Interfejs do obsługi bmw

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam jakiegoś interfejsu do bmw, który ma mozliwość diagnozowania usterek, a także cofanie licznika.

Na allegro jest osobno interfejs do diagnostyki i drugi do liczników.

czy przypadkiem tym od diagnostyki nie cofne sobie licznika w swoim 325TDS 96r????

Prosze o wypowiedz znawców tematu.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=47043502
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=47117971
  
 
kto jest za tym zeby na forum pojawily sie informacje mowiace jak cofnac licznik w bmw? i pozniej wez cos kup w polsce...
  
 
Cofajnie liczników jest złe i każde chce znać prawdziwy przebieg ale dam sobie głowę obciąć że Ci którzy kupili z cofniętym nigdy by go nie nabyli jakby znali prawdziwy!
  
 
może chłopak licznik wymienił ale szczeże w to wątpie
  
 
ja zwrócę się do Marcina aby usunął ten post to jest porządne forum a taki wątek to raczej nadaje sie na forum "jak przekęcić łosia"
  
 
do mnie tez mozesz sie zwrocic o skasowanie posta
  
 
Ale ja bym chciał się coś dowiedzieć na temat tzw interfejsów, jak ona działają i wogóle - to przydatna rzecz, można szybko sprawdzić czy wszystko działa, skasować inspekcje itd itp ale czy coś jeszcze?? Jak to wygląda w praktyce??
  
 
Cytat:
to przydatna rzecz, można szybko sprawdzić czy wszystko działa, skasować inspekcje itd itp ale czy coś jeszcze?? Jak to wygląda w praktyce??

i to raczej wszystko co można zrobić za pomocą carsoft3.4
  
 
Pozwolę sobie odświeżyć wątek

Ja własnie kupiłem intefejs firmy viaken do bmw e30, e36 itd. używam programu carsoft 3.4 i tak naprawdę nic mi się nie udało zrobić. Nie działa mi abs i świeci kontrolka od airbagów(podczas jazdy sie kiedys zapalila i nie gasnie).
W sprawie airbagow to program widzi blad ale nie pisze jaki i niby kasuje ale to nic nie daje.
jesli chodzi o abs to pisze ze nie ma zadnych bledow, a kontrolka swieci i system nei działa.
Ja coś zle robie, czy poprostu ten interfejs i program to lipa i trzeba jechac na diagnostyke do specjalisty??
Pozdrawiam!!

[ wiadomość edytowana przez: leczyko dnia 2006-05-12 23:31:49 ]
  
 
Witam.
Leczyko , kasowales moze tym interfejsem inspekcje oleju? Tez kupilem interfejs BMW z firmy Viaken i za jakis miesiac bede wymienial olej i dopiero go wyprobuje. Mam BMW Skaner i tego programu bede uzywal.
Jesli chodzi o interfejsy do cofania liczników to nawet sie nie wypowiadam bo chyba na tym forum o tym raczej nie powinnismy nawijac.
Pozdrawiam
  
 
Jezeli kupiłes interfejs zeby skasowac inspekcje to ...ehhhh
  
 
Majątku za niego nie zaplacilem, kosztowal 70 kilka zlotych.
Oczywiscie ze skasowaniem inspekcji nie mam problemu ale z ciekawosci chce zobaczyc jak ten interfejs dziala. Gdyby kosztowal wiecej to bym go nie kupil.
Pozdro
  
 
Autor TEGO wątku chce wydac wiecej za interfejs..

Pozdr
  
 
Gregor powiem tak: nie udało mi sie to. Nie wiem czy ja cos źle robie czy to nie działa. Ogólnie to w instrukcji do fejsa jest napisane , że tylko w niektórych sie da kasować. Ja skasowałem kabelkiem z żaróweczką.
Bardziej mnie martwi, że nie zrobiłem tym tego co chciałem, czuli abs i poduchy
Poddaje się i jade na diagnostyke.
100zł w plecy , a jeszcze amorki mam z przodu do wymiany a ja kurcze biedny student jestem
A do tego mam jeszcze z gazem problemy bo wolne obroty mi ustawia raz 2tys a raz 200 i dużo pali, a zegary miałem zepsute i osatatni nagle zaczęły działać i tak się cieszyłem, że działają przez tydzień i znowu się zjeb..y!! Przepraszam że się rozpisałem nie na tema, ale musiałe się pożalić.
Pozdrawiam!!

[ wiadomość edytowana przez: leczyko dnia 2006-05-17 00:41:51 ]
  
 
No to lipa.
Pozdro
  
 
Czyli tak jak myslałem i było na forum napisane ..

Łacze sie w bólu leczyko ja jestem po studiach i pracy nie mam a BMW kosztuje
  
 
kurde a pisałem że to poraz ka no nie i tak mnie nikt nie słucha ech
  
 
Cytat:
2006-05-17 00:22:14, leczyko pisze:
Gregor powiem tak: nie udało mi sie to. Nie wiem czy ja cos źle robie czy to nie działa. Ogólnie to w instrukcji do fejsa jest napisane , że tylko w niektórych sie da kasować. Ja skasowałem kabelkiem z żaróweczką. Bardziej mnie martwi, że nie zrobiłem tym tego co chciałem, czuli abs i poduchy Poddaje się i jade na diagnostyke. 100zł w plecy , a jeszcze amorki mam z przodu do wymiany a ja kurcze biedny student jestem A do tego mam jeszcze z gazem problemy bo wolne obroty mi ustawia raz 2tys a raz 200 i dużo pali, a zegary miałem zepsute i osatatni nagle zaczęły działać i tak się cieszyłem, że działają przez tydzień i znowu się zjeb..y!! Przepraszam że się rozpisałem nie na tema, ale musiałe się pożalić. Pozdrawiam!! [ wiadomość edytowana przez: leczyko dnia 2006-05-17 00:41:51 ]


Ale jezeli masz jakąś awarje to trudno abyś skasował !?
Mam pytanko czy może coś sie juz wyjaśniło w tej sprawie i czy program pokazuje co dokładnie jest zepsute, np że lewy czujnik ABS czy tylko że abs nie działa i nic więcej??