jest napisane silnik
  
 
Cytat:
2005-04-07 13:23:34, maciek701 pisze:
w ksiazce obslugi jest napisane silnik



to buraki nie wiedzieli co piszą

jeżeli la nich silnik działa tak jak zawór to spoko
  
 
Cytat:
2005-04-07 13:20:04, mss pisze:
to nie jest żaden silnik tylko ZAWÓR wolnych obrotów czy tam biegu jałowego tam nie ma żadnego silniczka!!! tylko zawór elektromagnetyczny


Tak się zastanawiam - czym się różni silnik krokowy od elektozaworu??
  
 
jak sama nawa mówi krokowy , silnik wykonuje "kroki" tak jakby skoki w jedną albo druga stronę , nie kręci się tak jak nrmalne silniki tylko porusza się skokowoi (przynajmniej w pracu takie mam silniki ) a elektrozawór , jest tam cewka , na która podaje się napięciei wytwarzxa pole magnetyczne które ściąga lub wypycha np. jakis bolec
chociaż sa elektrozawory które poruszają się też skokowo
  
 
W którym miejscu jest ten silnik krokowy czy zawór
  
 
Cytat:
2005-04-07 14:16:27, adpol pisze:
W którym miejscu jest ten silnik krokowy czy zawór


a na pisz jaki masz silnik
  
 
1.6 Zetec
  
 
plastikowy kolektor? - jeśli tak to z tyłu od spoku kolektora jest do niego dojście (najlepiej z kanału)

Jesli aluminiowy kolektor, to z lewej strony (pasażera) pod "kolankiem" kolektora.

Powodem takiego zachowania może równiez być czujnik (nie pamiętam dokładnie jak on się nazywa), który montowany jest przy obudowie skrzyni biegów.
  
 
coś mi net szfankuje i nie mogę przesłać obrazka, a opisać to trochę gorzej ale spróbuje
silniczek znajduje się mniej więcej na środku wysokości i szerokości silnika od strony szyby, jest on pod kolektorem ssącym (z tego co pamiętam, bo teraz nie mogę sprawdzić) i jest przykrecony na dwie śrubki skierowane w stronę szyby, czyli jest on równolegle zamontowany w stosunku do przedniej szyby, dochodzi do niego jeszcze kabelek.
nie wiem czy Ci ten opis wystarczy ale nie zabardzo wiem jak Ci napisać.
Poza tym poszukaj na forum na ten temat było dużo pisane więc może i będzie rysunek albo zdjęcie
  
 
Cytat:
plastikowy kolektor? - jeśli tak to z tyłu od spoku kolektora jest do niego dojście (najlepiej z kanału)


ja też mam plastikowy kolektor i da się wykręcić bez wjechanai na kanał, ale tak jak piszesz mag od strony pasażera włożysz rączkę i skierujesz ją w stronę szyby to odkręcisz,
aha musisz mieć krótki wkrętak krzyżakowy
  
 
Cytat:
ja też mam plastikowy kolektor i da się wykręcić bez wjechanai na kanał, ale tak jak piszesz mag od strony pasażera włożysz rączkę i skierujesz ją w stronę szyby to odkręcisz,
aha musisz mieć krótki wkrętak krzyżakowy



Być może jak masz rączkę, ale ja mam łapsko
  
 
Cytat:
2005-04-07 14:59:04, MAG pisze:
Być może jak masz rączkę, ale ja mam łapsko


a to tego nie wziołem pod uwagę
tak więc adpol musisz mież wkrętak krzyżakowy i małą rączkę