Elastyczność silnika cariny 2.0 3s-fe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie była mowa wcześniej o osiągach do 100km/h ale nic nie znalazłem o elastyczności silników 2,0 i nie tylko szczególnie 60-100 na 4 i 80-120 na 5 biegu trudno osiągalne informacje nawet w literaturze szczególnie silnika 2.0,a może ktoś sam sprawdzał ,ijak faktycznie jest z tym do setki katalogowo 9,0s a praktycznie dotarłem do żródeł 10-10,5 sam mam zamiar sprawdzić.
  
 
w 3SGE jest gorsza i to o ciut ciut niż w 3SFE :/
na 3. biegu od 60-100km/h mam 7.3s w dwie osoby
na 4. biegu 60-100km/h marne ca. 10 :/ też w dwie osoby
na 5. wole nie pisać byście się nie załamali, ale coś koło 11.4s
no ale jak się wrzuci go powyżej 4.5yuś obr
szkoda, że 3SGE nie ma takiego dołu jak 3SFE :ehhh
dla porównania Yaris D4D po boixie (90KM i 198Nm)
ma na 4. biegu 60-100: 5.2s
na 5. biegu 80-120: 7.5s


[ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-04-10 15:23:35 ]
  
 
te 10-10.5s. to napewno w automacie.
  
 
wiem że w Avensisie z 97' zsilnikiem 2.0 ok,11,5 oraz 14,5 to też te 10 i 11,4 w Carinie byłoby zadawalające, lecz mało prawdopodobne
  
 
Cytat:
2005-04-10 17:33:20, jareksobot pisze:
wiem że w Avensisie z 97' zsilnikiem 2.0 ok,11,5 oraz 14,5 to też te 10 i 11,4 w Carinie byłoby zadawalające, lecz mało prawdopodobne


tylko nie powiedziałem o jednej ważnej rzeczy, w mojej już byłej GTI, obrobce poddana została głowica (dolot, wylot, zaworki) i chciałem obniżyć i zwiększyć dół (czyli 2-3tyś obr), co zostało dopełnione, w zwykłej GTI podejrzewam, że trzeba by było dodać z ca. 1.5s, szkdoa że nie zmeirzyłem przed zrobieniem głowicy, no ale trudno
  
 
no i co z tą elastycznością ?
  
 
Cytat:
2005-04-10 18:54:09, jareksobot pisze:
no i co z tą elastycznością ?


tak jak pisałem kilka postow poniżej,a dotyczyły one własnie mojej ex, czyli GTI
  
 
cisza na tym forum
  
 
Nie wiem dokladnie dlaczego silnik 3SFE w carinie II ma wieksza elastycznosc niz ten sam model w carinie E.Przejechalem sie kiedys dla sprawdzenia carina E 2.0 i bylem zawiedziony gorsza elastycznoscia.Obecna GTi powalila mnie zupelnie brakiem jakiejkolwiek elastycznosci.Trzeba chyba turbo zakladac.
  
 
Cytat:
2005-04-10 18:54:09, jareksobot pisze:
no i co z tą elastycznością ?



0-100 - 9s
60-100 IV - ok.9s
80-120 V - ok.12s (o ile dobrze pamietam)
  
 
Powiem tak nie mierzyłem ale elastyczna to moja jest od 60 do 100 ale na 3 biegu!

A z resztą po wam to ??

Pozdro.
  
 
Cytat:
0-100 - 9s
60-100 IV - ok.9s
80-120 V - ok.12s (o ile dobrze pamietam)



poprawka,dane mówią o elastyczności od 80-120km/h na piątym biegu w 13sekund,a nie w dwanaście.


Cytat:
Nie wiem dokladnie dlaczego silnik 3SFE w carinie II ma wieksza elastycznosc niz ten sam model w carinie E.Przejechalem sie kiedys dla sprawdzenia carina E 2.0 i bylem zawiedziony gorsza elastycznoscia.Obecna GTi powalila mnie zupelnie brakiem jakiejkolwiek elastycznosci.Trzeba chyba turbo zakladac.




Carinus,myślałem,że tą kwestie wyjaśniliśmy już sobie,tu raczej chodzi o zestopniowanie skrzyni biegów.Jeżeli carinaE 2.0 ma przy 60km/h na trójce 2500obr,a carina II ma np.2900,to wiadomo,że ta II pójdzie na tej trójce lepiej od cariE,bo ma więcej momentu przemnożonego przez przełożenie w skrzyni.Tak samo odnośnię piątego przy 90km/h,cari II ma krótsze biegi niż E,a silnik ma w cari E większy moment i moc ,ale przy wyższech obrotach ,więc i tak trzeba ją kręcić.



Wiesz,jaka jest frajda jak mojej przywale od 60km/h do 105 na dwóce,a wszystko zaczyna się od 4tyś.obr przy 60 na dwójce?


Spalanko 7 na sto,od zera do stu troche poniżej 9 sekund i ta elastyczność....czyż to niebrzmi pięknie?