POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem, zginęło smarowanie, wymieniłem pompe, panewki,czyjnik ale wszystko po staremu smarowania jak nie było tak nie ma.Jechałem i mój ford nagle zgubił smarowanie, scholowałem go, wymieniłem co mogłem ale lipa.Co to jeszcze może być podpowiedzcie bracia!!!!Mile widziane odpowiedzi na mail maciej.wieszczyczyk1@wp.pl z góry dziękuje.
  
 
Może zapchane są kanały olejowe, gdyby przemyć silnik jakimś specyfikiem tak sobie myślę.
  
 
a po czym poznales ze nie masz smarowania?? - silnik ci sie przegrzewa?? swieci ci sie kontrolka od oleju??
  
 
Poniewaz kolega wieszczu24 zalozyl nowy watek o podobnej tresci, postanowilem tamten zamknac i odswiezyc ten.

Wieszczu24 - dopisz reszte info z poprzedniego watku
  
 
To ja wieszczu24 nie mogłem odzyskać hasłai zalogowałem sie na wieszczu81.Poznaje po tym że świeci kontrolka od smarowania i słychać zawory.Jak zapalam to kontrolka gaśnie na wolnych obrotach, jak dodaje gazu to sie zapala i zaczynają grać zawory. i coś jest z tym paliwem, że sie dostaje do oleju. ja już nie wiem, nie mam siły na to napiszcie co to może jeszcze być. Z góry dzięki!!!!
  
 
Tak jak zostalo napisane nizej, moze to byc kwestia kanalow olejowych. Ale jesli masz paliwo w oleju, to najprawodpodobniej cos z uszczelka pod glowica lub pierscieniami... Tak mi sie przynajmniej wydaje
  
 
uszczelka lub pierścienie ale prawdopodobnie walnoł tłok
  
 
dzięki za rady ale może wiecie panowie jak te kanały przeczyścić, co trzeba poodkręcać itd.
  
 
bo wiecie jak jechałem i smarowanie wysiadło, to panewki sie obruciły i spiłowaly, może te opiłki zapchały kanał
  
 
Próbowałem przeczyścić kanały jak, mi radziliście, rozkręciłem silnik do tłoków i uszczelka pod głowicą była dobra,tłoki też, ale zauważyłem coś co mnie zdziwiło pryska olej a nie wiem czy, tam powinien tak pryskać. I jak może sie dostawać paliwo do oleju oprócz pomki paliwowej? To miejsce, w którym tak sika olej jest na zdjęciu, odpowiedzcie mi czy tak powinno być.

  
 
fotek z dysku nie zalaczysz - musisz wrzucic je na jakas strone www i wtedy dac linka
  
 
dzięki równy gość z Ciebie
  
 
PUNIU może napiszesz mi gdzie najlepiej wrzucić zdjęcie na jaką stronke?????????????????????????????
  
 
umiesc je tutaj: http://www.imageshack.ws/[addsig]
  
 
Cytat:
2005-04-13 20:40:23, wieszczu81 pisze:
PUNIU może napiszesz mi gdzie najlepiej wrzucić zdjęcie na jaką stronke?????????????????????????????



ja wrzucam na swoj serwerek
  
 
  
 
  
 
Wersja pesymistyczna - i najbardziej prawopodobna:
Obróciło panewkę, zrobił sie owal na korbowodzie, uszkodziło wał, opiłki poszły do pompy oleju i zablokowały regulator cisnienia oleju, cisnienie było za duże i wyrwało w głowicy zaślepki obniżające ciśnienie oleju dla popychaczy.
To co zrobiłeś przypomina pudrowanie syfa. Za pierwdzym razem trzeba było pomierzyć wał i korby, zweryfikować pozostałe elementy, dokładnie umyć i zrobić szlif, naprawić/wymienić korbowód i dopiero poskładać. Odchyłka dopuszczalna na korbie to 3 setki - wątpliwe że w przypadku obrócenia panewki została zachowana. Bez przyrządów za wiele nie zwojujesz a narobisz sobie kosztów.
  
 
już chodzi

Image Hosted by ImageShack.us
  
 
http://img215.echo.cx/my.php?image=olej1uc.jpg